Gönderen Konu: Alfa Romeo Giuliette  (Okunma sayısı 1610 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • we'll wrench your heart out !
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • 12 kere teşekkür etti
  • 82 kere teşekkür edildi
Alfa Romeo Giuliette
« : Nisan 08, 2010, 10:27:03 »
Alfa Romeo Giuliette Cenevre'de yüzünü gösterecek

İtalyan otomobil üreticisi Alfa Romeo’nun kompakt sınıfta yer alan 147 modelinin yerini alacak Alfa Romeo Giulietta, 2010 Cenevre Otomobil Fuarı’nda resmen tanıtılacak.



2010 yılında 100. yaşını kutlayacak olan Alfa Romeo’nun bir asırlık tarihsel sürecine yönelik düzenlenecek etkinlikleri taçlandıracak Alfa Romeo Giulietta, hem göz alıcı İtalyan tasarımı hem de yürüyen aksam ve yenilikçi motor teknolojileriyle dikkatleri topluyor. 1.4 litrelik 120 ve 170 HP’lik benzinli motor seçeneklerinin yanı sıra 1.6 litre 105 HP ve 2.0 litrelik 170 HP’lik turbo dizel motorlar, Alfa Romeo Giulietta’nın kaslı kaputu altında görev alacak. Alfa Romeo Giulietta’nın en güçlü motor seçeneğini ise 1.8 litre 235 HP’lik benzinli motor versiyonu oluşturacak.

2010 yılında 100. yaşını kutlamaya hazırlanan Alfa Romeo’nun kompakt sınıfta yer alan yeni modeli Alfa Romeo Giulietta’nın uluslararası anlamda ilk tanıtımı, 80.Cenevre Otomobil Fuarı’nda gerçekleştirilecek. Alfa Romeo’nun 1950’li yıllarda ilk olarak tanıttığı ve kısa sürede farklı karoser tipleriyle de birer efsane haline dönüşen “Giulietta” model ailesinin adını taşıyarak yollara çıkacak yeni model, ilkbahar aylarından itibaren üretiminin başlamasına paralel öncelikli olarak Batı Avrupa pazarlarında satışa sunulacak.


İtalyan stili sportiflik ile zerafeti birleştiren bir tasarım anlayışına sahip Alfa Romeo Giulietta, Alfa Romeo’nun sınırlı sayıda üretilen süper spor otomobili 8C Competizione ile başlayan ve bir yandan markanın başarılı geçmişini anımsatırken diğer yandan da teknoloji ve duygu konusundaki geleneksel değerlerini koruyarak geleceğe taşıyan bir yaklaşımla şekillendirilmiş. Genel olarak bir “kama”yı andıran profil ile birlikte burun ve arka tasarım yapısına sahip Alfa Romeo Giulietta, ilk etapta keskin birer gözü andıran LED teknolojili ve Gündüz Farı işlevli (DLR) ön farları ve “Trilob” şekilli genetik Alfa ızgarasıyla dikkat çekiyor. Bununla birlikte diğer Alfa Romeo modellerinden farklı olarak kaputtan doğan çizgilerle bütünleşerek ön tamponda adeta bir kalkan gibi konumlandırılan ve Alfa Romeo logosuna da evsahipliği yapan üçgen ızgaraya paralel ön alt hava girişleri de fark yaratan tasarımıyla ön plana çıkıyor. Bir coupeyi andıran tavan ve profil tasarımı ise Alfa Romeo 147 modelinde olduğu gibi C sütununa adeta gizlenerek konumlandırılmış kapı açma kolu efektiyle destekleniyor. Bununla birlikte aracın geniş omuz çizgileri genel “kama” konseptini destekliyor. Alfa Romeo Giulietta’nın tasarımının en çarpıcı yönünü ise farklı geometrik yapıların buluştuğu arka bölüm oluşturuyor. LED teknolojili ve aracın profilinea kadar genişleyen arka ışıklandırma grubu, Alfa Romeo Brera modelini andıran arka cam ve bagaj kapağı tasarımı ile birlikte geniş tamponlar, yeni modelin göz alıcı yönlerini oluşturuyor.


350 litrelik bir bagaj hacmine sahip olan Alfa Romeo Giulietta, yerini alacağı Alfa Romeo 147 modeline göre 70 litre daha fazla yükleme hacmi sunuyor. Yepyeni bir platform üstüne geliştirilen ve 2.63 metrelik bir aks mesafesine sahip Alfa Romeo Giulietta, bu avantajını kullanarak 4.35 metre uzunluk, 1. 46 metre yükseklik ve 1.80 metre genişlik gibi daha büyük boyutlar sunmasıyla da farklılaşıyor.



