bence leş kokusu değilse yeni alınan polen filtresinden kaynaklı bi kokudur, genelde ilk alındığında beygir gibi koku oluyor
devamında poleni çıkarıp güzel koku sıkıp tekrar takın daha iyi kokacağına eminim(genelde böyle yaparım)...
Eski kokunun aynısının tıpkısı geliyor. Ve yoğun geliyor.

Polen filtresi amerikan malı ve orjinal. Ayrıca parfum de sıktım koymadan önce, parfum kokusundan eser yok.
Filtreyi tekrar çıkarıp baktım, filtre ter temiz.
Eski kokunun aynısının tıpkısı geliyor. Ve yoğun geliyor. 
Polen filtresi amerikan malı ve orjinal. Ayrıca parfum de sıktım koymadan önce, parfum kokusundan eser yok.
Filtreyi tekrar çıkarıp baktım, filtre ter temiz.
Levent bey sizin dediğiniz gibi araç garajda iken içine fare veya başka bir canlı girmiş içinde de kalmış herhalde.Bulmaktan başka bir çare kalmıyor.Aracı lifte alıp sagına soluna iyice bir bakın.Bu koku senelerce çıkmaz araçta bu şekilde kullanılmaz.Yada aracın ön gögüsü sökülüp havalandırma kanallarına iyice bakılacak.Gögüs sökülmeden kanallara ulaşmanız imkansız maalesef.Polen n kadar eskide olsa leş kokusu gelmez.Siz aracın motor kısmına ve diğer yerlerine iyice bakın bulamazsanız artık gögüsü söktürüp havalandırma kanallarına ulasacaksınız..Mesut bir konuda bizim e12 kasa corollanın gögüsünü söküp havalandırma kanallarının yerini falan göstermişti.Ordan az cok fikir sahibi olabilirsiniz.
şahsi fikirim.... polen filtresi motorla ilgili bi filtre olmadıgı için kullanmanızda bi zarar olmaz..
Arkadaşlar, Klimayı açınca kesinlikle kötü koku gelmiyor, ne sıcak ne de soğuğa çekince.
Sorun sadece havalandırma seçeneğinde.
Sonuç itibariyle, havalandırma ve klimanın kanalları farklı mı anlamadım?
Polen filtresi orjinali ile değişti, ter temiz.
Başka arabalarda kabin içi havalandrıma filtresinin farklı olduğunu duymuştum (2004 honda civic)
corolla'da da benzer bir şey yok mudur.
Hava giriş kanallarını ve hava geçiş bölgesini çok dikkatli el feneri ile inceledim. Hiç garip bir şey yok.
Var mı havalandırma konusunda bilgisi olan.
havalandırma ve klima kanalları aynı levent bey.Aracın başka bir yerinde olabilirmi.Hİç aracın motor kısmına altına baktırdınızmı.Polen yan sanayi bile olsa havalandırma yı actıgınızda kötü koku yapmaz..Serviste klima temizliği için köpük satıyorlar onu alıp deneyin:Olmazsa dediğim gibi gögüsü söktürüp havalandırma kanallarının içine bakılması lazım.
el feneri ile incelemeniz görmenizi saglamıyor mallesef..Gögüsün üzerindeki havalandırma ızgaraları sagdaki soldaki ortadaki hepsi kanala baglanıyor kanalda birşey varsa sökmeden görmeniz imkansız.Havalandırma kanallarıda gögüsün ön camla birleştigi yerrden başlıyor.havalandırma kanallarına ızgarlardan ulaşamazsınız.onlar bir bakıma sadece dışardaki çerçeveleri..aracın başka yerinde kalmıştırda gögüsü söktürmeden ulaşır temizlersiniz
yan sanayi polen filtresini kullanıyorum , işimi görüyor fazlasıyla. orjinal fiyatına 3 tane yan sanayi kullanıyorum hiç olmazsa sürekli temiz duruyor

tek yaptığı şey neticede dışardan gelen yaprak ve toz gibi polen gibi kabin içinde rahatsızlık verebilecek maddeleri tutmak olduğu için gazete kağıdı bile koysan yerine olur

o yüzden polen yan sanayi kullanmakta sakınca yok. ama yağ ve hava filtresinin kesinlikle orjinalinin kullanılması taraftarıyım..
Bende Astım var mecburen orjinalini kullanıyorum ...
Bende Astım var mecburen orjinalini kullanıyorum ...

yan sanayi toz,böcek,pamukları engellemiyormu ? Siz astımlı iseniz bu sorunun cevabını en iyi sizden alırız, oldukça hassas olur astımlılar diye biliyorum.
Evet orjinal daha kaliteli ve daha az geçirgen... Yan sanayi kullanırsam hemen ilaç dozunu arttırıyorum yada uzun yolculuk sonunda acile gitmem gerekiyor....
Yardımcı olmuşumdur...
ben ebay.com aracılığı ile orjinal denso filtre alıp kullanıyorum.
hava filtresi 11 dolar..
polen filtresi 16 dolar.
arkadasımdaki toyotanın filtrelerine bakıpta sipariş etmiştim. ben çok memnunum.
polen ,hava filtreleri için, yağ değişimi için servise gitmenin mantığı yoktur bence
Evet orjinal daha kaliteli ve daha az geçirgen... Yan sanayi kullanırsam hemen ilaç dozunu arttırıyorum yada uzun yolculuk sonunda acile gitmem gerekiyor....
Yardımcı olmuşumdur...
Sağlık şakaya gelmez tabiki. Rahatsızlık varsa zaten herşeyin orjinali mutlaka fakat şunu da bilmeliyizki bazı yan sanayi ürünler orjinalini arattırmıyor. Çünkü servisler ne kadar orjinalde satıyorum deselerde, türkiyede bir yedek parçacı servise mal verdiğini söylebiliyorsa piyasada, servislerde neler dönüyor tüketicinin haberi olmuyor kimbilir. Hani bazen bazı durum ve parçaların seçimi biraz psikolojik olabilir diyorum
Levent abi için dün alel acele şöyle bişey çizmiştim özelden konuşurken

birde buraya ekliyeyim aynısını diğer arkadaşlara fikir olur

Levent abi umarım biran önce sorununu halleder servis
levent abi inşallah kurtulursun bu sıkıntıdan adam kafayı taktımı uyku bile uyuyamıyor
Hadi hayırlısı Levent abi, inşallah servis leb demeden leblelebiyi anlarda kısa sürede sıkıntıdan kurtulursunuz.
Cumartesi aracı yetkili servise götürdüm.
Müzik sisteminin arkasındaki emiş kanalları kontrol edilmiş ve klima kanal temizliği yapılmış.
Şimdilik koku kayboldu. Maliyet 50 TL.
Cumartesi aracı yetkili servise götürdüm.
Müzik sisteminin arkasındaki emiş kanalları kontrol edilmiş ve klima kanal temizliği yapılmış.
Şimdilik koku kaboldu. Maliyet 50 TL.
senin adına sevindim levent abi sorun yok yani
senin adına sevindim levent abi sorun yok yani
Şimdilik yok, inşallah olmaz.
ceset çıkmadımı?
)))
Aman allah korusun...satardım arabayı....mazaallah