Gönderen Konu: Yeni Corolla Sedanla Ilgili çok Ciddi Bir şikayet (direksiyon Sistemi)  (Okunma sayısı 10489 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
arkadaslar sikayetvar.com'da soyle bir sikayet var:

 165298 (numarasi)

""TOYOTA Fabrika Hatalı Araçları Yenisiyle Değişmeli  megatrx   [14 Nisan 2007, 09:00]
23.02.2007 tarihinde aldığım Toyota Corolla marka aracımı servisten kurtaramadım. Direksiyon sistemi fabrika hatalı üretilmiş. Servis Komple değiştirmek istedi. Kapılar doğru dürüst kapanmıyor. Böyle büyük bir firma fabrika hatasını kabullenip aracımı yenisi ile neden değiştirmiyor.

Hukuki platforma taşıma düşüncesindeyim. Çünkü direksiyon sistemi hayati bir konu. Toyota gibi büyük bir firmadan bunu beklemezdim. Bir sonuç alamaz isem zararı ne olursa olsun satıp başka bir araç alacağım. ""

donanim haberde bir kullanici soyle demis:

""
 COROLLA İLE İLGİLİ en çok merakettiğim şu şikayet var.comdaki herifin direksiyon sistemini komple değiştirmeye kalkmaları. ve adam bas bas bunlarda direksiyon sistemi hepsinde aynı hatalı diyor. şayet böyleyse çok kötü. çünkü megane 2 lerde bu olay patlamış.ve 4 milyar civarında olan bi parça .başıma geldi ordan biliyorum.kulaktan duyma değil.kaldı ki corollada daha da pahalıdır . corolla diye kapıdan çıktım ama
dedikodular beni askıda bıraktı.jettaya kaydım . bence firma bu duyulan problemler için açıklama yapmalı...
""

okuyunca benimde aklım takıldı.

gercekten ciddi bir uretim hatası olabilir mi? bireysel bir aracta olsa rahatca degistirirlerdi, eger tum araclar boyle ise mecburi degistirmezler.

yorumlarınızı bekliyorum.

Toyota Club Türkiye


Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • 3 kere teşekkür edildi
Her yeni model çıktığında tüm otomobillerde bu tip sorunlar olması doğaldır.

Servis değiştirme taraftarı, toyotasa kabul etmiyor mevzusu bana pek gerçekçi gelmedi. İlk ağızdan dinlemek lazımç
Saygılar, Yaman.
2010 Captiva  Beyaz 2.0 CDTI Auto
Daha eski: Corsa, Corolla, Mini cooper, Twingo, Uno, Justy

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Teknoloji Müdürü
  • *
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 10300
  • Model Yılı: '23
  • 424 kere teşekkür etti
  • 983 kere teşekkür edildi
Nasıl bir hata ondan bahsetmemiş...
İnsanlar 10'a ayrılır
Binary saymayı bilenler ve bilmeyenler   

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
    • teknikoto.forumup.com
  • Araç: Hilux
  • Kan Grubu: 0+
ilginç bir olay gene o forumda adamın biri corollanın turbosunu bozmuş veya üretim hatası neyse artık araba daha 6 aylık vede servis sıfır turbo takmış ayrıca üretim hatası deyip turboyu fabrikaya göndermiş yukarıda ki olaya pek inanmıyorum çünkü en ufak bir hatada bile servis ücretsiz değişim yapıyor seni kesinlikle yolda bırakmıyor

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
Benimde direksiyon kutumu değiştirmişlerdi. Hem de hiç sorun çıkarmadan. Toyota sattığı aracın her zaman arkasındadır. Hiçbir şekilde müşterilerine zorluk çıkarmaz. Bunun dışında, yeni model araçlarda bu sorunların olması normaldir. Bu sorunlar 2.ya da 3. partide düzeltilecektir.
2006 Corolla Sedan D-4D Gümüş Gri

