0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Mehmet zaten elini attığı yeri kurutuyor efsane kalmadı piyasada
aha mavi,kesin memedim bunları görünce hepten sıyırıcak
bakınız sayfa 24, mesaj 4
Bunun yanına birde kardeş almak lazım Mehmet tek olmaz çifle toyotaları
tabi canım tekinin lpg si zor doluyo (zaten çok yakıyo) ikinciyide evde beslerim artık meyve sebzeyle falan
Ben geçen sene doldurdun Lpg'yi (31.12.2010) Mehmet hayla onunla gidiyorum
tüüüüüüüü onun son kullanma tarihi geçmiş ya len
ohh ohh bas bakalım biter elbet oda.. bizim lpg ne alemde ne yakıyo hiç haberim yok.. en son 0,30 yakıyodu
Tampon güzelmiş Mehmet, nerde yaptırdın?
Jantların markasını nedir bilen var mı ?