Gönderen Konu: yokuş yukarı mmt  (Okunma sayısı 4179 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • onun ruhu japon...
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 29000
  • Model Yılı: '16
  • 128 kere teşekkür etti
  • 185 kere teşekkür edildi
Ynt: yokuş yukarı mmt
« Yanıtla #20 : Ocak 15, 2011, 00:50:45 »
Hyundai excel'de vardı :) Konu dışı ama bır anımı anlatayım gecen sene daha corolla alınmamışken acil araca ihtiyacım olmuştu bir arkadaşımdan excelini emanet istedim ama ben aracı alırken çalışır vaziyetteydı neyse işimi gördükten sonra aracı teslim edicem araç marş basmıyor :D saatlerce uğraştım, sahibini arayıcam çok panik atak bir insan. endişilendirmemek için aramayadım sanayiden bir usta çağırdım bu modellerin böyle bir özelliğini söyledi bana :D ve bu olaydan 1 hafta sonra 2010 d4d corolla alındı servis yetkilisi aracı tesli etmeden önce, bu özelliğini gösterince gülmekten ölmüştüm :D :D

vay be...
çok değişik bi biçimde öğrenmişsiniz, ben alışkanlık haline getirdim zaten, debriyaja basarak çalıştırırım her arabayı...
Herşeye rağmen; gülmek güzeldir...

Toyota Club Türkiye

Ynt: yokuş yukarı mmt
« Yanıtla #20 : Ocak 15, 2011, 00:50:45 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: B+
  • 3 kere teşekkür edildi
Ynt: yokuş yukarı mmt
« Yanıtla #21 : Ocak 15, 2011, 01:28:19 »
P (Park) konumu yokmu bu araçlarda
P yok bizim araçlarda.
Geri vites için R
Boş : N
İleri : Otomatik : E
İleri : Manuel : M
konumları var.

MMT manuel şansuman ile aynı olduğu için manuel vitesli araçta ne yapılıyorsa aynısı yapılıyor, tek farkı debriyaj pedalı yok, vites değişeceği zaman kaputun altında gizli bir robot mekanizma sürücünün yerine debriyaja basıp vitesi değiştiriyor.

Yokuş tukarıysa E konumunda, yokuş aşağıysa R konumunda bırakıyorum. El freni de iyi tutuyor ama bir tek el frenine güvenmek sağlıklı değil. Hoş benim Yaris'te motor küçük olduğu için frenleme etkisi de çok az, yokuş aşağı motoru stop ettikten sonra freni bırakınca gitmeye başlıyor, 3 silindir motorun frenlemesinden ne olacak.
All I ask is a tall ship and a star to steer her by...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 257500
  • Model Yılı: '01
  • 395 kere teşekkür etti
  • 376 kere teşekkür edildi
Ynt: yokuş yukarı mmt
« Yanıtla #22 : Ocak 15, 2011, 10:51:39 »
Bir müşürle halledilir o Ercüment sıkma canını. :D

amaaannn kim uğraşıcak onunla be abicim dicemde bizde 2 tane afacan var onlar için insanın yapası geliyor :)
Toyota Corolla 2001 1.6vvt-i sol special 110+ bilmem kaç tane hp  BENZİNLİYDİ  Artık Prins Technomaxlı :rofl:

Simota Short Air İntake, 1.8 vvt-i İntake Manifold, 1.8 vvt-i Throttle Body, 1.8 vvt-i fuel injectors 51 mm straight pipe & sport muffler, Raizin Voltage Stabilizer, Greddy Oil Cacht Tank, Eibach pro kit 35 mm springs
Swimming coach :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Onaylı Firma
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 12000
  • Model Yılı: '15
  • 1041 kere teşekkür etti
  • 900 kere teşekkür edildi
Ynt: yokuş yukarı mmt
« Yanıtla #23 : Ocak 15, 2011, 15:11:52 »
amaaannn kim uğraşıcak onunla be abicim dicemde bizde 2 tane afacan var onlar için insanın yapası geliyor :)
Ercüment ben bizim traktöre taktırdım o müşürden yanlız debriyaja dil takviye koluna taktırdım takviye kolunu boşa almassan taraktör marş basmıyor . :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 257500
  • Model Yılı: '01
  • 395 kere teşekkür etti
  • 376 kere teşekkür edildi
Ynt: yokuş yukarı mmt
« Yanıtla #24 : Ocak 15, 2011, 15:14:53 »
Ercüment ben bizim traktöre taktırdım o müşürden yanlız debriyaja dil takviye koluna taktırdım takviye kolunu boşa almassan taraktör marş basmıyor . :)


Neler gerekli onları bi alıyım bide fiyat listesi :D
Toyota Corolla 2001 1.6vvt-i sol special 110+ bilmem kaç tane hp  BENZİNLİYDİ  Artık Prins Technomaxlı :rofl:

Simota Short Air İntake, 1.8 vvt-i İntake Manifold, 1.8 vvt-i Throttle Body, 1.8 vvt-i fuel injectors 51 mm straight pipe & sport muffler, Raizin Voltage Stabilizer, Greddy Oil Cacht Tank, Eibach pro kit 35 mm springs
Swimming coach :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Onaylı Firma
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 12000
  • Model Yılı: '15
  • 1041 kere teşekkür etti
  • 900 kere teşekkür edildi
Ynt: yokuş yukarı mmt
« Yanıtla #25 : Ocak 15, 2011, 15:55:32 »
Neler gerekli onları bi alıyım bide fiyat listesi :D
Ercüment ozaman sadece fren müşürünü taktırmamıştım bir kaç iş daha vardı toplam olarak ödemiştim ve hatırlamıyorum baya oldu.
Fazla birşey tutacağını sanmıyorum zaten benim aklımda yoktu sanayide elektrikçi katim mi demişti bende kabul etmiştim ozaman fazla birşey tutmamıştı iyi bir elektrikçi cuzi bir fiyata yapar .

Birde takviye koluna takılan müşürler debriyaja takılan farklı olur heralde çünkü takviyede kolunda üç konum var L , H ve boş (N) konum L ve H deyse marş basmıyor ilk önce gereksiz diye düşünmüştüm ama şimdi iyi ki yaptırmışım diyorum .

Güvenlik şart. :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Resim gençliğimden (42 yaşımdayken)
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • 15 kere teşekkür etti
  • 84 kere teşekkür edildi
Ynt: yokuş yukarı mmt
« Yanıtla #26 : Ocak 15, 2011, 16:28:37 »
kurcalamayın şu aletleri...