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • Araç: Hilux
  • Kan Grubu: A-
  • Kilometre: 184000
  • Model Yılı: '13
  • 32 kere teşekkür etti
  • 59 kere teşekkür edildi
evet bunlar bebeklik hataları diye geçer bikaç parti sonra toparlanır ama servis çok önemli orda denildiği gibi bir yaklaşım yapılmışsa çok kötü

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
    • teknikoto.forumup.com
  • Araç: Hilux
  • Kan Grubu: 0+
Alıntı yapılan: Doğan Keleş
evet bunlar bebeklik hataları diye geçer bikaç parti sonra toparlanır ama servis çok önemli orda denildiği gibi bir yaklaşım yapılmışsa çok kötü
[/quote]
ben gene inanasım pek gelmiyor bu haberlere çünkü öyle bir sorun olsa servis düzeltir yok düzeltmiyorsa zaten mecburen değiştirmek zorunda hadi onuda geçtik tüketici mahkemesi var bu ülkede gidin kardeşim şikayet edin mahkeme %99 tüketici lehine karar veriyor zaten mecburen değişim veya onarım yapacak birde mahkeme masrafı ödeyecek toyota bunu göze alırmı birde bu işin reklamı var bunu göze alırmı hala hayret ediyorum pek inandırıcı bir yönü yok ayrıca servise buna benzer sorunları sordum dedim motor bitse şanzıman dağılsa difransiyel dağılsa tamir edermisiniz adamın dediği şu tamir süresince bir araba verir vede aracı tamir ederiz diyor ayrıca servis patronunun dediği ise benim için ben paramı tanırım diyor ayrıca şunu belirtti eğer bu tip bir sorunu çözemezsek bayilik veya servislik riske girer diyor

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Lazy Black Sheep
    • www.toyotaclubtr.com
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 55000
  • Model Yılı: '08
  • 96 kere teşekkür etti
  • 126 kere teşekkür edildi
Bana pek inandirici gelmedi.
Toyota müsteri memnuniyetine önem veriyor.
problemli bir parcayi aninda degistirdiler. 95 model aracimda arka kapi fitillerini sag ve sol 10 kere degistirmislerdi. Agizlarini da acmadilar.

Adam ne istedi acaba?
Ey Türk Gencligi, birinci vazifeni hic bir zaman unutma!

"The hottest places in hell are reserved for those who in times of great moral crises maintain their neutrality" Dante

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Eski Toprak Toyotacı
  • *****
  • Achtung! Adolf Hakkı ohne Toyota Yaris Twin-Turbo
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: B+
  • 17 kere teşekkür etti
  • 41 kere teşekkür edildi
Zaten sikayetvar.com'un ne kadar ciddi bir site olduğu tartışılır. Ne gelen şikayetlerin tutarlılığını doğru dürüst inceliyorlar, ne de çözüm sürecini takip ediyorlar. Öylesine bir iç boşaltma, mızmızlanma ve karalama sitesi. "Takla attım, aracımın hava yastıkları neden çalışmadı" şeklinde o kadar çok şikayet var ki, insan ne diyeceğini bilemiyor...
Folgsamkeit macht frei...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
    • teknikoto.forumup.com
  • Araç: Hilux
  • Kan Grubu: 0+
Alıntı yapılan: Murat Küden
Bana pek inandirici gelmedi.
Toyota müsteri memnuniyetine önem veriyor.
problemli bir parcayi aninda degistirdiler. 95 model aracimda arka kapi fitillerini sag ve sol 10 kere degistirmislerdi. Agizlarini da acmadilar.

