0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
medeni bir ülkede kaldırıma parketmek yasak, ciddi cezaları var. Sizin durumda heralde karışık olurdu kaldırım acaba yola taşmış mı. Geçmiş olsun , ayrıca b390 nasıl pahalıymış.[/quote]Bu arada ben kaldırıma falan parketmiyorum? Yanlış anlaşılma olmasın. Kaldırıma doğru aracımı yanaştırıyorum sadece.
Evet bende B390'ın bu kadar pahalı olduğunu acı bir biçimde öğrendim. Ayrıca bu araca V sınıfı lastik çok mu gerekli? V sınıfı 240 km/h'a dayanan lastikler. 1.6 litrelik bir araç için kaç defa bu süratlerde araç uzun süre kullanılıyor? 200-210 km/h sınıfı lastikler bence bu araçlar için yeterli olurmuş. Bu kadar pahalısına gerek yok ki? Tamamen pazarlama odaklı stratejiler...daha çok satmak, daha çok kazanmak..Bu arada ben kaldırıma falan parketmiyorum? Yanlış anlaşılma olmasın. Kaldırıma doğru aracımı yanaştırıyorum sadece.[/quote]bridstone elinde kalan lastikleri sınıfına falan bakmadan toyotaya takıyor anladığım kadarıyla. kiminde h sınıfı kiminde v. ne denk getirirse .
Bu b 390 nı ben 195 ytl ye sordum. 145 e bir tane aldım. İstepneye arkadaş. Toyotada %10 indirim kampanyasında bile 175 ytl ye satıyolardı. Bu yaz başı.[/quote]Normal fiyatı 190 Ytl'ydi. Bu fiyat üzerinden 4/6/8 taksit yapıyorlar. Peşin alırsam 150 ytl'ye bıraktılar. Ben taksitlisini 180 ytl ye almış oldum.Siz nereden aldınız lastiği?
bu b390 er300 den kat kat kotu bir lastik, neden inatla daha pahalı ki ?[/quote]ben de tam şirketlerin lastik fiyatlandırmalarını anlamış değilim. Şimdi RE88'ler var, birçok arabada fabrika çıkışı geliyordu. Ama bridgestone'un en pahalı lastiklerinden... Bana sorarsanız ER300 ya da Potenza serisi ile karşılaştırılamayacak kadar kötü (RE88'den sonra ER300 aldığım için biliyorum).Bildiğim kadarı ile B390'larda da durum aynı. Brig'in garipliği herhalde...