Çevre dostu, heyecan verici ve yenilikçi motorlar!

Alfa Romeo, yeni kompakt modeli Alfa Romeo Giulietta’da performans ve çevreyle dostluk anlamında yeni nesil teknolojiyi ve üst düzey bir performansı garanti eden ikisi benzinli olmak üzere toplam 4 farklı güç ünitesinden oluşan motor yelpazesine yer veriyor. Tamamı Euro 5 ile uyumlu ve tüketim ile emisyon değerlerini azaltan “Start&Stop (Çalıştır – Durdur)” sistemiyle donatılabilecek olan motor yelpazesinin giriş seviyesinde 105 HP’lik 1.6 litre hacimli JTD turbo dizel motor yer alıyor. Alfa Romeo Giulietta’nın kaslı kaputu altında görev alacak diğer turbo dizel motor seçeneğini ise 2.0 litrelik silindir hacmine sahip 170 HP’lik motor oluşturuyor. Multiair teknolojisine sahip benzinli motor seçeneklerini ise 1.4 litre 120 HP ve 170 HP’lik motorlar oluşturuyor. Bununla birlikte ilerleyen dönemde Alfa Romeo Giulietta’nın 235 HP’lik 1.8 litrelik motorla donatılmış ve Quadrifoglio Verde konfigürasyonlu versiyonu, “en sportif Giulietta” olarak yollara çıkmaya başlayacak.

Sınıf standartlarını belirleyecek güvenlik ve dinamik karakter!

Alfa Romeo Giulietta, yol tutuş, çeviklik ve güvenlik bakımından en titiz müşterilerin beklentilerini karşılamak üzere tasarlanmış yeni bir yapıya sahiptir. Mükemmel ölçüde dinamik performansı ile sunduğu muhteşem konfor, süspansiyonlar, yeni nesil direksiyon sistemi, alüminyum ve yüksek dayanıklılığa sahip çelikten yapılma sağlam ancak hafif yapıda uygulanan gelişmiş teknik çözümlerin ve son teknoloji ürünü üretim teknolojilerinin bir sonucudur.

Otomobilin davranışını, farklı sürüş tarzları ve yol koşullarına göre özel olarak uyarlayan bir sistem olan Alfa DNA, yeni Alfa Romeo’yu tek tek her sürücünün ihtiyaçlarına göre adapte ederek sürüş zevkini ve konforunu artırır. Alfa Giulietta’nın yeni yapısı, araç üstündeki bütün sistemleri birbiriyle bütünleştirecek ve geliştirecek şekilde tasarlanmıştır. Üç farklı ayar (Dinamik, Normal ve Her Türlü Hava Koşulu [All Weather]) mevcuttur ve bu modlar Alfa DNA kullanılarak seçilebilir. Söz konusu sistem, yeni modelin tüm versiyonlarında standart olup, motorun, direksiyon sisteminin ve Q2 elektronik diferansiyelinin çalışma parametreleri üzerinde değişiklik yapmanın yanı sıra denge kontrol sisteminin (VDC) davranış mantığı üzerinde de ince ayarlama yapmaktadır. Alfa Romeo mühendisleri, yeni Giulietta’yı sürücüye ve yolculara kapsamlı bir koruma sağlamak amacıyla en yüksek Euro NCAP derecesini elde edecek şekilde tasarladı.

http://www.autohaber.net/modules.php?name=News&file=article&sid=978&mode=thread&order=0&thold=0
Bizde  kabul görmez cahilden  gelen afra tafra !

