Gönderen Konu: honda???  (Okunma sayısı 1446 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: -
  • 4 kere teşekkür etti
  • 6 kere teşekkür edildi
honda???
« : Haziran 29, 2010, 14:47:22 »
arkadaşlar 96...99 arası civic 1.4is 3 kapı sizce alınır mı alırken nelerine dikkat etmeliyim.bende xe corolla var ama braz zor hızlanıyor malum tüplü o araba durcek yeni araba alcam.performans olarak söylediğim honda nasıl acaba birde motor konusunda corolla kadar sıkıntısız olamaz galiba yanılıomuyumm...
2010 civic(2013-...)
2006 micra(2014-...)
2006 corolla (2014-...)
2005 corolla (2011-2013)

Toyota Club Türkiye

honda???
« : Haziran 29, 2010, 14:47:22 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Deus ex machina
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 2904 kere teşekkür etti
  • 3269 kere teşekkür edildi
Ynt: honda???
« Yanıtla #1 : Haziran 29, 2010, 15:28:37 »
  Çok farkedeceğini zannetmiyorum. Açıkçası atmosferikde 2.0Lt. den aşağısından çok da birşey beklememek lazım bence her ne kadar 1.6 ve 1.8Lt. olupda iddialı bir kaç üretim olsa da.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: -
  • 4 kere teşekkür etti
  • 6 kere teşekkür edildi
Ynt: honda???
« Yanıtla #2 : Haziran 29, 2010, 15:38:23 »
fiyatlatarı 11.12 arası ama bi türlü karar veremedim yada dediğim fiyata alınack en uygun araba nedir
2010 civic(2013-...)
2006 micra(2014-...)
2006 corolla (2014-...)
2005 corolla (2011-2013)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: '02
Ynt: honda???
« Yanıtla #3 : Haziran 29, 2010, 17:17:48 »
her ne kadar 1.6 ve 1.8Lt. olupda iddialı bir kaç üretim olsa da.
Bunlar nelerdir mesela Hakan abi ?
SIU Corolla T-Sport

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • 2 kere teşekkür edildi
Ynt: honda???
« Yanıtla #4 : Haziran 29, 2010, 18:01:15 »
Civic alacaksan biraz dikkat etmen lazım; malum civic kullanıcıları 911 turbo kullandıklarını sanıyorlar. Bence, corollanın daha problemsiz olmasının asıl nedeni de budur ;)
Denizlerin deryaların benki taşkın delisi
Ehli gönül muhabbetin benki şaşkın delisi
Benki kelamın yolcusu benki aşkın delisi
Beni benden alan almış kula mihnet eylemem

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: '02
Ynt: honda???
« Yanıtla #5 : Haziran 29, 2010, 18:26:28 »
Civic alacaksan biraz dikkat etmen lazım; malum civic kullanıcıları 911 turbo kullandıklarını sanıyorlar. Bence, corollanın daha problemsiz olmasının asıl nedeni de budur ;)
Mehmet Abi, Civic'le Corolla arasında perk fark yok aslında performans bakımından.
Özellikle alt devirlerde Corolla çok daha başarılı.
Yalnız Corolla'nın üst devirlerde sıkıntı var, çok erken giriyor kesiciye.
SIU Corolla T-Sport

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: -
  • 4 kere teşekkür etti
  • 6 kere teşekkür edildi
Ynt: honda???
« Yanıtla #6 : Haziran 29, 2010, 18:30:58 »
bilemiyorum işte su anki çelişkim 99 terra 1.3 mü yoksa 97 civic 3 kapımı ..arada kaldım fiyatları yakın..toyotadan xe den memnunum ama performans pek tatmin etmio beni benimkini babama verdim yeni alacağım araba konusunda kararsızım
2010 civic(2013-...)
2006 micra(2014-...)
2006 corolla (2014-...)
2005 corolla (2011-2013)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: honda???
« Yanıtla #7 : Haziran 29, 2010, 18:46:57 »
en uygun araba toyota corolla 93/94 model japon gli derim
( çıkarım senle her yola japon gli )  :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: honda???
« Yanıtla #8 : Haziran 29, 2010, 18:51:00 »
her zaman söylüyorum 25 bin liralık sıfır km arabalara nazaran bence 13/14 bin liraya gli daha mantıklı her bakımdan .motor ömrü ,yıllık vergiler yakıt ,ve araç özellikleri bakımından en mantıklı araç bu japon gli .

