Gönderen Konu: TOYOTA SATIŞ VE SERVİS MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ YETERLİMİ ?  (Okunma sayısı 1989 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: A-
Arkadaşlar 2011 Auris sahibiyim. Aşağıda maddelendirdiğim sorunları yaşadım. Sizlerde benzer sorunlarla karşılaştınızmı ?

*Aracım bana verilen tarihten yaklaşık 2 hafta sonra teslim edildi
*Aracı navigasyonlu sipariş vermiştim teslim edildiğinde stoklarındaki navigasyonların sorun çıkardığını bu yüzden bir hafta sonra takılacağını söylediler.
*2 Aralıkta aracı teslim aldım navigasyon 17 aralıkta takıldı.
*Takılan navigasyon çalışmıyor
*Orjinal ses sistemi üzerinde hands free özelliğini kullanabiliyordum ancak şuan karşı tarafı duyuyorum ancak benim sesim hiç gitmiyor.(muhtemelen bağlantı yapılmadı)
*Navigasyonun TV özelliği hiç çalışmıyor.
*Navigasyonu takarken orjinal usb ve aux çıkışından değil, Alt torpido gözünden aydınlatmayı söküp inşaatlarda görebileceğiniz iki uzn kablo ile usb bağlantısı yapılmış.
  yani üstteki aux-usb girişleri boşta bırakılmış.
Daha birçok olumsuzluk ekleyebilirim başta hediye olarak verileceği söylenen kauçuk paspasın bile hala verilmemesi gibi.

Merak ettim sadece banamı özel yoksa herkes benzer sıkıntılarla karşılaşıyormu ?
Abarttığımı düşünen arkadaşlar varsa bütün bu süreçlerde Hasan Kırhan yanımdaydı özel mesajdan isterseniz sorabilirsiniz :)
Hayat üç buçukla dört arasındadır, ya bir ömür üç buçuk atarsın yada dört dörtlük yaşarsın...

Toyota Club Türkiye


Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: A-
Ynt: TOYOTA SATIŞ VE SERVİS MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ YETERLİMİ ?
« Yanıtla #1 : Aralık 18, 2010, 01:10:13 »
Galiba benden başka herkes memnun
Hayat üç buçukla dört arasındadır, ya bir ömür üç buçuk atarsın yada dört dörtlük yaşarsın...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • Araç: Hilux
  • Kan Grubu: A-
  • Kilometre: 184000
  • Model Yılı: '13
  • 32 kere teşekkür etti
  • 59 kere teşekkür edildi
Ynt: TOYOTA SATIŞ VE SERVİS MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ YETERLİMİ ?
« Yanıtla #2 : Aralık 18, 2010, 01:16:32 »
Yarım saat içerisinde cevap ya da cevaplar alabilmek her zaman mümkün olamayabilir,
Ancak bahsedilen sıkınıtlar tamamen bayi kanalıyla oluşabilecek ve de oluşmuş sorunlar gibi gözükmekte,
Firmaya mal edebilmeyi gerektirecek sıkıntıları göremiyorum.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
Ynt: TOYOTA SATIŞ VE SERVİS MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ YETERLİMİ ?
« Yanıtla #3 : Aralık 18, 2010, 01:20:16 »
Banada 42 haftada teslim ederiz dediler.42hafta gittigimde araba 44 hafta geliceğini söylediler..2 ay bekledikden sonra 2 hafta daha beklemek çok zoruma gitti bu yüzden memnun değilim bende....

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
  • Kilometre: 198000
  • Model Yılı: '94
Ynt: TOYOTA SATIŞ VE SERVİS MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ YETERLİMİ ?
« Yanıtla #4 : Aralık 18, 2010, 01:20:47 »
Volkan bey.
nasıl böyle bir "aldatmaca" mı deyim artık yaparlar.
ben de 0 km almayı düşünüyorum.demek alsam benim de basıma aynı şeyler gelecek.
ben japon malı hayranıyım. kullandığım birçok şey japon.
mesela
1- dijital fot. mak. canon sx 10
2-hafıza kartım(16 gb) sony (made in japan)
3-yazıcım(printer) canon
4- üniversitedeyken walkman im  vardı sony.
vs
sanırım bu "sahtekarlık" lar japonlardan değil bizimkilerden kaynaklanıyor.
You are a legend!!!!!

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • 2011 Corolla D-4D (comfort extra)
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: TOYOTA SATIŞ VE SERVİS MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ YETERLİMİ ?
« Yanıtla #5 : Aralık 18, 2010, 01:26:00 »
tvnin çalışması için üstüne 150 lira verip anten almanız gerekiyor diye biliyorum.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: A-
Ynt: TOYOTA SATIŞ VE SERVİS MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ YETERLİMİ ?
« Yanıtla #6 : Aralık 18, 2010, 01:30:24 »
Öncelikle bu sorunlar Bayi veya Satış temsilcisindende kaynaklansa sorun Toyotanın sorunudur. Denetlemesi ve iyleştirmesi gereken Toyota dır kanaatindeyim.
Mesela Bayi benim memnun olmadığımı biliyor. Bana 2-3 gün içinde Toyota dan aranacağımı ve memnuniyet anketi yapılcağını söyledi aracı 2 sinde aldım arayan soran yok burada kesin olmamakla birlikte benim kanaatim bilgilerimin Toyota Türkiyeye iletilmemiş olabilmesidir. Bu arada biz bu arabaları gidip Toyota nın fabrikasından alma gibi bir lüksümüz yok bildiğim kadarıyla Bayi den başka bir yerden alamıyoruz yani sorun yine Toyota nın çözmesi gereken bir sorundur diye düşünüyorum.

