Sırf sokülüşünü izlediğim için karşılaştırma olarak Vectra'nın kadranının sökülmesini anlatayım.
Görünürde hiçbir yerde vida olmadığı için direksiyon simidinin ordan başlıyorsun. İki vidayı söktükten sonra sinyal kollayı ve üstteki kapak çıkıyor. Sonra havalandırma ızgaraları çekince çıkıyor. sonra da yaklaşık 7-8 tane vida sökülüyor. Bunlardan sonra gösterge kadranını çekiyorsun ve bütünüyle modül olarak elinde kalıyor. Tüm bilgi girişleri ortadaki tek bir portta toplanmış. Ayrıca o aydınlatma ve ikaz ampuller de arkasından kolayca değişiyor.
Açıkçası bir iki kere benim corolla'nın orta konsol ve gösterge paneli çerçevesini söktüğümden, Opel'de bu kadar kolay ve pratik olması beni oldukça şaşırtmıştı
(niye söküldü derseniz, Vectra B'lerin bilgi ekranları çok dandik ve zamanla göstermez oluyorlar, o ekran değişti)