Anket

Buluşma yeri?

AĞVA
12 (57.1%)
Herhangi bir yer?
9 (42.9%)

Toplam Oy Verenler: 21

Oylama kapandı: Nisan 17, 2010, 21:27:15

Gönderen Konu: 2 Mayıs 2010 - Şile/Ağva Buluşması  (Okunma sayısı 91010 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corona
  • Kan Grubu: A+
Ynt: 2 Mayıs İstanbul Buluşması
« Yanıtla #40 : Nisan 12, 2010, 23:47:09 »
arkadaslar nakkastepe de guzel bı mekan var manzarı fılan da ıyıdır,(umıt cım baska fıkrı olan varsa dedın dıye soyledım)  ;)  bu mekanın da park sorunu yoktur cok buyuk park alanı vardır  sıtesını yazayım    http://www.messtcafe.com/
oto hamam kadıköy. tüm toyotacı arkadaşlarımı beklerim.

Toyota Club Türkiye

Ynt: 2 Mayıs İstanbul Buluşması
« Yanıtla #40 : Nisan 12, 2010, 23:47:09 »
 

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
Ynt: 2 Mayıs İstanbul Buluşması
« Yanıtla #41 : Nisan 13, 2010, 00:44:16 »
arkadaslar nakkastepe de guzel bı mekan var manzarı fılan da ıyıdır,(umıt cım baska fıkrı olan varsa dedın dıye soyledım)  ;)  bu mekanın da park sorunu yoktur cok buyuk park alanı vardır  sıtesını yazayım    http://www.messtcafe.com/
mükemmel bi mekan uğur abi her türlü varım buraya...
hesap iptal :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Model Yılı: '11
  • Kan Grubu: AB+
  • 74 kere teşekkür etti
  • 770 kere teşekkür edildi
Ynt: 2 Mayıs İstanbul Buluşması
« Yanıtla #42 : Nisan 13, 2010, 00:58:38 »
Hayrınızı mardindede bir buluşma düzenleseniz.ne kadaaadar güzel olur anlatamam. ::)
Neyse buluşcak tanışcak arkadaşlara şimdiden iyi eğlenceler.
2011 d4d Corolla

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • 1996 Honda VTEC
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
Ynt: 2 Mayıs İstanbul Buluşması
« Yanıtla #43 : Nisan 13, 2010, 02:44:42 »
Biraz ankara üyelerini örnek alsanız keşke 8-) :D
Biz tekiz kanka bu konuda 10 dk da TCT Ankara toplanıyor tabi genç tayfa :D
..::тcт αηкαяα::..

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • E12 SPORT 3ZZ-FE (Yeni Yaris D4D MMT) Civic EK9
    • Model araçlar, uçaklar, helikopterler
  • Araç: Yaris
  • Model Yılı: -
  • Kan Grubu: A-
  • 471 kere teşekkür etti
  • 753 kere teşekkür edildi
Ynt: 2 Mayıs İstanbul Buluşması
« Yanıtla #44 : Nisan 13, 2010, 07:59:24 »
Ne tutacak abi birde arkadaşlarından paramı alacak :D
Şaka şaka, el emeği neyse veririz arkadaş hesabı ;)

Evet Arkadaşlar konuya mecburen el atıyorum. Elebaşınız benim haberiniz olsun

Buluşma Günü: 02.05.2010 Pazar Günü
Buluşma Saati: 09:00
Buluşma yeri  : Oto Hamam, ( Uğur abi benden kopyalayarak adresini yazarsın olurmu? )

Plan: Buluşma oto hamam ümraniyede olacak. Kahvaltımızı yaparken araçlarımız yıkanıp cilalanacak. Ardından çaylarımızı içtikten sonra konvoy şeklinde Florya Şenlikköyde Ziya şarkın bulunduğu alanda belediye tesislerine gidilecek. Orası çok geniş bir alandır. Yeteri kadar araç parketme yeri mevcut olup denize sıfırdır. Daha iyi bir fikri olan varsa, hemfikir olduktan sonra plan değişikliği yapılabilir.

