0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Direksiyonu bence hiç elletme,bu arabaların tek kronik sorunu direksiyon kutusudur,ses yapar,yan sanayisi 1 hafta bile gitmiyor,orjinalide 1000lira civarında
Farklı bir servise götürün bakalım onlar ne diyecekler ?1-Hafif titreme : Buji-buji kablolarını kontrol edin. Hava filtresi temiz olmalı. Motor kulaklarını kontorl edin, kulak gevşemesi motorun yerinde sabit durmayıp sallanmasına neden olabilir. Ve son olarak, boğaz kelebeğini temizletin. Eğer LPG varsa bu saydıklarımın hiçbirisine gerek kalmadan, LPG kalibrasyonu yaptırın geçebilir.2-Tıkırtı: Salıncak burçları-Z rotları-Viraj denge lastikleri-Viraj denge çubuklarını-Rot başlarını kontrol ettirin. Muhakkak alt takım eskimiştir. Amortisörünüz kontrol ettirin. ( rot balansçı bile anlar )3- Debriaj: Yeni debriaj değişmiştir. Belli bir süre aşınam gerçekleşene kadar bu is kaybolmaz, 2010 model sıfır araçlarda bile vardır bu his. Debriajda yoksa motor kulaklarında ki olan sorundan dolayı vurma hissi oluşabilir.4- Vites: Debriajı yeni değiştirip, volan yüzeyini taşlatmadılarsa oluşabilir. Belirli bir süre volan yüzeyinin ve debriajın birbirlerine uyum sağlamasını bekleyeceksiniz ya da yeninden volan yüzeyini söküp taşlatacaksınız.5- Direksiyon kayışını kontrol edin. %99 gevşemiş olabilir., %1 ihtimal hidrolik pompasında sorun vardır.Toyotadan soğumanıza gerek yok. Bunca yıl kullanılan bir aracın rutin bakımları ve rutin kontorlleri yapılmazsa sorunlar böyle üst üste gelip can sıkıcı bir hal alabiliyor.
erayla merayla toyotayı kıyaslamayın.o arabalar 16 17 sene değil 5 sene sonra ne hale gelir ona bakmak lazım.