Honda çevreye ve güvenliğe yönelik tavizsiz yaklaşımı ile birçok ilke imza atmayı başarıyor.
Dünyanın ilk hava yastıklı motosikleti Goldwing, dünyanın hidrojenle çalışan ilk seri üretim otomobili FCX Clarity ve 1999 yılında yollara çıkan Honda’nın hibrid otomobilleri bu vizyonun göstergesi. Şimdiyse Honda’nın bu vizyonu otomobile yeni bir anlayış getirdi: Hibrid teknolojisinin sportif bir amaçla da kullanılabileceğine inanan Honda, yeni hibrid spor otomobili CR-Z’in dünya prömiyerini Detroit Otomobil Fuarı’nda yaptı. Üstün yakıt verimliliği sağlayan hibrid motorun tüm avantajlarını 6-vitesli manuel şanzıman ile birleştiren Honda CR-Z, şık bir 2+2* coupé gövde ile de göz kamaştırıcı bir tasarım sunuyor.
1.5 litrelik hibrid motor, toplamda 124 beygir ve 174 Nm torkluk bir güç üretiyor. 1.8-litrelik Civic ile aynı olan zirve tork değerine rağmen 117 g/km’lik emisyonuyla Civic’ten 35 g/km daha düşük CO2 emisyonlarına sahip.
* CR-Z’in dünyada ilk satışa sunulacağı bölgeler şu an için AB ve Japonya olarak belirlenmiştir.
""ALINTIDIR""
Kaynak:
http://erkek.tr.msn.com/otomobil/article.aspx?cp-documentid=152463366Honda CR-Z ile “Her Litreyi Yaşa”
Honda Motor Avrupa, yeni sportif hibrid aracı CR-Z’ ile Her Litreyi Yaşa projesini hayata geçiriyor.Her Litreyi Yaşa projesi, Honda CR-Z’nin Avrupa’da satışa sunulmasından önce gerçekleşecek ve şanslı katılımcılar bu yeni sportif hibrid otomobili deneyimleme şansını elde edecekler.
CR-Z, katılımcıların deneyimlerini kaydedecek kameralar ile donatılacak ve Avrupa genelindeki yolculukları ve yaşadıkları kayıt altına alacak. Ödül sahibi, İsviçre doğumlu film yapımcısı Claudio Von Planta da eşsiz bir belgeselin oluşturulması için katılımcıların maceralarını filme alacak.
Başvuru için:
Bu sosyal medya etkinliğinde yer almak için katılımcıların hayal ettikleri yolculuğun türünü, zorluklarını veya CR-Z ile sürüş yapmak istediği yerleri
www.liveeverylitre.com sayfasına girmesi yeterli... Başvuruların gönderilmesinden sonra seçimlerine göre katılımcılar sosyal medya kanalları üzerinden deneyimlerini online olarak paylaşabilecekler. Arkadaşlarına, ailelerine, iş arkadaşlarına ve daha geniş topluluklara başvurularını tanıtabilmeleri için Her Litreyi Yaşa web sayfasına görüntülerini yükleyebilecekler ve izleyicilerin oylamasına sunacaklar.
Kampanya süresi:
Her Litreyi Yaşa projesine başvurular 15 Mart 2010 tarihine kadar devam edecek ve kazanların filme alınacağı yolculuklar Mayıs ayında gerçekleşecek.
""ALINTIDIR""
Kaynak:
http://erkek.tr.msn.com/otomobil/article.aspx?cp-documentid=152233955





