Burak Bey, Tesekkurler bilgi icin.
Yani vitesi E ye aldigimda normal tam otomatik vites gibi yokuslarda kayma olmadan v.s. kullanabilir miyiz araci?
Erken satmissiniz, bir sebebi var mi?
Rica etsem, vaktiniz varsa eski bir kullanici olarak su sorularima tek tek cevap verebilir misiniz? Tesekkurler.
1- Yaris M/M de otomatik vites gibi D secenegine alip birdaha park edene kadar vitese dokunmayacagim bir secenek var midir? (Kisaca Multimode nedir ve ne secenekler sunmaktadir)?
C:
2- Bahsi gecen arac icin (Yaris 1.4D-4D) Dizel oldugu icin, yuksek torklu oldugu icin vites gecislerinin (Ozellikle 2 ve 3 arasi) vuruntu oldugu ve gecisler sirasinda rahatsizlik verdigi yonundeki soylentiler dogru mudur?
C:
3- M/M araclarin 15 Bin Km den sonra aracta (ozellikle sanzimanda) kronik sorunlar basgostermesi gercek midir?
C:
4- Bir sure once basinda da duyurulan, bazi Toyota araclarin hatali uretimi ve geri cagirildiginda (Gaz pedali ile ilgili kucuk bir islem olarak aciklanmakla beraber) yapilan islemlerin tamaminin musteriye aciklanmamasi?
C:
5- Son olarak da su araclara bir 10 uzerinden bir genel tercih puani vermeniz gerekseydi tarafsiz olarak hangi araca kac puan verirdiniz?
(2004civari Audi A3-otomatik, 2005civari Volkswagen Golf (5) DSG 1.4 TSI-otomatik, 2007ustu Toyota Yaris 1.4D-4D Sol-otomatik)
C: