Gönderen Konu: normalden sıralıya geçiş maliyeti  (Okunma sayısı 12329 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
normalden sıralıya geçiş maliyeti
« : Haziran 07, 2010, 02:03:24 »
evet arkadaşlar 95 xei corollam var araç enjeksiyonlu üstünde normal tip yani tek nokta lpg var bunu sıralıya dönüştürmek istesem ne kadar maliyetle kerşı karşıya kalırım bileniniz varmı ... teşekkürler burası gercekten büyük bir aile

Toyota Club Türkiye

normalden sıralıya geçiş maliyeti
« : Haziran 07, 2010, 02:03:24 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
  • Model Yılı: '11
  • 74 kere teşekkür etti
  • 772 kere teşekkür edildi
Ynt: normalden sıralıya geçiş maliyeti
« Yanıtla #1 : Haziran 07, 2010, 02:05:56 »
Bütçenize göre değişri.Bence atikerde işinizi çok iyi görür.Aracı 2 bin liralık kite gerek yok..900 liraya atiker taktırırsınız olur biter.Eski sitem sökülüp atılacak sıralı takılacak..
2011 d4d Corolla

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: normalden sıralıya geçiş maliyeti
« Yanıtla #2 : Haziran 07, 2010, 02:09:24 »
ya geçende atikerin parçalarına (plastik gösterge felan) baktım baya kalitesiz geldi gözüme acaba dedim kendime sadece reklammı???  bilmiyorum

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
  • Model Yılı: '11
  • 74 kere teşekkür etti
  • 772 kere teşekkür edildi
Ynt: normalden sıralıya geçiş maliyeti
« Yanıtla #3 : Haziran 07, 2010, 02:17:18 »
 mustafa bey aracınızın ortalama fiyatı 12-13 bin lira aarası herhalde..Şimdi siz bu araca 1600 lira brc taktınız diyelim 120 lira muayene 150 lira ruhsat değişimi falan 30 lira şöförler odası 30 lirada makine mühendis. odası..1990-2000 liraya yaklaşacak..Sİz  aracınızı üstüne 2 - 3bin lira koyup model yükseltin..Bence yerli olarak atiker arkadasımın 2,0 vectrasında babamıs eski niisan primerasında vardı.En sıkıntısı enjektörleri sesli çalışıyor.Dediğini gibi göstergeleri bozuk oluyor babamda arkadasımda gösterge şamandıra değişti.2 yıl garantisi var....Yok mustafa bey onu tajtırmam derseniz bence Akme mi KME mi diye bir marka var onu bir kaç kişi taktırdı ve çok memnunlardı..1,100 lira civarı italyan deniliyor..Açıkcası benim görüşüm bu.Benim kasa aracımda atiker kullanan çok insan var hemen hemen aynı.Bende brc var iyi ama ne bileyim pahalı biraz..
2011 d4d Corolla

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: normalden sıralıya geçiş maliyeti
« Yanıtla #4 : Haziran 07, 2010, 02:35:48 »
teşekkürler

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • 99 Avensis 2.0 Manuel L/B idi...
    • 2011 1.6 comfort corolla...
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • 2 kere teşekkür edildi
Ynt: normalden sıralıya geçiş maliyeti
« Yanıtla #5 : Haziran 08, 2010, 17:35:37 »
mustafa bey aracınızın ortalama fiyatı 12-13 bin lira aarası herhalde..Şimdi siz bu araca 1600 lira brc taktınız diyelim 120 lira muayene 150 lira ruhsat değişimi falan 30 lira şöförler odası 30 lirada makine mühendis. odası..1990-2000 liraya yaklaşacak..Sİz  aracınızı üstüne 2 - 3bin lira koyup model yükseltin..Bence yerli olarak atiker arkadasımın 2,0 vectrasında babamıs eski niisan primerasında vardı.En sıkıntısı enjektörleri sesli çalışıyor.Dediğini gibi göstergeleri bozuk oluyor babamda arkadasımda gösterge şamandıra değişti.2 yıl garantisi var....Yok mustafa bey onu tajtırmam derseniz bence Akme mi KME mi diye bir marka var onu bir kaç kişi taktırdı ve çok memnunlardı..1,100 lira civarı italyan deniliyor..Açıkcası benim görüşüm bu.Benim kasa aracımda atiker kullanan çok insan var hemen hemen aynı.Bende brc var iyi ama ne bileyim pahalı biraz..
normal tip lpg sistemi ruhsata işli ise o muyane, ruhsat, şoförler odası falan o masraflar olmuyor. sadece mekanik iş oluyor o kadar. sonuçta ruhsatta sıralı lpg veya normal lpg yazmıyorki, lpg li yazıyor...

eski sistemden sadece bagajdakileri kullanıyorlar, o da şamandıra uygunsa, yoksa şamandırayı da değiştireceksiniz...
Eğer bir gün dünyaya ait çok büyük bir derdin olursa...
Rabbine dönüp "Benim büyük bir derdim var." deme.
Derdine dönüp "Benim çok büyük bir rabbim Var.' De....
Mevlâna                                                                                                                                                                                                        2011 1.6 comfort corolla...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • No Stock+
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 1 kere teşekkür etti
  • 22 kere teşekkür edildi
Ynt: normalden sıralıya geçiş maliyeti
« Yanıtla #6 : Haziran 08, 2010, 18:47:53 »
normal tip lpg sistemi ruhsata işli ise o muyane, ruhsat, şoförler odası falan o masraflar olmuyor. sadece mekanik iş oluyor o kadar. sonuçta ruhsatta sıralı lpg veya normal lpg yazmıyorki, lpg li yazıyor...

eski sistemden sadece bagajdakileri kullanıyorlar, o da şamandıra uygunsa, yoksa şamandırayı da değiştireceksiniz...
+1

Siz sisteminizi değiştireceksiniz.Ruhsatla ilgili bir işleminiz olmayacak.Muayene falan.
lpg tankınız kaç yıllık? eğer 10 yıla da yaklaşmış ise onunda değişmesi gerekli güvenlik açısından.
düşük fiyatlı bir atiker 900 liraya sisteminiz yenilenmiş olur.
2005 Corolla 1.6 (2005 - 2018)
2013 Avensis 1.6 (2018 -         )

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Toyotasız, Araçsız, Yaya :)
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 4 kere teşekkür edildi
Ynt: normalden sıralıya geçiş maliyeti
« Yanıtla #7 : Haziran 09, 2010, 09:31:20 »
atiker fena değildir, farklı marka model araçlarında kullanan çok tanıdığım var sıkıntısız kullanıyorlar. İthal olsun veya marka olsun takıntınız varsa BRC veya Zavoli'yi tek geçerim. Ama atiker'de oldukça başarılı. Ekonomi, bol yedek parça, bol servis, türk sermayeye katkım olsun diyorsan atiker olabilir bence. İtalyan diğer markalarda biraz nakliye bedeli, biraz marka parası sistemlerinin fiyatları içinde mutlaka var.