Katılacaklar Listesi

1- Ümit M. BAĞIRAN
2- Ahmet CAN ( yeni Üyemiz, üst kat komşum megane 2 ile gelecek )
3- Uğur GÜRBÜZ
4- Mesut AKIN
5- Nagihan UYANIK
6- Ergün GÜRKAN
7- Ergin ERDOĞAN
8- Oktay OKYAY
9- Tuncay AYSAN
10- Hikmetcan ÇELİK
11- Sadettin KARA
12- İsmail KARAOĞLU
13- Muratcan AKMAN
14- Türkay Sarıkaya ( mutlaka gelmelisin kanka kırma bizi :D )

Evet arkadaşlar mevcut listemiz bu şekildedir. Kendisini eklemek isteyen mesajımı mouse ile seçecek, CTRL C ile kopyalıyıp cevap kısmına yapıştırdıktan sonra kendi adını ekleyecektir. Yine aynı şekilde kendisini çıkarmak isteyen olursa silecektir.

Saygılarımla...

Ümit bu listeye Suray KARAKAŞ'ıda eklemek lazım oda gelir ben arar ayarlarım kendisini :D



arkadaslar nakkastepe de guzel bı mekan var manzarı fılan da ıyıdır,(umıt cım baska fıkrı olan varsa dedın dıye soyledım)  ;)  bu mekanın da park sorunu yoktur cok buyuk park alanı vardır  sıtesını yazayım    http://www.messtcafe.com/

Uğur mekan çok şıkmış gerçekten ama fiyatları ne alemde :) birde önceden şukadar kişi gelicez bize fiyatları ne yaparsınız diye konuşmak lazım :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corona
  • Kan Grubu: A+
Ynt: 2 Mayıs İstanbul Buluşması
« Yanıtla #45 : Nisan 13, 2010, 08:32:13 »
şöyle söyliyim;burası cok sık bı yerdır aksam yemegı yemedıgınız surece cok da pahalı degıldır ;) kahvaltı ıcın gıdeceksek eger, herhangı bır yerden cok az pahalı olur,o da kalabalık olursak eger herhangı bır yer fıyatına cekerız dıye dusunuyorum.mekanı herkes ınceledı mı bılmıyorum,yorumları da duymak lazım dıye dusunuyorum.
oto hamam kadıköy. tüm toyotacı arkadaşlarımı beklerim.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • 2 kere teşekkür edildi
Ynt: 2 Mayıs İstanbul Buluşması
« Yanıtla #46 : Nisan 13, 2010, 08:33:10 »
Listeyi Güncelliyorum

Buluşma Günü: 02.05.2010 Pazar Günü
Buluşma Saati: 09:00
Buluşma yeri  : Oto Hamam, ( Oto Hamam'a gitmek için belirgin bir yer olarak natilus açık otoparkı tercih edilebilir.  )
Plan:
Buluşma oto hamam acıbadem olacak. Kahvaltımızı yaparken araçlarımız yıkanıp cilalanacak. Ardından çaylarımızı içtikten sonra konvoy şeklinde................................ ( Arkadaşlar fizibilite araştırmalarımızı yaptıktan sonra, a) b) c) d) şeklinde 3-4 eğlence yeri belirleriz, fiyat zaman mekan açısından değerlendirir, konu başlığımıza bir anket açarız. Çoğunluğun buluşma yeri talebi kabul edilir. )  
a) Florya Şenlikköyde Ziya şarkın bulunduğu alanda belediye tesislerine gidilecek. Orası çok geniş bir alandır. Yeteri kadar araç parketme yeri mevcut olup denize sıfırdır.
b) "Nakkaştepe" bu mekanın da park sorunu yoktur. Çok büyük park alanı vardır. http://www.messtcafe.com/


Katılacaklar Listesi


1- Ümit M. BAĞIRAN
2- Ahmet CAN ( yeni Üyemiz, üst kat komşum megane 2 ile gelecek )
3- Uğur GÜRBÜZ
4- Mesut AKIN
5- Nagihan UYANIK
6- Ergün GÜRKAN
7- Ergin ERDOĞAN
8- Oktay OKYAY
9- Tuncay AYSAN
10- Hikmetcan ÇELİK
11- Sadettin KARA
12- İsmail KARAOĞLU
13- Muratcan AKMAN
14- Türkay Sarıkaya ( mutlaka gelmelisin kanka kırma bizi  )
15- Hakan ÖZTÜRK ( Israrcı bir şekilde davet ediyorum seni abi, seninle tanışmak kendi adıma gurur vericidir. Arkadaşlar içinde öyledir... )
16- Suray KARAKAŞ ( Mesut Akın Abinin davetlisi )

Kendisini eklemek isteyen mesajımı mouse ile seçecek, CTRL C ile kopyalıyıp cevap kısmına yapıştırdıktan sonra kendi adını ekleyecektir. Yine aynı şekilde kendisini çıkarmak isteyen olursa silecektir.