Adam ne istedi acaba?
[/quote]
sanırım adamın camı su alırdır aracı değiştirin demiştir serviste değişmemiştir gıcıklığına reklam marka kötülüyorlar

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
Yeni Corolla Sedanla Ilgili çok Ciddi Bir şikayet (direksiyon Sistemi)
« Yanıtla #10 : Nisan 24, 2007, 13:29:30 »
arkadaslar, olayı anlatamadım.

simdi su var, adamın aracında direksiyon sistemi hatalıymıs, ve donanım haberdeki kullanıcı da acaba aracların hepsi boyle mi endisesindebulunmus.

eger yeni corolla sedan da direksiyon sisteminde sorun varsa bu ciddidir, bende endiseye kapıldım. yoksa toyota'nın servisleri turkiye de en iyilerden biri.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
    • teknikoto.forumup.com
  • Araç: Hilux
  • Kan Grubu: 0+
Yeni Corolla Sedanla Ilgili çok Ciddi Bir şikayet (direksiyon Sistemi)
« Yanıtla #11 : Nisan 24, 2007, 14:06:29 »
Alıntı yapılan: Nejat Brohi
arkadaslar, olayı anlatamadım.

simdi su var, adamın aracında direksiyon sistemi hatalıymıs, ve donanım haberdeki kullanıcı da acaba aracların hepsi boyle mi endisesindebulunmus.

eger yeni corolla sedan da direksiyon sisteminde sorun varsa bu ciddidir, bende endiseye kapıldım. yoksa toyota'nın servisleri turkiye de en iyilerden biri.
[/quote]
eğerki gerçekten tüm modelde varsa zaten araçlar geri çağrılıp komple değişir yok eğer tek tük varsa o zaman servis zaten yenisi ile değişim yapar burdaki problemi hala anlayamadım bir araçtan soğukmak için bence bir neden değil mesela aynı sorunu devamlı yapması

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Lazy Black Sheep
    • www.toyotaclubtr.com
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 55000
  • Model Yılı: '08
  • 96 kere teşekkür etti
  • 126 kere teşekkür edildi
Yeni Corolla Sedanla Ilgili çok Ciddi Bir şikayet (direksiyon Sistemi)
« Yanıtla #12 : Nisan 24, 2007, 16:07:13 »
Simdi sunu düsünüyorum.
Toyota dahil hicbir firma eger tamir edilebilecek ve sürüs güvenligini tehlikeye atmayacak bir problem icin arabayi degistirmez. Bunu Porsche bile degistirmiyor. Neyse, Türkiye'deki vergi de cabasi. Firma degistirmek istese vergileri kim tekrar ödeyecek?

Her araba da problem cikar. Garanti bana göre bunun icin var. Garantisi düzgün isleyen markalardan biri de Toyota. Diger tüm araclarda olmasi konusunda bence adamin endiselenmesine gerek yok. Cünkü diger arabalarin sahibi degil. Arti bence bir avantaj. Cünkü servise derdini anlatmaya gerek yok. Adamlar problem oldugunu biliyorlardir zaten.

Ama servis beceriksizse, sikayetini etsin ve daha düzgün bir servise gitsin derim.
Ey Türk Gencligi, birinci vazifeni hic bir zaman unutma!

"The hottest places in hell are reserved for those who in times of great moral crises maintain their neutrality" Dante

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Lazy Black Sheep
    • www.toyotaclubtr.com
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 55000
  • Model Yılı: '08
  • 96 kere teşekkür etti
  • 126 kere teşekkür edildi
Yeni Corolla Sedanla Ilgili çok Ciddi Bir şikayet (direksiyon Sistemi)
« Yanıtla #13 : Nisan 24, 2007, 16:25:42 »
Bir de su garip bagnazligi anlayamiyorum.

Adam Toyota'nin parca fiyatini sormadan Cem Yilmaz edasiyla "Pahalidir" diyor. Ac bir sor. Merak et. Arastir. Ben fiyatlari karsilastirmistim cok zaman önce. Toyota 'ninkiler daha ucuzdu.
Hele kilometre hesabina vurunca cok farkediyor.
Ey Türk Gencligi, birinci vazifeni hic bir zaman unutma!

