“2010 Toyota ‘Ichiban’ Avrupa Müşteri Memnuniyeti Ödülleri” dün akşam Paris’te gerçekleşen ödül töreninde sahiplerine verildi. Türkiye’den ise Toyota Plaza Sonkar, satış ve satış sonrası müşteri memnuniyetindeki sıradışı başarısı ile ödüle layık görüldü.
2010 yılı Toyota “Ichiban” Avrupa Müşteri Memnuniyeti Ödülleri, dün akşam Toyota’nın Paris, Şanzelize’deki konsept showroom’unda gerçekleştirilen törende verildi. Türkiye’den, hem satış hem satış sonrası müşteri memnuniyetinde gösterdiği sıradışı performansla ödüle layık görülen Toyota Plaza Sonkar bayi sahibi Nedret Ogan’a ödülü Toyota Avrupa CEO ve Başkanı Tadashi Arashima tarafından takdim edildi.
Ödül süreci için Toyota ‘nın Avrupa çapındaki yaklaşık 2 bin 600 bayisinin, marka standarlarına göre sürekli takip edilen performans sonuçları değerlendirildi. Toyota Plaza Sonkar, zorlayıcı kriterleri aşmayı başaran 41 bayi arasında yer aldı.
Törende konuşma yapan Arashima, “Müşteri memnuniyeti Toyota felsefesinin temel unusurudur. Toyota Avrupa ekibinin üyeleri ve özellikle müşterilerimize ‘en iyi’ deneyimi yaşatmaya odaklanmış olan bayilerimiz, her zaman ‘en iyi’ çalışmaktadır. Bugün ödül alanlar ise, “en iyinin de iyisi” olarak müşteri memnuniyeti adına sergiledikleri mükemmeliyetçi yaklaşımı göstermiş oldular.” dedi.
Törene katılan Toyota Satış ve Pazarlama A.Ş. CEO’su Ali Haydar Bozkurt ise, “Toyota olarak geçen sene olduğu gibi bu sene de, KALDER ve KA Araştırma Ltd tarafından gerçekleştirilen Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi araştırmasının en üst sırasında yer aldık. Mutlak müşteri memnuniyeti önceliği ile hizmet veren ve bu başarıda ortak emeği olan tüm bayilerimize teşekkür ederim. Sonkar bayimizin örnek performansı ise bize ayrı bir gurur katıyor.” dedi.
*Ödüllere adını veren ve Japonca ‘Birinci’ anlamına gelen “Ichiban”, Toyota’nın müşteri memnuniyeti sloganı olan ve “Önce Müşteri” anlamına gelen Japonca “Okyakusama Ichiban” cümlesinden alınmıştır.
Link:
http://www.otomobilgazetesi.com/otomobil.php?id=7984