Saygılarımla...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • 2 kere teşekkür edildi
Ynt: 2 Mayıs İstanbul Buluşması
« Yanıtla #47 : Nisan 13, 2010, 08:39:02 »
Birşey soracağım, laf arasında hep buluşma buluşma buluşma diyoruz, sonra buluşma yeri günü falan 3 hafta evvelsinden belirleniyor ve en çok toyotanın olduğu megapolis kent İstanbulda sadece 16 kişi ses veriyor.

NEREDESİNİZ İSTANBUL TCT ÜYELERİ ?


Ufff ne gaz verdim beee :rofl:

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corona
  • Kan Grubu: A+
Ynt: 2 Mayıs İstanbul Buluşması
« Yanıtla #48 : Nisan 13, 2010, 08:56:10 »
arkadaslar benım 2 yer onerım daha olacak bırı uskudar bırı avrup yakasında baltalımanı ustunde , uskudardakı    bırı bu ;   http://www.mekanist.net/mekanlar/pasalimani-kafe/     digeridee  ; http://www.vakiftepe.com/iletisimimiz.html
oto hamam kadıköy. tüm toyotacı arkadaşlarımı beklerim.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • E12 SPORT 3ZZ-FE (Yeni Yaris D4D MMT) Civic EK9
    • Model araçlar, uçaklar, helikopterler
  • Araç: Yaris
  • Model Yılı: -
  • Kan Grubu: A-
  • 471 kere teşekkür etti
  • 753 kere teşekkür edildi
Ynt: 2 Mayıs İstanbul Buluşması
« Yanıtla #49 : Nisan 13, 2010, 09:19:05 »
Uğur karşıya geçmesek :) benimde cebimi düşünün abi biraz ben Gebzeden gelicem :) zaten kadıköye kadar 50KM yol yapıcam bide dönüş toplamda 100KM bide karşıya geçersek 100 de ordan ekle :D ohoooo cebim delindi valla :D benim araba benzinli ya :D

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corona
  • Kan Grubu: A+
Ynt: 2 Mayıs İstanbul Buluşması
« Yanıtla #50 : Nisan 13, 2010, 09:32:01 »
onerı olarak sundum cnm ;) anadolu yakası ok dıyosun o zaman  ,)
oto hamam kadıköy. tüm toyotacı arkadaşlarımı beklerim.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • 2 kere teşekkür edildi
Ynt: 2 Mayıs İstanbul Buluşması
« Yanıtla #51 : Nisan 13, 2010, 09:53:54 »
Çerkezköyden gelenler na'apacak :D

Şaka şaka, 3 haftaya kadar daha çok var, önemli olan çeşitli fikirleri sunup, tek bir noktada karar kılabilmek :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
Ynt: 2 Mayıs İstanbul Buluşması
« Yanıtla #52 : Nisan 13, 2010, 10:55:19 »
Uğur karşıya geçmesek :) benimde cebimi düşünün abi biraz ben Gebzeden gelicem :) zaten kadıköye kadar 50KM yol yapıcam bide dönüş toplamda 100KM bide karşıya geçersek 100 de ordan ekle :D ohoooo cebim delindi valla :D benim araba benzinli ya :D
o benzin sorunundan bende isyan ediyorum mesut abi yanlız değilsin :D :D bide benim okulu da biliyorsun formula 1 pistinin ordan gelecem vay benim halime :D
hesap iptal :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • ben toyota'yla büyümüşüm
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
Ynt: 2 Mayıs İstanbul Buluşması
« Yanıtla #53 : Nisan 13, 2010, 11:22:35 »
Listeyi Güncelliyorum

