Gönderen Konu: 2.O D4 Motora Lpg Monte Edilmesi Hakkında  (Okunma sayısı 17198 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Hergün biraz daha fazla Toyota sevgisi... <3
    • JDM TÜRK
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • 6 kere teşekkür edildi
Ynt: 2.O D4 Motora Lpg Monte Edilmesi Hakkında
« Yanıtla #20 : Temmuz 22, 2010, 23:27:33 »
Vallah benimde çok bilgim yok ama banada pek mantıklı gelmedi
D4 motora lpg takılırsa , yani benzin girişine dönüşümü sağlayan cihaz takılıp , farklı enjektörler gibi birçok yolla uydurmasyon yapılırsa dahi kontağı çevrdiğinizde motor yine çalışır.
Ama mesele motorun çalışması yada düz bir alanda tekerlekleri çevirebilmesi değil sonuçta.
gaz verdiğinizde aşırı yük binmesine rağmen düzgün bir şekilde yanma gerçekleşmez ,
hem kaan abinin dediği gibi çok masraflı bir şekilde yapılır
hem çok fazla gaz yakar , (benzinden daha çok yakıt sarfiyatı)
hemde motor çok zarar görür,
diye düşünüyorum....
Zaten Yapılamaz demiyorlar ama benzine göre yeterince artısı olmayacağını ve zarar vereceğini söylüyorlar.

Onun haricinde kimsenin yalan söylediğini sanmıyorum , umarım sadece bilgiler yanlıştır ;)

Toyota Club Türkiye

Ynt: 2.O D4 Motora Lpg Monte Edilmesi Hakkında
« Yanıtla #20 : Temmuz 22, 2010, 23:27:33 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • tüm forum üyelerine selamlar...
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: B+
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: 2.O D4 Motora Lpg Monte Edilmesi Hakkında
« Yanıtla #21 : Temmuz 23, 2010, 18:41:04 »
...biz sıralı sistem taktık veya  direkt Klasik sistem taktık  dedik mi?. ayrıca adama da o zaman sormazlar mı bu kadar basit ise Türkiye’ de  neden bütün lpg ustaları bu sistemi takmıyor diye... Biz sıralı sistem taktık dedik mi hayır biz 2.0 d4 motora lpg kiti monte ettik dedik. Bunu şimdiye kadar 11 kişinin arabasına taktık dedik.bizim için mesele daha ucuz daha güvenli bir sistemdir.

Daha önce  forum üyelerini detaylı teknik bilgi vereceğimi söyledim fakat bu şartlar altında hiç bir faydasının olamayacağının kanısına vardık.Ercan ustayla çok düşündük ayrıntılı bilgiyi böyle internet ortamında veremeyiz ve  .zaten gerekli bilgiyi verdiğimizi de sanıyoruz.ancak müşterilerimize yada birebir yüz yüze olduğumuzda açıklayabiliriz ek olarakta şunları söyleyeyim

1-   performans uc noktalarta %3-5 azalma olur ( 180 km/h geçince) ve 1 km’de 19-21 kuruştur.otomatik viteslerde bu 21-23 kuruştur.
2-   tek nokta enjeksiyon mantığıyla çalışıp gaza basıp devir 3000rpm olunca sistem devreye girdiğini daha öncede söylemiştik
3-   sıralı sistem değildir ve ondan daha verimli olduğunuda belirtik
4-   en az 2 özel aparatımızı kullanıyoruz
5-   birde şunuda belirtiyim  mitsubschi GDI arabalarada aynı sistemi kullanıyoruz ( 3 kişiye taktık o arabalarda da aynı sorun vardı.geçenlerde kontrole geldi 170.000km yapmış 7 -8 sene olmuştu ortalama 22kuruş  yakıyor hiçbir sorun yok…
6-   tabii bunları yaparken arabanın fiziksel ve teknik özelliklerine  standartlar değerlendirerek lpg kiti takıldığını ve müşterinin kendi hür iradesiyle karar verdiğini  hemen belirtmek isterim
7-   motor 110.000km yaptığında (1 ile 10 yıl) yaklaşık 20.000 Tl tasarruf ediyor .taktırmamış olsaydı 40.000 Tl verilecekti.
8-   ve bu konuda fazla bir şey yazmak istemiyorum.değerlendirmeyi  sayın Toyotacılara bırakıyorum saygılarımla….
9-    Soner yıldırım kardeşimide buradan ayrıca selam eder.esenlikler dilerim..

