Gönderen Konu: Vvt-i Mekanizması  (Okunma sayısı 1687 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • 1 kere teşekkür edildi
Vvt-i Mekanizması
« : Ağustos 21, 2007, 09:58:37 »
arkadaşlar aşağıdaki linkte vvti teknolojisinin videosu var . bilenler açıklayabilirmi videoyu?
target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=9A6S1NUjg_A...related&search=
Allah’ın seçtiği kurtulmuş millet!
Güneşten başını göklere yükselt!
Avlanır, kim sana atarsa kement,
Ezel kuşatılmaz, çevrilmez ebed.....Şair

Toyota Club Türkiye

Vvt-i Mekanizması
« : Ağustos 21, 2007, 09:58:37 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Teknoloji Müdürü
  • *
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 10300
  • Model Yılı: '23
  • 424 kere teşekkür etti
  • 983 kere teşekkür edildi
Vvt-i Mekanizması
« Yanıtla #1 : Ağustos 21, 2007, 12:09:12 »
gaz tepkine, motor devrine göre valf açılıp kapanmasını ayarlıyor. Video'da da görülen emme valfinin biraz erken açılması, bu şekilde tam ne oluyor bilmiyorum ama daha fazla hava emmesi ile daha iyi karışım elde ediliyor herhalde.
İnsanlar 10'a ayrılır
Binary saymayı bilenler ve bilmeyenler   

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
Ynt: Vvt-i Mekanizması
« Yanıtla #2 : Mayıs 19, 2008, 11:46:06 »
ben linki göremiyorum...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Deus ex machina
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 2904 kere teşekkür etti
  • 3269 kere teşekkür edildi
Ynt: Vvt-i Mekanizması
« Yanıtla #3 : Mayıs 19, 2008, 15:10:22 »
  Selam.
 Bende linki göremiyorum ama dediğiniz durumda silindirin vakum etkisinden yararlanılıyor olabilir.