Toyota Club Türkiye

Alfa Romeo Giuliette
« : Nisan 08, 2010, 10:27:03 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • E12 SPORT 3ZZ-FE (Auris - Yaris D4D MMT) Civic EK9
    • Model araçlar, uçaklar, helikopterler
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: A-
  • Model Yılı: -
  • 482 kere teşekkür etti
  • 760 kere teşekkür edildi
Ynt: Alfa Romeo Giuliette
« Yanıtla #1 : Nisan 08, 2010, 10:44:01 »
şık bi tasarım :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: ---
  • 7 kere teşekkür edildi
Ynt: Alfa Romeo Giuliette
« Yanıtla #2 : Nisan 08, 2010, 11:01:40 »
baykuş a benzetiyorum ben bunları :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Eski Toprak Toyotacı
  • *****
  • Achtung! Adolf Hakkı ohne Toyota Yaris Twin-Turbo
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: B+
  • 17 kere teşekkür etti
  • 41 kere teşekkür edildi
Ynt: Alfa Romeo Giuliette
« Yanıtla #3 : Nisan 08, 2010, 11:42:02 »
Ne güzel tasarım yapıyor bu İtalyanlar ya, hayranım doğrusu...
Folgsamkeit macht frei...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Eski Toprak Toyotacı
  • *****
  • Gülümseyin...
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: -
  • 1 kere teşekkür etti
  • 18 kere teşekkür edildi
Ynt: Alfa Romeo Giuliette
« Yanıtla #4 : Nisan 08, 2010, 13:16:54 »
Güzel tasarlıyorlar sadece o kadar :D

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • 1.6 Elegant
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Alfa Romeo Giuliette
« Yanıtla #5 : Nisan 11, 2010, 16:57:44 »
biraz minyon tipimi var ne ;)
Bi AwEnSiS GördÜm SanKİ!!!  :o  

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Betonn
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
Ynt: Alfa Romeo Giuliette
« Yanıtla #6 : Nisan 11, 2010, 21:34:43 »
şık bi tasarım :)
Ne güzel tasarım yapıyor bu İtalyanlar ya, hayranım doğrusu...
aynen abilerim ikinizede katılıyorum..uzun zaman italyan motorlarına bindim herzaman japonlardan,almanlardan farklıdır,pizzalarındaki ayakkabı kadınları ve mafyalarında olan ruh motorlarında ve arabalarındada var :) herzaman bi farklılığı olmuştur,ve bu fark tasarımla sınırlı kalmamıştır.emsali motorlarda direksyonlarında tek mesnet ( bogaz diyeyim) varken italyanda hep çift dir.
600 rr honda race motorun girdiği sağ viraja ben gilera nexus umla sağından geçerek çıkıyordum :) biri race biri maxi scooter :)
he cins yanı yokmudur vardır.normal arabaların şarjı genelinde 4  kömürlüdür alfanınki 5
bir direksyon kutusunu sökmek için şanzıman bile aşağı iner ama italyana değer :)
sabır suskunluk değil..işitilmeyen bir feryattır

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Deus ex machina
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 2904 kere teşekkür etti
  • 3269 kere teşekkür edildi
Ynt: Alfa Romeo Giuliette
« Yanıtla #7 : Nisan 12, 2010, 08:23:09 »
  Gilera'yı hiç beğenmem ama zamanının çok iyi markalarından dı bildiğim kadarı ile (dünya şampiyonluğu vardı). Arkadaşımda Ducati var ve gerçekten çok kıvrak bir motor. Zaten tork canavarı. Ama elin sürekli üzerinde olacak. :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Betonn
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
Ynt: Alfa Romeo Giuliette
« Yanıtla #8 : Nisan 13, 2010, 21:01:42 »
ducati servisinde çalıştım.ama bende hiç ducati yi beğenmem ama eski makinalarını.namıdeğer italyan eşşeğidir kendileri :)1098 felan istisna.türkiyede bir kişiden başka gerçek ducati ustası tanınmam.çoğu kişi desmo system e subap ayarı bile beceremez.italyan motoruna türkiyede binmek isteyen kişi nin ustası parası ve çok vakti olması lazım.dediğin gibi sürekli elinin üstünde olması lazım.
sabır suskunluk değil..işitilmeyen bir feryattır

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Deus ex machina
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 2904 kere teşekkür etti
  • 3269 kere teşekkür edildi
Ynt: Alfa Romeo Giuliette
« Yanıtla #9 : Nisan 13, 2010, 21:18:31 »
  Aynen öyle. Gerçekten cadde motorsikleti, çok kıvrak bir alet. Hele torku zaten meşhur. Spor araçlar bence Ducati yanında çok etkisiz (kalkış ve sollamada) kalıyor.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Betonn
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
Ynt: Alfa Romeo Giuliette
« Yanıtla #10 : Nisan 13, 2010, 22:00:53 »
ozaman abi sana bitane 1098 banada aprilia rsv 4 çıkıcaz caddeye ordan ver elini afrika ameeerika maaaceraa :)
sabır suskunluk değil..işitilmeyen bir feryattır