0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Doğru, benim hatam. Karbüratörlü araçta (İnjeksiyonluda Ecu'in yaptığını) mekanik olarak karbüratör yapar. Yani bu araçda Ecu yoktur. Aynı noktaları karbüratör için düşünmek gerekir. 1.3 lerde karbüratörlü hatırladığım kadarı ile.
Evet Arkadaşlar tüm yazılanlar doğru Atilla ve Mustafa Beyinde dediği gibi ayarı hassas olarak rölanti ayar civatasından yapınca ki tornavidaya bile gerek yok sarsıntısız bir şekilde çalışacak gibi farlar ve kaloriferler açıkken ayarladım hepsi kapalı iken 1000rpm civarı oluyor ama ne yapalım.Sonuçta orijinal 60Amperlik far ampulleri yetersiz diye 100 lükleri takan biziz,haliyle bunları açınca motor devri sabit tutamıyor.Karbüratörlü araçlarımızda bunu sineye çekmemiz gerekecek anlaşılan.Tüm katılımcı arkadaşlara Teşekkür ve Saygılarımı sunarım.Esenlikler dilerim.