"The hottest places in hell are reserved for those who in times of great moral crises maintain their neutrality" Dante

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • 1 kere teşekkür edildi
Yeni Corolla Sedanla Ilgili çok Ciddi Bir şikayet (direksiyon Sistemi)
« Yanıtla #14 : Nisan 25, 2007, 11:18:05 »
Çok haklısın murat abi Ayrıca bu söylentilere de inanmıyorum.Hiç inandırıcı değil.Bende dogruluk hissi uyandırmıyor...
''Toyota için kalite yalnızca bir vaat değil, bir yaşam biçimidir.''
                             

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
Yeni Corolla Sedanla Ilgili çok Ciddi Bir şikayet (direksiyon Sistemi)
« Yanıtla #15 : Nisan 25, 2007, 11:48:00 »
arkadaslar, yanlıs anlasılmasın.

sikayet numarasını verdim gerci, adamın ne dedigine bakabilirsiniz. donanımhaber linkini vermeyi unuttum, oradaki linkide veririm.

neyse, asıl donanımhaberdeki olumsuz bilgiler kafamı bozdu biraz. iste buda onlara ornek.

mesela bir baslık acmıslar yeni corolla, sikayetler diye. yeni aracında debriyaj seti degistiren bir adam var, gerci cok memnun sonradan, toyota servisi yine klasını konusturmus, durumu toparlamıslar.

ama birkac aracta on konsol yalıtım problemi olmus, sonradan serviste yapmıslar. depo galiba ses cıkartıyormus ve en sonunda da bir kullanıcı araclar cok sorunlu,

artı japonya'daki modele de hic benzemiyor. bunları japonyadan getirdik diyorlar ama acaba cin'de mi yapılıyorlar diye sormus.

hali ile cin kelimesini duyunca epey panikledim.

neyse, donanım haber epey moral bozucu oldu anlarsınız. aracın iyi satmaması, yayılmasının yavas olması -ki bunda toyotasa'nı o rezalet fiyat politikası en büyük etken- ankara'da cok az gordum su ana dek. sanıyorum kampayna gibi bisiyler yapmıslar satıslar duzelmis biraz.

ustelik pesinden gelen auris hayal kırıklıgı, toyota'ya duydugum sevgiyi azaltmasa da, inancı biraz sarstı.


Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
Yeni Corolla Sedanla Ilgili çok Ciddi Bir şikayet (direksiyon Sistemi)
« Yanıtla #16 : Nisan 25, 2007, 12:11:39 »
donanm haber sitesi zaten tartışılır bir site bilende bilmeyende otomotiv mühendisi kesiliyor.hemen yorumlar yorumlar zaten bizdeki genel sorun bu adamın toyota aracı yok şurada okumuş burada duymuş.herkez herkonuda uzman.aracın içindeyiz bir sorun yok bize dönen sorun olmadı.corolla araçların şasi noları jtd ile başlıyor J japon imalatı olduğunu belirliyor.Toyota değilde vw audi grubu çinde üretim yapıyor.çıkış zamanının çalkantılı olması ve iyi fiyattan (yüksek) satılması satışları hızlandırmadı fakat araç temini sıkıntılı her renk her model yok.direksiyon şikayeti ses ile ilgili bir şikayettir muhtemelen parça değişimini müşteri kabul etmiyordur.opel veya benzeri araçlarda direksiyon lakırtısı 0 km araçlarda bile var değiştirilsede giderilemiyor.kullanıcıya araç yol tutsun diye sert yapılıyor buda ses şikayetine sebep oluyor denip müşterinin ağızı kapatılıyor.toyota bu konuda çok hassas olduğu için araba alan adam şirketi satın aldım zannederek yayagara yapıyor.sonuçta insan kendini biraz bilmeli.
tüketici mahkemesi henüz Türkiye de bu konu ile ilgili şikayetlerde karar verecek yetenekt ve donanımda değil.çok daha yol almamız gerek saygılar.