0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Marjinallik konusunda bende sizin düşüncenize saygı duyarım.
Sormak lazım o zaman garanti uzmanına. Bu xenonları nasıl kullanıcaz. Mesela gece açmayalımmı farları, yağmurda dışarı çıkmayalım mı, farların üstüne bişeymi kapatalım park halindeyken... Birazda zorlamak lazım bu durumlarda herhalde.
toyota yarı hissesi satıldı diye hatırlıyorum ama ondan olabilir. volvoyu da çinliler aldığı gibi
Maksut; Xenon farın takılı olması nasıl buğu oluşmasına sebep olur sorusunun cevabı bence xenon ampul yapısı ile falan ilgili değil. Buğulanmayı genelde far hava alırsa yapar. Xenon takıldığında(özellikle o markanın orijinal sattığı aksesuar değilse) xenon far ampulü yuvasına tam oturmuyor, hava alıyor olabilir. Yoksa xenon ampulü standart halojen ampülden daha fazla ısınmıyor ki, ısı farkından dolayı buğulanma olsun...
hangi konuda marjinalik ?? orjinalden çağrışımmı yaptı abicim... aklın yetmediği konuda sana farklı bir örnekle açıklama yaptım sen marjinallikten bahsediyosun. buarada abicim nete bak istersen aurisin tek modeli orjinal xenonla geliyor oda sr modeli diğerlerinin hepsi serviste takılıyor. sende megolomansın
SİZ BENCE YENİLETİN , ONDAN SONRA KARAR VERİN. ÇOK GÜZEL EK DREKSYON KORUYOCU KILIFLARDAN KULLANABİLİRSİNİZ....
Belliki sizin aklınız yetmemiş bu konuya. Aslında cevabı kendiniz yazmışsınız; tek model xenon lu geliyor diyerek. Ben yinede açıklayayım. Nete bakarakta bulursunuz ama ben TDK linkinide vereyim. Belki bulamazsınız.http://www.tdkterim.gov.tr/bts/Marjinal Fr. marginal sf. (l ince okunur) 1. mat. Son birim. 2. mec. Aykırı.Ülkemiz farlarının çoğunun sarı olduğunu düşünürsek, sizinde bundan farklı, aykırı bir durum yaratmak için xenon taktırdığınızı düşünürsek, sizinki marjinal oluyor. Ama orijinal değil. Benim kullandığım marjinal bu manada.Orijinal Fr. original sf. (l ince okunur) 1. Özgün: �Zira ki biz, orijinal mevzulara teması şiar edinmişiz.� -N. Hikmet. 2. Fabrikası tarafından yapılan, taklit olmayan (araç ve gereç)Kullandığım orijinalde bu manada. Yani sonradan taktırdığınız xenon orijinal değil, sadece marjinal oluyor. Sizin bahsettiğiniz sr modelide hem orjinal( yani fabrika çıkışlı) hem marjinal ( yani genele aykırı).Sizin gibi onlarca kişi sonradan xenon taktırıp, orjinal olmadığı için sorun yaşadığından, ben fabrikasyon çıkışlı (orjinal) olanı tercih ediyorum.Benim megalomanlığımda (megoloman değil) sizin çok bilmişliğinizden kaynaklanıyor.Bundan önce açtığınız birkaç konuyu daha okumuştum. ( Fren diskleri, yarım debriyaja gaz) Sadece bu konulara bakarak bile sizinle tartışmanın sonuç vermeyeceğini anladığımdan hiç bulaşmak istemedim... Ama siz akıl, nete bak, megaloman (ya da megoloman) gibi kelimeler sarfedince dayanamayıp bu kadar uzun yazdım.
Maksut; Xenon farın takılı olması nasıl buğu oluşmasına sebep olur sorusunun cevabı bence xenon ampul yapısı ile falan ilgili değil. Buğulanmayı genelde far hava alırsa yapar. Xenon takıldığında(özellikle o markanın orijinal sattığı aksesuar değilse) xenon far ampulü yuvasına tam oturmuyor, hava alıyor olabilir. Yoksa xenon ampulü standart halojen ampülden daha fazla ısınmıyor ki, ısı farkından dolayı buğulanma olsun... Emre Bey, Toyota'nın Türkiye'deki yarı hissesi geçtiğimiz yıl satıldı. Bildiğim kadarıyla Sabancı'nın %65 hissesini ALJ firması aldı. Sonuçta bu arabayı Toyota Avrupa yada Japonya tasarlıyor/üretiyor. Türkiye'deki sahibinin değişmesinin ürünün kalitesine nasıl etkisi olabilir ki?