Çaglar kardeş aslında ben dahil sana ne yapman gerektiğini söyledik.Kısaca tekrar edeyim.Nomalde tazyikli su uygulandığında eger içeri su alıyorsa sadece 2 ihtimal var.Birincisi fitil yani lastik çizik yada yırtık, ikincisi kasada hata var ve lastik iyice oturmuyor.Fakat bunlar yeni arabada kabul edilemez.
Gelelim yapacağına
servise bunları tespit ettir ve servis raporları ile aracı aldığın bayiye başvur.(aracın bir kaç defa servise gitmiş ve sorun hala devam ettiği için) aracının değiştirilmesini iste.Kabul etmezler ise hakkını yasal yollardan ara.Yani önce tüketici heyeti, sonra çözüm olmaz ise mahkeme.Burda çok önemli bir püf noktası var.Aracı katiyen yetkili servis dışında kimse kurcalamasın servis ise yaptığı müdahaleleri kayıt altına alsın ve sana kesinlikle bir suret versin... Geçmiş olsun tekrar