0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Selam. Yağ pompasının kontrolünün yanında bence motorda kullanılan yağın uygunluğuna, yağ filtresinin kalitesine ve durumuna da bakmak lazım bence.
+1 Kesinlikle Hakan beye katılıyorum.Benimde aynı sorun vardı.Soğukken çalıştırdığımda supap sesi gibi bi ses geliyordu.Isınınca kesiliyordu.Ustaya sordum yağından dedi yağı ince geliyor dedi.Castrol 10/40 magnatec yağ vardı arabada.Usta 20/50 koycaz dedi.Mobil 1 in 20/50 yağını koyduk şimdi hiç bir problem yok.