0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Japon AE101 lerin 95 ve sonrakilerden daha kalın saca sahip olduğunu biliyordum malesef. Diğer taraftan araçların sac kalınlığı her noktada aynı değildir. Sac kalınlığının en önemli etkisi; uzun yolda yoldan sıçrayan taşların ya da kapı sürtmelerinin oluşturduğu göçüklerdir. Daha eski araçlar bu yönden daha şanslıdırlar. Şimdiki sac sistemleri ise mukavemet özelliklidir verilen şekiller ile. Daha da ileri gidersek yeni araçların birçoğunda Şase'de yoktur (örneğin Anadol'da vardı) ancak günümüz teknolojisinde ve bilimsel araştırmalarında artık aslolan aracın korunması değil, araç içi yolcuların güvenliğidir. Bu yüzden artık araçların kimi noktaları katlanır ve şok emici özelliklerde imal edilirler, kabin (yaşam alanı) ise çok daha rijit yapıdadır kullanılan barlar ve yapısal bağlantılar sayesinde.
Hiç bir arabada saç kalınlığı 1.00 milimi geçmez.Ben bildiğim markaları yazayım Megane 0.80 ve laguna 0.95
Hiç bir arabada saç kalınlığı 1.00 milimi geçmez.