0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
varmı dünyada bu şekilde bu halde yürüyebilen bir araç [/quote]Mustafa Bey hoş geldiniz Çok güzel bir görüntüydü.Teşekkürler. Arabanın üstündekiler hayatlarından pek memnun görünüyor. Fakat arabanın keyfi muamma Ama genede taşıyor!
Mustafa Bey hoş geldiniz Çok güzel bir görüntüydü.Teşekkürler. Arabanın üstündekiler hayatlarından pek memnun görünüyor. Fakat arabanın keyfi muamma Ama genede taşıyor! [/quote]öncelikle hoş bulduk zaten ben bir yere gitmemiştim bir ara istanbul sonra bu gelelim araba olayına araba toyota hilux sanırım 85 model olabilir veya daha eski büyük ihtimalle afganistan olabilir sadece o tip ülkelerde bu halde bulunabiliyor demekki çok sağlam araçmış ki baksanıza araba o yükün altında bile hala gidebiliyor
öncelikle hoş bulduk zaten ben bir yere gitmemiştim bir ara istanbul sonra bu gelelim araba olayına araba toyota hilux sanırım 85 model olabilir veya daha eski büyük ihtimalle afganistan olabilir sadece o tip ülkelerde bu halde bulunabiliyor demekki çok sağlam araçmış ki baksanıza araba o yükün altında bile hala gidebiliyor[/quote]Bence biraz da arabanın sağlamlığında markası kadar hava şartlarının da önemi var. Mesela denize yakınsanız, bol yağmurlu iklim koşulları varsa arabanın aksamlarında yer yer çürümeler kaçınılmaz oluyor. Daha kuru iklimlerde bu pek gözlemlenmiyor yani arabanın uzun vadeli ömrü oluyor.
Bence biraz da arabanın sağlamlığında markası kadar hava şartlarının da önemi var. Mesela denize yakınsanız, bol yağmurlu iklim koşulları varsa arabanın aksamlarında yer yer çürümeler kaçınılmaz oluyor. Daha kuru iklimlerde bu pek gözlemlenmiyor yani arabanın uzun vadeli ömrü oluyor.[/quote]tabiiki çok önemli misal ben oturduğum yer denize 50 metre uzaklıkta bu yüzden aracın kaportası daha çabuk paslanıp çürümeler görünüyor ama önce aracımı 6 sene kullandım bu 6 sene içinde aracımın tabanı ıslak olarak gezmişim farkına vardığımda aracımı satmak üzerine idim ve tabanı söktüm taban sacını görünce inanamadım ne leke var ne pas nede başka bişi prırıl pırıl ve şu kanaata vardım üretici firmalar araçları üretirken en zorlu koşullara göre üretiyor vede kullanıma sokuluyor normalde yerli bir araç olsaydı vay halime burada 86 model bir hilux var sadece çürüyen yeri arka kasası idi onuda değişildi adam hala kullanıyor arabada ne pas ne leke var 12 yıl garanti veren üretici firmaların ürettiği arabalar bile 12 yıl dolmadan paslanıp çürümeye başlıyor benim memlekette ortalama nem oranı%80 civarı
eski hilux'ların tadı bir başka.toyota hala devam ediyor mu bilmiyorum, araçlarını yaparken çok sıcağından sibirya'ya kadar genis bir aralıkta sorunsuz calısma felsefesi ile uretiyordu.belki maliyet nedeni ile kalite biraz asagi cekilmis olabilir ama iste biraz eskiler dayanıklılık abidesi.gereksiz parcalarda paslanma olsa bile motorun ozu, takımları saglamlıgını koruyor.tavsiyem top gear isimli meshur araba programında toyota hilux'a ne yaptıklarını izlemeniz. arabayı denize gomduler, yaktılar, carptılar, herseyi yaptılar en sonunda patlama ile yıkılan dev bir binanın tepesine koyup binayı havaya ucurdular.yine calıstı arac.[/quote]2006 6, nesil hiluxlar piyasaya çıkmadan önce afrikada alplerde en soğuk vede en sıcak ülkelrde testi yapıldı ve ondan sonra piyasaya sürüldü dayanıklılık konusunda hiç bir endişem yok hala eski toyota hiluxlar gibi taş gibi bir araç ama nedense ülkeme daha geniş yelpazede hilux sunulmuyor şu an 102 ve 120 bg araçlar var en lüksünde otomotaik merkezi kilit camlar abs 2 hava yastığı klima o kadar otomatik vites yok sadece sıradan ve düğz bir araç olarak piyasada
o kamyonetin ustundekilerden afrikadaki toyotacı kardeslerimiz olmasın [/quote] 13 undeki bulusmada da biz de kac kisiysek senin aracin ustune biner oyle fotograf cektirir Afrikadaki Toyotaci kardeslerimize yollariz.Nasil olur
tabiiki çok önemli misal ben oturduğum yer denize 50 metre uzaklıkta bu yüzden aracın kaportası daha çabuk paslanıp çürümeler görünüyor ama önce aracımı 6 sene kullandım bu 6 sene içinde aracımın tabanı ıslak olarak gezmişim farkına vardığımda aracımı satmak üzerine idim ve tabanı söktüm taban sacını görünce inanamadım ne leke var ne pas nede başka bişi pırıl pırıl ve şu kanaata vardım üretici firmalar araçları üretirken en zorlu koşullara göre üretiyor vede kullanıma sokuluyor normalde yerli bir araç olsaydı vay halime burada 86 model bir hilux var sadece çürüyen yeri arka kasası idi onuda değişildi adam hala kullanıyor arabada ne pas ne leke var 12 yıl garanti veren üretici firmaların ürettiği arabalar bile 12 yıl dolmadan paslanıp çürümeye başlıyor benim memlekette ortalama nem oranı%80 civarı[/quote]Söylediğinize göre sizin araçta maşallah sağlammış. Saç kalınlığı ve üzerindeki yalıtımın iyi yapılmış ve iyi boyanmış olmasıda bir diğer etken bence hakikaten bazı araçlar daha dokunurken içine göçücek gibi korku veriyor sonra dediğiniz gibi hemen paslanıyor. Bence işini iyi yapan her zaman kazanır. Yerli araçlar niçin rağbet görmüyor dersiniz? İşte bu yüzden! Bir kere ürettiğiniz malın her zaman arkasında olmalısınız. Servis, yedek parça, garanti koşulları, yani kısacası müşteri memnuniyeti!