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: -
  • 4 kere teşekkür etti
  • 6 kere teşekkür edildi
Ynt: honda???
« Yanıtla #9 : Haziran 29, 2010, 19:24:41 »
iki ay önce xe aldım araba 98000 de kaborta full orjinal ama km sine aldandım sazan gibi atladım aldıktan sonra geldim yağını değiştirdim arabanın motorunun bitik olduğu ortaya çıktı daha 98000 de ama bitmiş.satan adam kalın yağ koymuş eksozdan anlayamadık motoru yağ değiştirince ortaya çıktı .1.5 milyar masraf yapıp komple sıfır motor yaptım araba simdi güzel oldu ilk başta yavaş hızlanmasına rağmen 190 görüorum uygun yolda.bu arabayı babama verdim yeni araba alırken de böyle oyunlara gelmek istemiorum nelere dikkat etmmem gerekir km oynanmış ise nasıl anlarım yada bunun gibi seyler konusunda nelerine dikkat etmeliyim.birde bende km takıntısı var 200binden fazla olan arabalara bakmıyorum bile ..bu gibi konularda yardımcı olursanız sevinirim
2010 civic(2013-...)
2006 micra(2014-...)
2006 corolla (2014-...)
2005 corolla (2011-2013)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Deus ex machina
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 2904 kere teşekkür etti
  • 3269 kere teşekkür edildi
Ynt: honda???
« Yanıtla #10 : Haziran 29, 2010, 20:02:23 »
Bunlar nelerdir mesela Hakan abi ?
160Hp lik Civic 1.6Lt., 192Hp lik Corolla 1.8Lt., yine 1.8Lt. Toyota motorlu 136Hp lik Elise örnek olabilir. :)

 Mehmet'e de aynen katılıyorum. Ayrıca ae101 aslında erken devir kesiciye girmiyor Alperen, çünkü o motorun güç üretim eğrisine göre daha yukarıdaki devirlerin anlamı yok. Honda bu noktada daha farklı bir yol izliyor.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • we'll wrench your heart out !
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • 12 kere teşekkür etti
  • 82 kere teşekkür edildi
Ynt: honda???
« Yanıtla #11 : Haziran 29, 2010, 20:15:13 »
160Hp lik Civic 1.6Lt., 192Hp lik Corolla 1.8Lt., yine 1.8Lt. Toyota motorlu 136Hp lik Elise örnek olabilir. :)

 Mehmet'e de aynen katılıyorum. Ayrıca ae101 aslında erken devir kesiciye girmiyor Alperen, çünkü o motorun güç üretim eğrisine göre daha yukarıdaki devirlerin anlamı yok. Honda bu noktada daha farklı bir yol izliyor.
kesinlikle erken girmiyor, devir aralığı  çok uzun honda ya  nazaran.
6000d/d den sonrasınında  ae101 de  bir  işe  yaradığını düşünmüyorum açıkcası.
Bizde  kabul görmez cahilden  gelen afra tafra !

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: '02
Ynt: honda???
« Yanıtla #12 : Haziran 29, 2010, 21:06:27 »
160Hp lik Civic 1.6Lt., 192Hp lik Corolla 1.8Lt., yine 1.8Lt. Toyota motorlu 136Hp lik Elise örnek olabilir. :)

 Mehmet'e de aynen katılıyorum. Ayrıca ae101 aslında erken devir kesiciye girmiyor Alperen, çünkü o motorun güç üretim eğrisine göre daha yukarıdaki devirlerin anlamı yok. Honda bu noktada daha farklı bir yol izliyor.
Hmm anladım.

Honda'nın üst devirleri biraz daha iyi gibi geldi bana.
Peki ben size bir soru sorayım.
Performans amaçlı kullanımda 6000 devirde mi vites değiştirmek daha iyidir, 6800'de kesiciye girmeden önce mi ?

Bunu sormamdaki amaç şu :D

6800'de vites yükselttiğinizde 5500 devir civarı başlıyor üst vites, ama 6000 de vites yükseltince tam hatırlamıyorum ama 4500 devir civarı başlıyor üst vites.

Bu durumda 6800'e kadar dayamak daha mantıklı değil mi ?

Ae101'ler 6000 devirde veriyor maksimum gücünü.
SIU Corolla T-Sport

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • 2 kere teşekkür edildi
Ynt: honda???
« Yanıtla #13 : Haziran 30, 2010, 06:37:33 »
Mehmet Abi, Civic'le Corolla arasında perk fark yok aslında performans bakımından.
Özellikle alt devirlerde Corolla çok daha başarılı.
Yalnız Corolla'nın üst devirlerde sıkıntı var, çok erken giriyor kesiciye.
Aynı fikirdeyim. Bence neredeyse her yönden aynı araçlar, yani farklılık yok denecek kadar az. Benim söylemek istediğim şey, bu araçları kullanan kişiler, genellikle kanı fazla hızlı akan arkadaşlarımız. Onlar araçlarını genellikle fazla hırpalayarak kullanıyor, çabuk yıpranmasının da en büyük nedeni bu ;)

