motordan bahsedersek
3 çeşit versiyon var.
ilki kanada versiyonu.115 beygir (86 kW) 5600 devirde 149 Nm tork 2800 devirde.93-94 arasında kuzey amerika versiyonunda ise sadece tork artışı olmuş geri özellikler aynı ( 155nm ).95-97 arasında gene kuzey amerika için beygir 105'e çekilip tork artırılmış ( 159nm ) bizim türkiyedeki 4afe'ler gibi ( 114-105).litre başına hesap edersek 115 beygir = 65 beygir,105 beygir = 59 beygir/litre başına denk geliyor.amerikada ise 7. jenerasyon corolla ve 6.jenerasyon celica'larda kullanılmış bu motorlar
endonezya ve rusya versiyonlarında ise 120 beygir (89 kW) 6000 devir 157 Nm 4400 devirde max torkunu veriyor.9.5'lik sıkıştırma oranı ile bu motor 8 jenerasyon corolla'da ae112'lerde kullanılmış ( yani başlıktaki araçta )
ayrıca tabanları kardeşleri ile eşit sayılır.parça konusunda birbirlerine uyumları var.4afe=7afe 4age=7age.örneğin 4age nin supercharger versiyonu 4agze 7age'ye uyarlanabiliyor.7agze
başlıktaki turbo motor endonezya ve rusya'ya gönderilen 7afe'ler.en güçlü 7afe serisi diyebiliriz.litre başına 68 beygirle en güçlü versiyonu.bu motorun kullanıldığı kasalar :
* AT211 Avensis 1997–2000 (Europe only)
* AT191 Caldina 1996–1997 (Japan only)
* AT211 Caldina 1997–2001 (Japan only)
* AT191 Carina 1994–1996 (Japan only)
* AT211 Carina 1996–2001 (Japan only)
* AT191 Carina E 1994–1997 (Europe only)
* AT200 Celica 1993–1999 (ex. Japan)
* AE92 Corolla ±1993–±97 (South Africa)
* AE93 Corolla 1990–1992 (Australia only)
* AE102/103 Corolla 1992–1998 (ex. Japan)
* AE102 Corolla 1993–1997 (North America)
* AE111 Corolla ±1997–±2000 (South Africa)
* AE112/115 Corolla 1997–2002 (ex. Japan)
* AE115 Corolla Spacio 1997–2001 (Japan only)
* AT191 Corona 1994–1997 (ex.Japan)
* AT211 Corona 1996–2001 (Japan only)
* AE115 Sprinter Carib 1995–2001 (Japan only)
( elimden geldiğince çevirmeye çalıştım.bir-iki ek kendim yaptım belirteyim

)