Söylediğinize göre sizin araçta maşallah sağlammış. Saç kalınlığı ve üzerindeki yalıtımın iyi yapılmış ve iyi boyanmış olmasıda bir diğer etken bence hakikaten bazı araçlar daha dokunurken içine göçücek gibi korku veriyor sonra dediğiniz gibi hemen paslanıyor. Bence işini iyi yapan her zaman kazanır. Yerli araçlar niçin rağbet görmüyor dersiniz? İşte bu yüzden! Bir kere ürettiğiniz malın her zaman arkasında olmalısınız. Servis, yedek parça, garanti koşulları, yani kısacası müşteri memnuniyeti![/quote]yasemin hanım benim araç direk japonyadan geldi vede toyotalar arasında en sağlam ve dayanıklı boyaya sahiptir kolay kolay yıpranmaz sac kalınlığı diğer toyotalara göre biraz kalın gibi geliyor çünkü kaportaya vurduğumda daha tok ses geliyor çürümeme nedeni büyük ihtimal bu tip bölgelere göre üretim yapılmasından dolayı olabilir düşüncesindeyim dayanıklılık konusunda belkide toyotalar arasında en sağlamı olarak görüyorum ben 7 sene önceki aracımı kullandım sadece bir adet rotbaşı ve birde tabla rotili değiştim 100,000km civarı idi normalde ön tyakım 300,000km yi devirebiliyor
yasemin hanım benim araç direk japonyadan geldi vede toyotalar arasında en sağlam ve dayanıklı boyaya sahiptir kolay kolay yıpranmaz sac kalınlığı diğer toyotalara göre biraz kalın gibi geliyor çünkü kaportaya vurduğumda daha tok ses geliyor çürümeme nedeni büyük ihtimal bu tip bölgelere göre üretim yapılmasından dolayı olabilir düşüncesindeyim dayanıklılık konusunda belkide toyotalar arasında en sağlamı olarak görüyorum ben 7 sene önceki aracımı kullandım sadece bir adet rotbaşı ve birde tabla rotili değiştim 100,000km civarı idi normalde ön tyakım 300,000km yi devirebiliyor[/quote]Tekrar maşallah diyorum aman nazar değmesin! Allah kazasız belasız, iyi günlerde kullanmak nasip etsin
Tekrar maşallah diyorum aman nazar değmesin! Allah kazasız belasız, iyi günlerde kullanmak nasip etsin [/quote]teşekkürler yasemin hanım
Bugün ilk defa hillux'u yakınen gördüm. Resimdeki gibi eski değildi tabii...Beyaz bulut gibi harika birşeydi. Sizi daha iyi anlıyorum Mustafa Bey, gerçi sizin ki ne renk bilmiyorum ama, Bu arabayı sevmemek mümkün mü?... [/quote]yasemin hanım benim aracın rengi gri resmini yükleyecektim ama nerde resimler bulamadım
yasemin hanım benim aracın rengi gri resmini yükleyecektim ama nerde resimler bulamadım[/quote]Olsun gride olsa güzeldir mutlaka! Hilux hilux diyip duruyordunuz. Ben böyle güzel biraraç görmedim, jiplerden kalır tarafı yok. Hemde bagaj olayıda var. Kıra, Pikniğe ne güzel gidilir Güle güle kullanın valla beğendim. Allah dört ayağının üstünde durdursun!
Olsun gride olsa güzeldir mutlaka! Hilux hilux diyip duruyordunuz. Ben böyle güzel biraraç görmedim, jiplerden kalır tarafı yok. Hemde bagaj olayıda var. Kıra, Pikniğe ne güzel gidilir Güle güle kullanın valla beğendim. Allah dört ayağının üstünde durdursun![/quote]amin teşekkürler