Ayrıca belkide benim bilgisizliğimden kaynaklı ancak aracımı navigasyonlu sipariş verdim . O an için fabrikadan orjinal Toyota Navigasyonla geleceğini düşünüyordum. Gördümki necvox adında bir navigasyon takmışlar bunu takarkende aracın orjinalini bozmuşlar. Başta buda bana söylenmeliydi. Etik bulmuyorum.
Hayat üç buçukla dört arasındadır, ya bir ömür üç buçuk atarsın yada dört dörtlük yaşarsın...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: A-
Ynt: TOYOTA SATIŞ VE SERVİS MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ YETERLİMİ ?
« Yanıtla #7 : Aralık 18, 2010, 01:32:59 »
Anten mevcut ön camın sağ üst köşesinde yaklaşık 30 cm lik bir şerit halinde monte edilmiş ancak herhaldi başka bir sorun var.
Peki Auriste navigasyon kullanan başka hiçkimse yokmu arkadaşlar yarın Kocaeli buluşmasından sonra servise götüreceğim ancak varsa bir çözümü paylaşırsanız sevinirm.
Hayat üç buçukla dört arasındadır, ya bir ömür üç buçuk atarsın yada dört dörtlük yaşarsın...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • 2011 Corolla D-4D (comfort extra)
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: TOYOTA SATIŞ VE SERVİS MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ YETERLİMİ ?
« Yanıtla #8 : Aralık 18, 2010, 01:43:25 »
Öncelikle bu sorunlar Bayi veya Satış temsilcisindende kaynaklansa sorun Toyotanın sorunudur. Denetlemesi ve iyleştirmesi gereken Toyota dır kanaatindeyim.
Mesela Bayi benim memnun olmadığımı biliyor. Bana 2-3 gün içinde Toyota dan aranacağımı ve memnuniyet anketi yapılcağını söyledi aracı 2 sinde aldım arayan soran yok burada kesin olmamakla birlikte benim kanaatim bilgilerimin Toyota Türkiyeye iletilmemiş olabilmesidir. Bu arada biz bu arabaları gidip Toyota nın fabrikasından alma gibi bir lüksümüz yok bildiğim kadarıyla Bayi den başka bir yerden alamıyoruz yani sorun yine Toyota nın çözmesi gereken bir sorundur diye düşünüyorum.

Ayrıca belkide benim bilgisizliğimden kaynaklı ancak aracımı navigasyonlu sipariş verdim . O an için fabrikadan orjinal Toyota Navigasyonla geleceğini düşünüyordum. Gördümki necvox adında bir navigasyon takmışlar bunu takarkende aracın orjinalini bozmuşlar. Başta buda bana söylenmeliydi. Etik bulmuyorum.

estağfurullah bilgisizlik değil normal koşullarda öyle olması gerek aracın üstünde gelir aracın aksesuarları sonradan servis takmaz yani.

benzer bir sorunu bende motosikletimde yaşamıştım honda cbr adlı bir motorum vardı adana suculardan almıştım müşteri memnuniyeti sıfırdı bende ceyhanda yaşıyorum adana burdan 50 km bakımlarda adanaya gitmiyorum 90 km yapıp iskenderunda yaptırıyordum bakımlarını. ve şimdi herkesede söylüyorum honda suculardan birşey almayın diye müşteri memnuniyeti sıfır. bence siz toyotayı arayın durumu izah edin onlar size yardımcı olacaklardır. honda sucular akümü değiştirmemişti honda müşteüri hizmetlerini aradım 3 gün sonra bana döndüler gidin akünüzü şugün alın diye :)  yani firma bayiye baskı yaparsa servistekilerde pamuk gibi olur :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: A-
Ynt: TOYOTA SATIŞ VE SERVİS MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ YETERLİMİ ?
« Yanıtla #9 : Aralık 18, 2010, 01:48:05 »
en sonunda o olacak gibi arayıp Toyota dan yardım istiyeceğim :)
Hayat üç buçukla dört arasındadır, ya bir ömür üç buçuk atarsın yada dört dörtlük yaşarsın...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 211000
  • Model Yılı: '96
  • 1 kere teşekkür etti
  • 13 kere teşekkür edildi
Ynt: TOYOTA SATIŞ VE SERVİS MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ YETERLİMİ ?
« Yanıtla #10 : Aralık 18, 2010, 03:51:07 »
Valla yazılanları hayretler içerisinde okuyorum.Güvenilen bir markaya o kadar para ver sonra sorunlar çıksın çok garip...İnsan kıyafet alsa defolu çıksa canı sıkılır birde konu araba olunca ne yapar bilemiyorum.Allah düşürmesin bir daha diyelim.
Sadece Huzur...