Gönderen Konu: Honda Civic 100.000 km bakımı  (Okunma sayısı 20517 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
  • Model Yılı: '11
  • 74 kere teşekkür etti
  • 772 kere teşekkür edildi
Ynt: Honda Civic 100.000 km bakımı
« Yanıtla #20 : Haziran 07, 2010, 14:01:06 »
Keçiboynuzu pekmezi içiyorum zaten zaten yakında Atakuleye duvardan tırmanabilirim:))))))))))))))))))))))))
abi ozaman ankarada buluşma olursa  senin toplantıya katılman fena olur desene... :lol: :lol: :D :D
2011 d4d Corolla

Toyota Club Türkiye

Ynt: Honda Civic 100.000 km bakımı
« Yanıtla #20 : Haziran 07, 2010, 14:01:06 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Bu dünya bana bilem kalmamış ki!
  • Kan Grubu: ---
  • 2 kere teşekkür edildi
Ynt: Honda Civic 100.000 km bakımı
« Yanıtla #21 : Haziran 13, 2010, 11:26:24 »
Süleyman.Bizim arkadaşta 2001 civic 1,6 ies var.Düz vites.5. vites 100 km ile giderken devir saati 2500 rpm de.Ben aracımla 102 km ile giderken 3000 rpm yi görüyorum.Benimki 114 beygir,civic ruhsatta yazan 120 beygir.6 beygir bu derece fark ediyor mu?O zaman 96 -97 corollalar 105 beygir.Onlar 3000 devirde 100 km gösteriyor.
 Arkadaşın civiğin devir saatinde sorun yoksa ve bu durum gerçekse yakıtta hoşlaşır.
Sayın Mehmet GÜMÜŞ Bey Benim araç otomatik vites olduğu için hiç 100 km giderken devir saati kaçta diye düşünmedim.6 beygirin çok değiştirdiğini düşünmüyorum.Hatta testlerinde civic ara hızlanmalarda yavaş deniliyor.Gaza yüklenincede fazla benzin tüketiyor.Ama 4000-5000 devirden sonra sanki turbo girmiş gibi devreye felaket gidiyor.Bazen ani hızlanmalar yapmam gerekiyor dip gaz yapınca tırsıyorum.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 80000
  • Model Yılı: '11
  • 4 kere teşekkür etti
  • 2 kere teşekkür edildi
Ynt: Honda Civic 100.000 km bakımı
« Yanıtla #22 : Ekim 17, 2010, 01:35:33 »
Bildiğim kadarıyla 2001 civic elektronik diferansiyel kilidi kullanıyor. Teknik konuları bilen arkadaşlar daha iyi açıklarlar ama civic'te 5 vites özellikle düşük yakıt tüketimi için tasarlanmıştır (5. viteste yakıt ekonomisi dizelleri kıskandırır diyelim). Ayrıca diferansiyel kilidinin asıl görevi 4x4 lerden bilirsiniz zorlu şartlarda (bir tekerde buz diğerinde asfalt  yada çamur / toprak gibi) patinajda kalan tekerede diferansiyeli kilitleyerek güç verip yolda kalınmamasını sağlıyor.

İşte bu teknolojik inceliklerin hastasıyım. Mitsubishi'de çok iyidir bu konuda bazı galant 4ws modellerini incelerseniz virajda yol tutuşun nasıl mükemmel olacağını görürsünüz ki lancer modelide çok iyi yol tutar. Benim ilk niyetim lancer almaktı ama malesef temizini bulamadım. Daha sonra focus-accent arasında kaldık ama son anda acil bir kararla 2005 corolla terra aldık :) kısmet.  Bakalım bu japonda neler varmış hala incelemekteyim. Bu forum sayesinde bilgim daha da artmakta. Tüm arkadaşlara saygılarımı sunuyorum.
2005 Corolla 1.6 Terra + OMVL - Ortalama Tüketim=8.6
R1 3 5
╚╬╬╬      2011 Auris 1.6 Comf.Extra + Prins -Tüketim= ?
  2 4 6

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Resim gençliğimden (42 yaşımdayken)
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • 15 kere teşekkür etti
  • 84 kere teşekkür edildi
Ynt: Honda Civic 100.000 km bakımı
« Yanıtla #23 : Ekim 17, 2010, 06:03:14 »
bildiğim kadarıyla 2-3 araç firmasının dışında biçoğu müşterisine orjinalinin yanında yan sanayi yerine eşdeğer ürün adı altında fiyat sunabiliyor... asıl sıkıntı orjinalinin takılmamasından sonra oluyor ki; senin gibi bi adamın aracına git yan sanayi tak, olacak şeymi... ağaçın biri gelmiş çakmış derken bu çarpan ağaç görünümlü KALAS  olmasın sakın...

 :wacko: :wacko:
ne alaka anlayamadım...


Şöyle bir şey

Alıntı
hondaclub' a gitmeye gerek yok.. baksanıza toyotacılar aynı zamanda hondacı çıktı..

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • sülale boyu verso
  • Araç: Verso
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Honda Civic 100.000 km bakımı
« Yanıtla #24 : Ekim 18, 2010, 22:48:29 »
Bende de 2005 vtec es vardı otomatik. sattığıma çok pişman oldum şimdi 2010 versoya biniyorum ama halen civicimi özlüyorum otomatik şanzımanı mükemmeldi.
eko1121

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • No pain no gain...
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: -
  • 4 kere teşekkür edildi
Ynt: Honda Civic 100.000 km bakımı
« Yanıtla #25 : Ekim 19, 2010, 08:15:51 »
Bende de 2005 vtec es vardı otomatik. sattığıma çok pişman oldum şimdi 2010 versoya biniyorum ama halen civicimi özlüyorum otomatik şanzımanı mükemmeldi.
Evet özellikle şanzımanı kusursuz. Benimki 110.000 km oldu. Diğer koordinatörlerdekiler 170.000 ve 210.000 de. Üç arabada da şanzımanda en ufak tık yok. Hem de şirket kullanımı. Eski Amerikanlardan alışmıştım ben senede bir şanzıman balata tamir takımı değişmeye, bu da öyle olacak sanıyordum utandırdı beni.
Toyotanın da muhtemelen klasik otomatik şanzımanları sorunsuzdur, kullanmadım. Ama MMT şanzımandan tiksindim valla ayıptır söylemesi.
1982 Land Rover Series III 88 inch SWB hobi aracı
2009 Peugeot 207 1.4 Trendy 90 hp hanımın aracı
2011 Citröen C4 1.6 e-Hdi 112 hp şirket aracı

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Resim gençliğimden (42 yaşımdayken)
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • 15 kere teşekkür etti
  • 84 kere teşekkür edildi
Ynt: Honda Civic 100.000 km bakımı
« Yanıtla #26 : Ekim 19, 2010, 14:11:38 »
utanma bilader MMT den herkes şikayetçi