0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Geçmiş olsun. Peki garanti bittikten sonra böyle bir şeyin olmayacağından emin olarak içiniz rahat kullanabilecek misiniz? Önemli olan bu sanırım.[/quote]En azından garanti süresince içiniz rahat ediyor.Başka markalarda buda yok.Direk suçu kullanıcıya atıyorlar.
Bende 2006 corolla hactback MMT (Dizel) var (16.500km). Cuma günü saat 18:30 da hareket halindeyken yukarıda bahsedilen türde problem yaşadım. Otomatik vitesteyken birden şanzıman uyarı ışığı yandı (tırtıklı yuvarlak içinde ünlem işareti) ve araba hareketsiz kaldı. Vites ışığı "N" de yanıp sönüyordu. Ama değişmiyordu. Tam da alt geçittte, yoğun trafikte kaldım. Kontağı açıp kapattığım halde aynı ikazı verdi. Hemen yol yardımını aradım en yakın Lider'in (ankara) ekibi geldi. ekip gelene kadar bir kez kısa süreli hareket edebildim, ama yine arıza yaptı. Tamirci arkadaş akü kutup başlarından birini söküp biraz bekledikten sonra tekrar taktı. Arabayı servise kadar götürebildim. Arıza tespit kartının okunması gerektiğini bunun da ancak cumartesi günü olabileceğini söyledi. Cumartesi günü saat 9:00 da servisten aradılar arabanın iki parçasının değişmesi gerektiğini bunlardan birinin beyni? olduğunu söylediler. arabayı tatil dolayısıyla ancak çarşamba akşam alabileceğimi söylediler. fabrikasyon hatası olduğunu, daha önce karşılaşmadıklarını!!! söylediler.1. motor arızası yapmaz denilen yeni toyotamla tam yolun ortasında kaldım, hatta kenara almak için bir miktar ittim.2. arıza ışığı yanmasıyla yolda kalman bir oldu, önceden ikaz etse en azından kenara çekebilirdim.3. yol yardımı servise de yakın bir yerde olduğumdan çabuk geldi, ancak servis kapalı olduğundan arıza tespiti bile yapılamadı4. yol yardımı için arabanın camında yazan 800'lü numara işe yaramadı, 212'li numaradan ulaştım5. araban sıfır bana lazım olmaz demeyin bu numaraları kaydedin6. arabayla yolda kalmak çok kötü bir duygu Allah kimseye yaşatmasın.Salı günü tam arızayı öğrendikten sonra tekrar yazarım.[/quote]0800 lü numaralar cep telefonundna aranamzlar sadece sabit hatlardan ücretsiz olarka anırlar.
selam. Konu başıda belirttiğim sorunlar garanti kapsamında giderildi. Aşağıda isimlerini yazacağım yaklaşık 2000 YTL 'lik parçalar değiştikten sonra araç normale döndü.debriyaj baskı balata ve debriyajAktuatör ECUBu konuda gerekli titizliği gösteren Kocaeli Kaya Plazayada teşekkür etmem gerekiyor.[/quote]Geçmiş olsun arızasız kazasız günler dileğimle.