0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
kudurdu bunlar kudurdu, bi tarafları kalktı, hondada arıyor ama renk olsun diye değil harbiden ilgileniyorlar, son akü şarj opersyonumla ilgili olarak bu gün servisten aradılar, valla şimdilik bi sorun yok ama kontak kapalıyken müzik dinlemeye korkuyorum dedim, olurmu hiç , özellikle deneyin, eğer gene akü biterse bu sefer değişiriz dedi , servis dediğin işte böyle olur
Bunlar birazda kurumsallaşmakla ilgili. Yani toyota deyince kişilerin önemi kalmayacak, işler kendiliğinden yürüyecek. Çalışan personelden ziyade işlerin yürürlüğü ön planda olacak. İstanbulda aldığın hizmeti, Karstada alacaksın. Aslında bunu Türkiyede iyi yapan oto firmalarından birisi (belki en iyisi) toyotada olsa, aradaki birkaç çürük elma sepeti çürütüyor bazen. Umarım sorunu çözersiniz yakında.
hondaya
Bence de Honda'ya alkış! Eğer çağrı merkezlerindeki bayan oturduğu yerden aküyü değiştirtebiliyorsa... Çok komik ya...