0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
saygıdeğer filiz hanım; aslında bir yanlış anlaşılma olmuş burası oldukça objektif bir forum...arkadaşlar sizin kendinizi tanışma bölümünde tanıtmadan bizlerle tanışmadan direkt olarak gelip sorununuzu yazmanızı yadırgamışlar... çok geçmiş olsun umarım tüm sorunlarınız en kısa zamanda çözülür....
Filiz hanım merak ettim siz arabayı nasıl kullanıyorsunuz?? En kötü kullanımda bile bukadar sorun çıkaracağını sanmıyorum. Ben 4.5 senelik yaris kullanıcıyım daha 1 kere bile değil yolda kalmak en ufak bir sorun çıkarmadı. Aldığınız araç toplama bir araç olmasın ne bilim kaza yapıp pert e çıkmış bir aracı satın almış olmayasınız?? Toyota müşteri ilişkileri çok başarılı ben her bakıma girdiğimde arayıp memnun olup olmadığımı soruyorlar. Ayrıca bir kere şanzımanla ilişkili bir konuda mail attım artesi gün arayıp servise davet ettirdiler sağolsunlar servisteki arkadaşlar çok ilgilendiler. Kusura bakmayın ben sizin gerçekten bir toyota kullancısı olduğuna inanmıyorum.
2009 sonunda yani aralık ayında 2010 model Auris 1.6 benzinli toyota aldım. 1250km de iken 2 kez yolda kaldım. Aracım motor arızası verip valfmatik değişti, valfmatik kumandası ve bir adet o-ring değişti. aracım şu an 6500km. de. bu arızanın peşinden uzun farlar arıza yaptı. şanzumandan 4. ve 5. viteste ses gelmeye başladı. yol bilgisayarındaki range "0" da kilitli kaldı. benzin harcaması bariz şekilde arttı. benzin göstergesi arızalandı (araç çalışmıyor iken benzin aldığım halde benzin göstergesi low fuel ikazını vermeye devam etmekte). ayrıca bunlar için servise tekrar götürdüğümde bana aracın gaz pedalı arızasının mevcut olduğunu ve modifikasyon yapılması gerektiğini ancak ayaklarına gidip bir arıza çıktığında zahmet edip beyan ettiler. yani aracım 2,5 aylık olup sıfır araca göre gereğinden fazla arıza vermiştir. toyota markasına fazla güvenmemenizi ve aracınızı sürekli dinlemenizi tavsiye ederim. Aynı Amerika Toyota Müdürünün açıklamasında olduğu gibi "bilinçsiz bir şekilde büyüyüp kalitemizden ödün verdik". Bu itibarını Amerikada kısmen kurtardılar ancak burda gereğini yapmamak için elinden geleni ardına koymayıp isimlerini lekelemekte devam ediyorlar. 18.03.2010'da müşteri ilişkilerine atmış olduğum mail'i yanıtsız bırakarak müşteri memnuniyeti anlayışlarını da ortaya koymuşlardır. 4 gün geçmiş olmasına rağmen ciddi güvenlik endişesi yaşadığım aracımla ilgili bir yanıt alamamış bulunmaktayım. Tüm bu yazdıklarım belgeli yazılı kayıt altındadır. Bana güvenin.. İsteyene belgeleri de gönderebilirim. Allah Toyotanızı KAZASIZ BELASIZ KULLANMAYI NASİP ETSİN...
Filiz Hnm;15 gün önce aldığımız henüz 900 km. olan 1.6 düz vites Auris'imizde sizinkindeki gibi valfmatik problemi çıktı. ve valfmatik sistemi komple değiştiriliyor. Sizin diğer arızalarınız da gördüğüm kadarıyla genelde elektronik arızalar, fakat onların bu ilk valfmatik arızasıyla bağlantıları var mıdır? size böyle bir bilgi verildi mi? Valfmatik problemi olan auris ne kadar sık görülüyor bilemiyorum ama bu arızanın arkasından aracınıza olanlar gerçekten çok ürkütücü.