Hakan abininde bahsettiği gibi aslında Toyota'nın motoru üst devirlerde kesiciye erken girmiyor, Honda çok geç giriyor. Ana nedeni ise; honda'nın yüksek devirli motorlar konusundaki (özellikle motorsiklet geçmişinden gelen deneyimi) konusundaki bilgi birikimidir.
Denizlerin deryaların benki taşkın delisi
Ehli gönül muhabbetin benki şaşkın delisi
Benki kelamın yolcusu benki aşkın delisi
Beni benden alan almış kula mihnet eylemem

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Deus ex machina
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 2904 kere teşekkür etti
  • 3269 kere teşekkür edildi
Ynt: honda???
« Yanıtla #14 : Haziran 30, 2010, 11:40:26 »
  Alperen, performanslı kullanımda vites geçişi devri için aracın maksimum tork devrini bilmen lazım. Yani vites büyüttüğünde devir maksimum tork devir civarına gelirse yine iyi bir çekiş elde edersin. Bunun çok üstü ve altı daha az performans üretir. Tabi burada tork eğriside önemlidir, vites değişim hızıda (sadece sürücü ile alakalı değil, sistem ile de alakalı).

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: '02
Ynt: honda???
« Yanıtla #15 : Haziran 30, 2010, 12:43:47 »
  Alperen, performanslı kullanımda vites geçişi devri için aracın maksimum tork devrini bilmen lazım. Yani vites büyüttüğünde devir maksimum tork devir civarına gelirse yine iyi bir çekiş elde edersin. Bunun çok üstü ve altı daha az performans üretir. Tabi burada tork eğriside önemlidir, vites değişim hızıda (sadece sürücü ile alakalı değil, sistem ile de alakalı).
Maksimum tork 4400-4800 devir arası.
Ama yinede 5500 devirdeki gaz tepkisi 4500 devirdekine göre daha iyi değil midir ? :)
SIU Corolla T-Sport

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Deus ex machina
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 2904 kere teşekkür etti
  • 3269 kere teşekkür edildi
Ynt: honda???
« Yanıtla #16 : Haziran 30, 2010, 16:40:02 »
  Kalkış için söylediğin devirleri seçmek (Mak. güç, Mak. tork devirleri aralığı) iyi olur ancak vites değiştirdikten sonra birde aracın yol yapması var. Yani o vitesi optimum şekilde kullanması. Yani vites ve vites değiştirme sürelerinide işin içine katmak lazım.
 5.500d/d. da daha iyi olduğunu düşün ki; mak. tork 4.500d/d da veriliyorsa bu mümkün olmaz, mak. güç 6.000d/d. da verildiği için kısa bir süre sonra motor 6.000d/d. ya çıkacak ve aracın gücü bitecektir. Ama vites yükseltmede 4.500d/d. civarlarına gelen motor devri ile motorun daha güçlü olarak çevirebileceği çok devirler vardır.

 Tork ve güç eğrilerini düşün, belli devirlere kadar artarlar ve ondan sonra hızla düşerler. Performanslı kullanımda amaç artışın en iyi olduğu ve tepe noktasına nispeten yakın devirler seçilmesidir, inişin başladığı değil.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 100
  • Model Yılı: '14
Ynt: honda???
« Yanıtla #17 : Haziran 30, 2010, 23:23:24 »
civic 1.4 alınmaz hb hıc alınmaz pıyasa tutmuyor sahıpler hor kullanıyor falan fılan ;)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • pahalı zevklerim var, benzin gibi
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A-
  • 10 kere teşekkür edildi
Ynt: honda???
« Yanıtla #18 : Temmuz 01, 2010, 02:14:30 »
hb vtec al..mehmet abinin de dediği gibi 911 turbo kullanıyorsun sanıp herkese kafa tut
ae101 4a-fe+ junyan angel eye+ 8000k xenon+ usdm oem stop+ racing stripes+ 16" astra H jant+ 195/45r16 continental sport contact2 ve michelin pilot sport+ sonax cam filmi+ ışıklı kapı eşiği+ ayak aydınlatması+ beyaz gösterge aydınlatması+ oem anatomik spoyler+ bagaj led aydınlatma+ e34 paspas+ alpine CDE-9873RB teyp+ alpine mrv-f450 amfi+ alpine MRP-M500 mono amfi+ jbl komponent+ fli

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Two Brother One Fate (Babo'Leee And Toyota)
    • Otomobil'den Detay
  • Kan Grubu: A+
  • 3 kere teşekkür edildi
Bana saygı nutuğu atanlar.Önce kendi yaşınıza fiziki olarak değil,Beyin olarak gelin.....
http://fc04.deviantart.net/fs12/i/2006/301/c/5/Toyota_Trueno_AE86__by_AEvsFD.gif