Merhaba toyota sahipleri,
Ayyuka çıkmış ve basında yer almış olan gaz pedalı takılması gibi münferit bir çağırma dışında, Türkiye'de 2004 tarihinden bugüne 0 km araç satın alan arkadaşlardan belirli bir
arıza/sorunlu husus için
servise çağırılmış olan veya kendisi normal bir başka arıza/ bakım işlemi için servise gittiğinde kendisine "
sizin aracınızda fabrikanın belirlediği bir değişikliği de yaptık" türünden bilgi verilen kullanıcılar var mı? Aşağıdaki bağlantıda, Toyota'nın yayımladığı servis çağırmalarına ilişkin bilgiler var. Bunların bazıları süreye tabi olup , bazılarındaysa süre kıstlaması yok. Tüketici haklarının pek korunmadığı ülkemizde, üreticiler de nabza göre şerbet veriyor olabilirler. Diğer taraftan kullandığımız markanın Türk sahipliğini tamamen kaybetmiş olması, müşteri korumacılığını daha iyi veya kötü hale getireceği de henüz belli değil. Üretici, " elimizde adresiniz yok bildiremedik ( ikinci elde kesin mazeret

, postaya verdik ulaşmamış olabilir gibi" sebepler ileri sürebilir ama asıl önemli olan bizim bunları sorgulayabileceğimiz bir internet adresinin olmamasıdır. Bu konuda bir bilgi de yok maalesef.
http://www.toyota-tech.eu/TomsCabs.aspxSİtemize aktif olarak giriş yapan kullanıcı sayısı fazla değil galiba, yeterli istatiksel veri çıkmayabilir ama araçlarımızı bir sorgulayalım bakalım.