Gönderen Konu: Çağrı merkezlerini arayıp bekletilerek sinir olmayın...  (Okunma sayısı 735 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • 1 kere teşekkür edildi
Birçok reklam dinleyerek,telefon parası vererek zamanınızı harcamayın.
Umarım faydalı olur ;)


http://www.telekolay.com/Telekolay/default.aspx
Ayakta ölmek dizüstü yaşamaktan iyidir.

Toyota Club Türkiye


Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 172998
  • Model Yılı: '90
  • 4 kere teşekkür etti
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: Çağrı merkezlerini arayıp bekletilerek sinir olmayın...
« Yanıtla #1 : Temmuz 16, 2010, 22:34:37 »
yararlı
1990 Mercedes 300 sel

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • 99 Avensis 2.0 Manuel L/B idi...
    • 2011 1.6 comfort corolla...
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • 2 kere teşekkür edildi
Ynt: Çağrı merkezlerini arayıp bekletilerek sinir olmayın...
« Yanıtla #2 : Temmuz 16, 2010, 23:24:22 »
faydalı ama sorun bu işlemlerden sonra başlıyor zaten; "müşteri temsilcilerimiz diğer müşterilerle ilgileniyor, lütfen hattan ayrılmayınız" bekleki diğer müşterilerden sana sıra gelsin...
Eğer bir gün dünyaya ait çok büyük bir derdin olursa...
Rabbine dönüp "Benim büyük bir derdim var." deme.
Derdine dönüp "Benim çok büyük bir rabbim Var.' De....
Mevlâna                                                                                                                                                                                                        2011 1.6 comfort corolla...