Buluşma Günü: 02.05.2010 Pazar Günü
Buluşma Saati: 09:00
Buluşma yeri  : Oto Hamam, ( Oto Hamam'a gitmek için belirgin bir yer olarak natilus açık otoparkı tercih edilebilir.  )
Plan:
Buluşma oto hamam acıbadem olacak. Kahvaltımızı yaparken araçlarımız yıkanıp cilalanacak. Ardından çaylarımızı içtikten sonra konvoy şeklinde................................ ( Arkadaşlar fizibilite araştırmalarımızı yaptıktan sonra, a) b) c) d) şeklinde 3-4 eğlence yeri belirleriz, fiyat zaman mekan açısından değerlendirir, konu başlığımıza bir anket açarız. Çoğunluğun buluşma yeri talebi kabul edilir. ) 
a) Florya Şenlikköyde Ziya şarkın bulunduğu alanda belediye tesislerine gidilecek. Orası çok geniş bir alandır. Yeteri kadar araç parketme yeri mevcut olup denize sıfırdır.
b) "Nakkaştepe" bu mekanın da park sorunu yoktur. Çok büyük park alanı vardır. http://www.messtcafe.com/


Katılacaklar Listesi


1- Ümit M. BAĞIRAN
2- Ahmet CAN ( yeni Üyemiz, üst kat komşum megane 2 ile gelecek )
3- Uğur GÜRBÜZ
4- Mesut AKIN
5- Nagihan UYANIK
6- Ergün GÜRKAN
7- Ergin ERDOĞAN
8- Oktay OKYAY
9- Tuncay AYSAN
10- Hikmetcan ÇELİK
11- Sadettin KARA
12- İsmail KARAOĞLU
13- Muratcan AKMAN
14- Türkay Sarıkaya ( mutlaka gelmelisin kanka kırma bizi  )
15- Hakan ÖZTÜRK ( Israrcı bir şekilde davet ediyorum seni abi, seninle tanışmak kendi adıma gurur vericidir. Arkadaşlar içinde öyledir... )
16- Suray KARAKAŞ ( Mesut Akın Abinin davetlisi )
17- emre kaya (hafta sonu çekimim olmazsa bende varım. florya tercihim)

Kendisini eklemek isteyen mesajımı mouse ile seçecek, CTRL C ile kopyalıyıp cevap kısmına yapıştırdıktan sonra kendi adını ekleyecektir. Yine aynı şekilde kendisini çıkarmak isteyen olursa silecektir.
Saygılarımla...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: 2 Mayıs İstanbul Buluşması
« Yanıtla #54 : Nisan 13, 2010, 11:58:57 »
 hadi bakalım her nekadar kız arkadaşımla gelemeyeceksemde 2 mayıs bende varım!...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: 2 Mayıs İstanbul Buluşması
« Yanıtla #55 : Nisan 13, 2010, 12:01:42 »
bu arada uğurabinin dükkanı bliyorum gebze tarafından kocaeli tarafından gelecek arkadaşlara tuzlada önderlik yapabilirim.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Model Yılı: '08
  • Kilometre: 210000
  • Kan Grubu: B-
  • 6 kere teşekkür etti
  • 12 kere teşekkür edildi
Ynt: 2 Mayıs İstanbul Buluşması
« Yanıtla #56 : Nisan 13, 2010, 12:54:29 »
Listeyi Güncelliyorum

Buluşma Günü: 02.05.2010 Pazar Günü
Buluşma Saati: 09:00
Buluşma yeri  : Oto Hamam, ( Oto Hamam'a gitmek için belirgin bir yer olarak natilus açık otoparkı tercih edilebilir.  )
Plan:
Buluşma oto hamam acıbadem olacak. Kahvaltımızı yaparken araçlarımız yıkanıp cilalanacak. Ardından çaylarımızı içtikten sonra konvoy şeklinde................................ ( Arkadaşlar fizibilite araştırmalarımızı yaptıktan sonra, a) b) c) d) şeklinde 3-4 eğlence yeri belirleriz, fiyat zaman mekan açısından değerlendirir, konu başlığımıza bir anket açarız. Çoğunluğun buluşma yeri talebi kabul edilir. ) 
a) Florya Şenlikköyde Ziya şarkın bulunduğu alanda belediye tesislerine gidilecek. Orası çok geniş bir alandır. Yeteri kadar araç parketme yeri mevcut olup denize sıfırdır.
b) "Nakkaştepe" bu mekanın da park sorunu yoktur. Çok büyük park alanı vardır. http://www.messtcafe.com/