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Eski Toprak Toyotacı
  • *****
  • Achtung! Adolf Hakkı ohne Toyota Yaris Twin-Turbo
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: B+
  • 17 kere teşekkür etti
  • 41 kere teşekkür edildi
Ynt: 2.O D4 Motora Lpg Monte Edilmesi Hakkında
« Yanıtla #22 : Temmuz 23, 2010, 18:59:41 »
Erkan Bey, mesajınızı bazı bölümlerini silmek durumunda kaldım. Lütfen polemikten kaçınalım.
Folgsamkeit macht frei...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Teknoloji Müdürü
  • *
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 10300
  • Model Yılı: '23
  • 424 kere teşekkür etti
  • 983 kere teşekkür edildi
Ynt: 2.O D4 Motora Lpg Monte Edilmesi Hakkında
« Yanıtla #23 : Temmuz 23, 2010, 19:26:13 »
Konuyu kilitliyorum,

Öncelikle belirteyim, kişi veya kuruluşların yaptıkları işleri anlatmasını canı gönülden isterim, buna sonuna kadar da destek olurum.

AMA

Bilgi çağında yaşıyoruz. Yaptığınız şeylerin deyatlarını vermek zorundasınız. Artık müşteriler bilinçli, birçok marka, model var, seçme özgürlüğü var.

Yaptığınız araçların motorlarını fotoğraflayın. Kullandığınız markaları yazın, web siteleri varsa linklerini ekleyin. Parçaların fotoğraflarını ekleyin. Montaj dokümanları varsa bunları paylaşın, montaj aşamalarının resimlerini koyun. Hatta videolarını çekip ekleyin.

Bu şekilde şeffaf davranırsanız siz müşterileri değil, müşteriler sizi bulur.
İnsanlar 10'a ayrılır
Binary saymayı bilenler ve bilmeyenler   

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • If it is not Boeing, I am not going... ;)
    • ToyotaClubTr Facebook Sayfası
  • Araç: Prius
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 135000
  • Model Yılı: '10
  • 2 kere teşekkür etti
  • 18 kere teşekkür edildi
Ynt: 2.O D4 Motora Lpg Monte Edilmesi Hakkında
« Yanıtla #24 : Temmuz 23, 2010, 22:26:29 »
...biz sıralı sistem taktık veya  direkt Klasik sistem taktık  dedik mi?.Daha önce  forum üyelerini detaylı teknik bilgi vereceğimi söyledim fakat bu şartlar altında hiç bir faydasının olamayacağının kanısına vardık.Ercan ustayla çok düşündük ayrıntılı bilgiyi böyle internet ortamında veremeyiz ve  .zaten gerekli bilgiyi verdiğimizi de sanıyoruz.ancak müşterilerimize yada birebir yüz yüze olduğumuzda açıklayabiliriz ek olarakta şunları söyleyeyim
3-sıralı sistem değildir ve ondan daha verimli olduğunuda belirtik

 Bu da ayrı bir bomba olmuş... Demek ki sıralı olmayan lpg kitleri daha verimli. Demek ki insanlar 500 liralık kitleri taktırmayıp 1500 TL'ye gidip boşuna sıralı sistem taktırıyormuş bunca zamandır...
 Sayenizde her dakika yeni şeyler öğrendik teşekkür ederim Erkan Bey.,
 Soner Yıldırım Beye bizden de selamlar... Desteklemeye devam, doğru yoldasınız...
Toyota Prius 1.8 Premium Hybrid