0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Kontağı çevirince marş basıyor ve krank dönüyor mu acaba? Marş motorunun kömürleri vs. iyi durumda değil mi? Sanırım aracınız benzinli, eğer öyle ise; kontağı kapatmadan önce bir kez gazı pompalayın (3.000-3.500d/d. lara kadar yeterli olur) ve motor devir geri düşerken (tam düşmeden) aracı stop edin. Bundan sonra ertesi gün çalıştırmada yine aynı sorun olacak mı?
Direk marş kaçırıyor. Marş motoru kömür vs bakımı gerekir. Büyük sorun değil, ve zaten aslında senede bir bozulmadan yapılması gerekiyor ama hiçbirimiz yapmıyoruz.
peki marş motorunun değişmesi gerekmez inşallah bakım yapılırsa olur mu yani ??
Yok abicim ne yaptın marş motoru değişir mi hiç?? Genelde kömürler ve genel bakımla kurtarıyor. En fazla içinde marş otomatiği denen zımbırtı (şlak diye ileri gidip volana yapışan dişli) değişiyor ve yine yıllarca kullanılıyor. Herhangi ehil bir elektrikçi halleder. Kolay gelsin. Zaten motor soğukken yapar bu, ısınınca düzelir gibi olur... (Neden bilmem ama öyle olur hep) En sonunda olabilecek en pis yerde hepten bozulur, vazgeçilmez kuraldır bu:)))
fuat bey arabanın km si kaç _? akü bağlantı notktalarınıda es geçmeyin.
bugun aracın yakıt durumunu da ölçtüm ş.içi lpg de 25.5 kuruş yakıyor
korkmaya gerek yok değilmi nasıl olsa toyota yolda bırakmaz dimi!!!:D