Geçen ay Sivas Toyota servisinden bir görevli arayarak aracınızın direksiyonu ile ilgili garanti kapsamında kontrolü var müsait olduğunuzda servisimize uğrayın dediler.
3 gün önce cumartesi günü servise giderek durumu anlattım. Bir görevli bilgisayara bakarak aracınızın Otomatik vitesi ile ilgili garanti kapsamında kontrolleri var dedi. Bende Beni aradığınızda direksiyon demiştiniz dedim. görevli vitesle ilgili belli serideki araçları çağırıp baskı, balata kontrolleri yapıyoruz. Bir sorunla karşılaşırsak ücretsiz değişim yapacağız dedi. Bende sevindim yani değişirse diye. Aracı servise aldılar ve görevli tekrar gelerek sizin aracınızla ilgili daha önce bu konu ile bakım ve değişim işlemi yapılmış bilgisayarda bu şekilde görünüyor dedi.
Burda insanın aklına şöyle bir soru geliyor: madem bilgisayarda böyle bir bakım daha önce yapılmış neden tekrar çağırıyorsunuz.
Bir ikincisi ise direksiyonla ilgili çağırıp sorunun viteste olduğunu söylemeleri. Kafam karıştı bu şekilde servise çağrılan arkadaşlar oldumu oldu ise ne yapıldı paylaşalım. Bu olayın takipçisi olacağım.