0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
yok abi toyotoya hayatta binmem bir daha servisten cikarmadi auris beni. ben arac duz sanzuman ustune kurulmus ishift . arac vites gecislerini cok hissettirir durumda ve performans yapmak istediginizde atiyorum gazi koklediniz arac vites kucultup devir yukseltmek istiyor bu arada arac yaklasik 1-2 saniye yavasliyor. yani aracta garip bir vites sistemi var. benim derdim bu vites gecislerindeki bu 1-2 saniyelik salak durumu ortadan kaldirmak. aracin genel performansindan memnunum yol tutus vb konularda beni uzmuyor. duz vites aracin verileriMaksimum sürat (km/s) 205 Hızlanma 0-100 km/s (sn) 8,9 ishift ozellikleriMaksimum sürat (km/s) 197 Hızlanma 0-100 km/s (sn) 11 ilginc tarafi fabrika verisi 197 km max desede benim aracim 210km e kadar cikabiliyor zorlanmadan 200 210 ise zorladigimda cikan durum. duz vitesle arada 2,1 saniyelik fark var . bu fark ortadan kalkmasada aracin afallamasinin gecmesini istiyorum. biliyosunuzki bi sanzuman aslinda performans amacli kullaniyor . bir cok firma araclarinda bu sanziman modelini kullaniyor ama japonlar tam olarak beceremedi sanriimarastirirken japonyadaki hodna sitesine girdim modelleri gorunce bi sasirdim kaldim . http://www.honda.co.jp/auto-lineup/ bi bakin bence isin ilginc tarafi adamlarin kullandigi typ r a bakarmisimishttp://www.honda.co.jp/CIVICTYPE-R/ve honda civic hb ve bizim typr . malesef avrupada satilio adamlar binmio:D
toyotanın da japon sitesinı bulabilirmisin rica etsem . japon hondalar ne güzelmiş
hondanin kendi chipi var zaten konustum benim arac icin 3000tl istiyolar 7,8 saniye 100 km hizlanmasi 240 i cok rahat gorursun diyorlar 3 servisle konustum en uygun fiyati bu. benim sorunum performans artisi degil vites gecislerini duzenlemesi aracin . deniyen varsa bilmek isterim .
buyurjaponya sitesi :http://www.toyota.co.jp/amerika sitesi :http://www.toyota.com/
teşekkürler abi .
Bişe dil Sinan ne yaptım ki ?
site werdin