Katılacaklar Listesi


1- Ümit M. BAĞIRAN
2- Ahmet CAN ( yeni Üyemiz, üst kat komşum megane 2 ile gelecek )
3- Uğur GÜRBÜZ
4- Mesut AKIN
5- Nagihan UYANIK
6- Ergün GÜRKAN
7- Ergin ERDOĞAN
8- Oktay OKYAY
9- Tuncay AYSAN
10- Hikmetcan ÇELİK
11- Sadettin KARA
12- İsmail KARAOĞLU
13- Muratcan AKMAN ( Okul bitti. ehliyet kursuna yazılcam. eğer o günlerde sınav yada ders falan olmazsa neden olmasın :) )
14- Türkay Sarıkaya ( mutlaka gelmelisin kanka kırma bizi  )
15- Hakan ÖZTÜRK ( Israrcı bir şekilde davet ediyorum seni abi, seninle tanışmak kendi adıma gurur vericidir. Arkadaşlar içinde öyledir... )
16- Suray KARAKAŞ ( Mesut Akın Abinin davetlisi )
17- emre kaya (hafta sonu çekimim olmazsa bende varım. florya tercihim)

Kendisini eklemek isteyen mesajımı mouse ile seçecek, CTRL C ile kopyalıyıp cevap kısmına yapıştırdıktan sonra kendi adını ekleyecektir. Yine aynı şekilde kendisini çıkarmak isteyen olursa silecektir.
Saygılarımla...
Hangi çılgın bana zincir vuracakmış? Şaşarım!
'98 Toyota Corolla 1.6 XLi Gümüş Gri (2008-2014) (Satıldı)'05 Honda Civic LS Füme (2014-2015) (Satıldı)
'94 Mercedes Benz C180 Elegance Siyah (2015-2018) (Satıldı)
Now / '08 Megane 1.5 dCi AT Plat. Gri (2018-.)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • 2 kere teşekkür edildi
Ynt: 2 Mayıs İstanbul Buluşması
« Yanıtla #57 : Nisan 13, 2010, 13:29:41 »
Tamamdır, anadolu tarafından gelecek arkadaşları nalitus açık otoparkına kadar Tuncay AYSAN kardeşimiz rehberlik edecek.
hadi bakalım her nekadar kız arkadaşımla gelemeyeceksemde 2 mayıs bende varım!...

+1 benimde nişanlım pek gelecek gibi görünmüyor. O halde imkanı olan ailecek, olamayan damsız :D gelsin. Ne dersiniz?

Ailesiyle gelecek olanlar şimdiden bir ön fikir yazabilirlerse isiminin yanına belirtelim. Teşvik açısından faydalı olabilir.

Evet 17 kişi olduk yokmu artıran? Sezonu güzel açalım istiyoruz arkadaşlar bu toplantı foruma örnek olsun inşallah. Herkesi kıskandıralım :D

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Eski Toprak Toyotacı
  • *****
  • chappuler
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • 34 kere teşekkür etti
  • 52 kere teşekkür edildi
Ynt: 2 Mayıs İstanbul Buluşması
« Yanıtla #58 : Nisan 13, 2010, 15:00:17 »
Biz tekiz kanka bu konuda 10 dk da TCT Ankara toplanıyor tabi genç tayfa :D

tct ankara toplanıyor da ne oluyor hepsi erkek biz katılamıyoruz....

nagihanı ankaraya transfer etmek istiyorum.....
Tüm üye ve üye olacakların dikkatine! lütfen forum kurallarını gözden geçiriniz....
http://www.toyotaclubtr.com/index.php?topic=3.0
"Bir insanın bildiğini zannettiği bir şeyi öğrenmesi imkansızdır..."

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • 1996 Honda VTEC
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
Ynt: 2 Mayıs İstanbul Buluşması
« Yanıtla #59 : Nisan 13, 2010, 16:06:03 »
tct ankara toplanıyor da ne oluyor hepsi erkek biz katılamıyoruz....

nagihanı ankaraya transfer etmek istiyorum.....
Hande ablacığım dediğiniz gibi TCT ankara toplantılarında hiç bayan olmuyor ama bi gün şöyle bişi yapabiliriz ailecek yada örneğin kız arkadaşlarımız veya olan varsa nişanlıları yada eşleriyle falan olan bi buluşma organize edebiliriz piknik tarzında abla :)
..::тcт αηкαяα::..

Etiketler: