Gönderen Konu: 2010 MODEL AURİS 1.6 BENZİNLİ VALFMATİK ARIZASI  (Okunma sayısı 3923 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: A+
2010 MODEL AURİS 1.6 BENZİNLİ VALFMATİK ARIZASI
« : Mart 23, 2010, 00:11:42 »
2009 sonunda yani aralık ayında 2010 model Auris 1.6 benzinli toyota aldım. 1250km de iken 2 kez yolda kaldım. Aracım motor arızası verip valfmatik değişti, valfmatik kumandası ve bir adet o-ring değişti. aracım şu an 6500km. de. bu arızanın peşinden uzun farlar arıza yaptı. şanzumandan 4. ve 5. viteste ses gelmeye başladı. yol bilgisayarındaki range "0" da kilitli kaldı. benzin harcaması bariz şekilde arttı. benzin göstergesi arızalandı (araç çalışmıyor iken benzin aldığım halde benzin göstergesi low fuel ikazını vermeye devam etmekte). ayrıca bunlar için servise tekrar götürdüğümde bana aracın gaz pedalı arızasının mevcut olduğunu ve modifikasyon yapılması gerektiğini ancak ayaklarına gidip bir arıza çıktığında zahmet edip beyan ettiler. yani aracım 2,5 aylık olup sıfır araca göre gereğinden fazla arıza vermiştir. toyota markasına fazla güvenmemenizi ve aracınızı sürekli dinlemenizi tavsiye ederim. Aynı Amerika Toyota Müdürünün açıklamasında olduğu gibi "bilinçsiz bir şekilde büyüyüp kalitemizden ödün verdik". Bu itibarını Amerikada kısmen kurtardılar ancak burda gereğini yapmamak için elinden geleni ardına koymayıp isimlerini lekelemekte devam ediyorlar. 18.03.2010'da müşteri ilişkilerine atmış olduğum mail'i yanıtsız bırakarak müşteri memnuniyeti anlayışlarını da ortaya koymuşlardır. 4 gün geçmiş olmasına rağmen ciddi güvenlik endişesi yaşadığım aracımla ilgili bir yanıt alamamış bulunmaktayım. Tüm bu yazdıklarım belgeli yazılı kayıt altındadır. Bana güvenin.. İsteyene belgeleri de gönderebilirim. Allah Toyotanızı KAZASIZ BELASIZ KULLANMAYI NASİP ETSİN...
"Imagination is more important than knowledge" Albert EINSTEIN.

Toyota Club Türkiye

2010 MODEL AURİS 1.6 BENZİNLİ VALFMATİK ARIZASI
« : Mart 23, 2010, 00:11:42 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • Araç: Hilux
  • Kan Grubu: A-
  • Kilometre: 184000
  • Model Yılı: '13
  • 32 kere teşekkür etti
  • 59 kere teşekkür edildi
Ynt: 2010 MODEL AURİS 1.6 BENZİNLİ VALFMATİK ARIZASI
« Yanıtla #1 : Mart 23, 2010, 00:50:54 »
Filiz Hanım herşeyin öncesinde geçmiş olsun ama,

Foruma üye olup kendinizi tanıtma nezaketini göstermeden başınıza gelenleri bizlere şikayet etmenizin amacı nedir?
Yaşadıklarınız can sıkıcı olsa da mekanik bir yapı söz konusu olan ve bu tarz sıkıntılar her marka model araçta yaşanması olası problemlerdendir, kontağını çevirdiğimiz araçların başına bu ve benzeri şeylerin gelmeyeceğini hiçkimse %100 olarak iddaa edemez,
Sonuç olarak benzeri bir mesajı avensis ile sıkıntı yaşayan bir Beyefendinin konusuna da yazmışsınız, en azından o yazıdan feyz almanızı önerir, eksik profil bilgilerinizi ( yaş, şehir ) tamamlayıp kendinizi tanıtırsanız, sözlerinize itibar edip belki güven de duyabilir ve sorununuzun detaylarını dinleriz.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: A+
Ynt: 2010 MODEL AURİS 1.6 BENZİNLİ VALFMATİK ARIZASI
« Yanıtla #2 : Mart 23, 2010, 00:55:50 »
üzgünüm çok mağdur olduğum için biraz agresif bir tutum sergiledim hoş gazete kağıdı değil para sayıyoruz. ismim filiz özkan. kocaelide ikamet etmekteyim. aracımı Toyota Kaya Plaza'dan almış bulunmaktayım. Aynı yaşananlar sizin başınıza gelse sizin tepkiniz ne olurdu acaba?... Bunları yazmamın nedeni ilgisizliktir. Aynı şikayetleri 20.03.2010'da Kocaeli yetkili servise gelmiş olan 19 yıllık Toyota mühendisi olduğunu beyan eden zat a aynen iletmiş olup şikayetimi tüm sitelere duyurmuş bulunmaktayım. Siz de benim gibi aracınızda 5 yaşında çocuğunuzu taşısanız emin olun en az benim kadar hassas olurdunuz. Hiç bir art niyetim yoktur. Sadece maruzatımın değerlendirilmesini istiyorum. Teşekkürler, iyi geceler...
"Imagination is more important than knowledge" Albert EINSTEIN.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • Araç: Hilux
  • Kan Grubu: A-
  • Kilometre: 184000
  • Model Yılı: '13
  • 32 kere teşekkür etti
  • 59 kere teşekkür edildi
Ynt: 2010 MODEL AURİS 1.6 BENZİNLİ VALFMATİK ARIZASI
« Yanıtla #3 : Mart 23, 2010, 01:09:18 »
Hanımefendi maruzatınızın değerlendirilebileceği platformun burası olmadığını üzülerek belirtmek isterim, sanal ortamda bu konu en fazla şikayetvar tarzı sitelerde değerlendirlebilir,

az önce attığım mesajımda yazmakta tereddüt etmiştim, şimdi söylemek isterim bu forum Toyota Türkiye yapılanması ile herhangi bir ilişik halinde değildir.

Dolayısıyla burada bilgiyi paylaşabilir sorununuzun çözülebilmesi adına elimizden birşey geliyorsa yaparız, kendi aracım ve benzeri konulara gelince yukarıda da belirttim araç eşya vs. her insanın başına birşeyler gelir hayatta, maalesef son yıllarda otomotiv sektöründe elektronik kullanımının mecburen artmasıyla sizinkine benzer sıkıntılar her marka araçta yaşanabilmekte

Yaşadıklarınız için kendi adıma üzgünüm, umarım sorunlarınız en kısa sürede çözülür fakat anlattıklarınız ve belgeleriniz dediğiniz gibi mevcut ise hukuk yoluyla aranıcınızı değişmesi adına mücadele verebilirsiniz sanırım. 

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • 2 kere teşekkür edildi
Ynt: 2010 MODEL AURİS 1.6 BENZİNLİ VALFMATİK ARIZASI
« Yanıtla #4 : Mart 23, 2010, 04:03:10 »
Bugün nöbetçi tamirci benim ama ben kaportacıyım :(
Denizlerin deryaların benki taşkın delisi
Ehli gönül muhabbetin benki şaşkın delisi
Benki kelamın yolcusu benki aşkın delisi
Beni benden alan almış kula mihnet eylemem

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Deus ex machina
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 2852 kere teşekkür etti
  • 3225 kere teşekkür edildi
Ynt: 2010 MODEL AURİS 1.6 BENZİNLİ VALFMATİK ARIZASI
« Yanıtla #5 : Mart 23, 2010, 07:51:28 »
  Öncelikle geçmiş olsun. Aracınız ile ilgili yaşadığınız sorunlara üzüldüm. Umarım doğru kanalları kullanır ve bu sorunlardan bir an önce kurtulursunuz. Sorunlar tespit edildi ise, belli kurallar çerçevesinde, firmadan belli haklarınızı talep edebilirsiniz. Bence bu yolları araştırın.
 Paylaşımlarınızın devamını dilerim.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: A+
Ynt: 2010 MODEL AURİS 1.6 BENZİNLİ VALFMATİK ARIZASI
« Yanıtla #6 : Mart 23, 2010, 10:19:41 »
Değerli arkadaşlar, nasıl bu kadar önemli konuları bu kadar basite alabiliyorsunuz anlamadım.Ben gerekli yerlere ve gerekli şikayet sitelerine şikayetlerimi zaten yaptım.Ama  bu kadar toyota kullanıcısının bir arada olduğu platformda kullanıcılara yaşadıklarımı aktarmak  istedim.Hukuki sürecim başladı zaten.Ancak şunu takdir edersiniz ki pohpohlamakla bir marka mükemmel olmuyor.Yazdıklarımın mekanik sohbetinizin dışında bir konu olmadığını,sadece insanların dikkatli olmasını istedim.Üzgünüm ama söz konusu insan hayatı ve ne kadar bir makinede olsa içinde can taşıyor.Aynı şikayetleri yurtdışı platformunda da yayınladım ancak buradaki gibi komik tepkiler yerine çok ciddi ve hassas yaklaşımlarla karşılaştım.Yinede tekrar ediyorum umarım hiçbiriniz bu sorunları yaşamazsınız.Mekanik sohbette birazda arızaları tartışırsınız belki anlamlı olan budur zaten. yinede ilginize teşekkür ederim
"Imagination is more important than knowledge" Albert EINSTEIN.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Eski Toprak Toyotacı
  • *****
  • chappuler
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • 34 kere teşekkür etti
  • 52 kere teşekkür edildi
Ynt: 2010 MODEL AURİS 1.6 BENZİNLİ VALFMATİK ARIZASI
« Yanıtla #7 : Mart 23, 2010, 10:36:17 »
saygıdeğer filiz hanım; aslında bir yanlış anlaşılma olmuş burası oldukça objektif bir forum...

arkadaşlar sizin kendinizi tanışma bölümünde tanıtmadan bizlerle tanışmadan direkt olarak gelip sorununuzu yazmanızı yadırgamışlar...

çok geçmiş olsun umarım tüm sorunlarınız en kısa zamanda çözülür....
Tüm üye ve üye olacakların dikkatine! lütfen forum kurallarını gözden geçiriniz....
http://www.toyotaclubtr.com/index.php?topic=3.0
"Bir insanın bildiğini zannettiği bir şeyi öğrenmesi imkansızdır..."

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Deus ex machina
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 2852 kere teşekkür etti
  • 3225 kere teşekkür edildi
Ynt: 2010 MODEL AURİS 1.6 BENZİNLİ VALFMATİK ARIZASI
« Yanıtla #8 : Mart 23, 2010, 15:08:03 »
saygıdeğer filiz hanım; aslında bir yanlış anlaşılma olmuş burası oldukça objektif bir forum...

arkadaşlar sizin kendinizi tanışma bölümünde tanıtmadan bizlerle tanışmadan direkt olarak gelip sorununuzu yazmanızı yadırgamışlar...

çok geçmiş olsun umarım tüm sorunlarınız en kısa zamanda çözülür....
Aynı fikirdeyim.
 Diğer taraftan, herkes kendi görüşünü, belli kurallar çerçevesinde dile getirmekte özgürdür. Ayrıca buradaki arkadaşların sizin sorununuzla ilgili şu aşamada yapabilecekleri fazla birşey olduğunuda düşünmüyorum, tabi Kamuoyu oluşturmayı bunun dışında tutmak gerekir. Umarım sizde gerek sorunlarınız ile ilgili, gerek gördüğünüz güzel şeyler, düşünceler ve fikirleriniz ile ilgili paylaşımlarınıza devam edersiniz.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: B+
Ynt: 2010 MODEL AURİS 1.6 BENZİNLİ VALFMATİK ARIZASI
« Yanıtla #9 : Mart 23, 2010, 15:55:09 »
Filiz hanım merak ettim siz arabayı nasıl kullanıyorsunuz?? En kötü kullanımda bile bukadar sorun çıkaracağını sanmıyorum. Ben 4.5 senelik yaris kullanıcıyım daha 1 kere bile değil yolda kalmak en ufak bir sorun çıkarmadı. Aldığınız araç toplama bir araç olmasın ne bilim kaza yapıp pert e çıkmış bir aracı satın almış olmayasınız?? Toyota müşteri ilişkileri çok başarılı ben her bakıma girdiğimde arayıp memnun olup olmadığımı soruyorlar. Ayrıca bir kere şanzımanla ilişkili bir konuda mail attım artesi gün arayıp servise davet ettirdiler sağolsunlar servisteki arkadaşlar çok ilgilendiler. Kusura bakmayın ben sizin gerçekten bir toyota kullancısı olduğuna inanmıyorum.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • 2 kere teşekkür edildi
Ynt: 2010 MODEL AURİS 1.6 BENZİNLİ VALFMATİK ARIZASI
« Yanıtla #10 : Mart 23, 2010, 19:29:46 »
saygıdeğer filiz hanım; aslında bir yanlış anlaşılma olmuş burası oldukça objektif bir forum...
arkadaşlar sizin kendinizi tanışma bölümünde tanıtmadan bizlerle tanışmadan direkt olarak gelip sorununuzu yazmanızı yadırgamışlar...
çok geçmiş olsun umarım tüm sorunlarınız en kısa zamanda çözülür....

+1
Denizlerin deryaların benki taşkın delisi
Ehli gönül muhabbetin benki şaşkın delisi
Benki kelamın yolcusu benki aşkın delisi
Beni benden alan almış kula mihnet eylemem

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: A+
Ynt: 2010 MODEL AURİS 1.6 BENZİNLİ VALFMATİK ARIZASI
« Yanıtla #11 : Mart 23, 2010, 21:53:00 »
öncelikle bana inanıp beni destekleyen tüm toyota kullanıcılarına teşekkür ediyorum. ben kesinlikle iyi araç kullanabilen bir toyota kullanıcısıyım. ayrıca kamuoyu oluşturmamın faydalarından birini sizlere sunuyorum. bir gecelik paylaşımdan sonra bana geri dönen Türkiye Toyota CEO' su Ali Haydar BOZKURT'a sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum. gerçekten mağdurdum ve gerçekten anlaşıldım. mail aşağıda olduğu gibidir;

Sayın Filiz ÖZKAN,

Öncelikle markamızı tercih ettiğiniz için teşekkür eder, yaşamış olduğunuz olumsuzluklardan ötürü üzgün olduğumu bilmenizi isterim.

Aşağıda iletmiş olduğunuz konular hakkında ilgili bölümlerimiz sizinle irtibata geçmiş olup, talebinizle ilgili değerlendirmeler akabinde tekrar bilgilendirmede bulunacaklardır.

Saygılarımla,


Ali Haydar BOZKURT
Toyota Pazarlama ve Satış A.Ş.
CEO
Yönetim Kurulu Üyesi



ilgili birimler bana ulaşmış olup, araç değişimi ile ilgili talebim olumlu bir şekilde değerlendirmeye alınmıştır. ayrıca tüm bu ilgisizliklerden dolayı defalarca özür dilenmiştir. yazdıklarımın çok önemli sorunlar olduğu, insanlarında bazen hata yapabildiği gönderdiğim maillerin gözden kaçırıldığı ile ilgili hatalarını kabul etmişlerdir. yazdıklarımdan pişman değilim çünkü; aramızdaki duyarlı insanlarında desteğiyle sorunum kısmen çözülmüştür/çözülme aşamasındadır. Türkiye CEO sunun bile özür dilediği bu yazının amacının doğru anlaşıldığı insanlara teşekkürü bir borç bilirim. ilginize ayrıca teşekkürler...
"Imagination is more important than knowledge" Albert EINSTEIN.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Deus ex machina
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 2852 kere teşekkür etti
  • 3225 kere teşekkür edildi
Ynt: 2010 MODEL AURİS 1.6 BENZİNLİ VALFMATİK ARIZASI
« Yanıtla #12 : Mart 23, 2010, 22:06:23 »
  Sorununuzun çözüm yoluna girmiş olması gerçekten sevindirici, hem sizin adınıza hemde bu çözümü üretenler adına.
 Paylaşımlarınızın devamını dilerim.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Seni unutmayacağız Burak TOLGA
    • www.IMAN ILE TOYOTA'NIN KIMDE OLDUGU BELLI OLMAZ.com.tr
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 29000
  • Model Yılı: '12
  • 529 kere teşekkür etti
  • 505 kere teşekkür edildi
Ynt: 2010 MODEL AURİS 1.6 BENZİNLİ VALFMATİK ARIZASI
« Yanıtla #13 : Mart 24, 2010, 00:52:14 »
Filiz hanım merak ettim siz arabayı nasıl kullanıyorsunuz?? En kötü kullanımda bile bukadar sorun çıkaracağını sanmıyorum. Ben 4.5 senelik yaris kullanıcıyım daha 1 kere bile değil yolda kalmak en ufak bir sorun çıkarmadı. Aldığınız araç toplama bir araç olmasın ne bilim kaza yapıp pert e çıkmış bir aracı satın almış olmayasınız?? Toyota müşteri ilişkileri çok başarılı ben her bakıma girdiğimde arayıp memnun olup olmadığımı soruyorlar. Ayrıca bir kere şanzımanla ilişkili bir konuda mail attım artesi gün arayıp servise davet ettirdiler sağolsunlar servisteki arkadaşlar çok ilgilendiler. Kusura bakmayın ben sizin gerçekten bir toyota kullancısı olduğuna inanmıyorum.
   Mehmet Sırlı bey bu yazdıklarınızın hiç birine katılmıyorum.Araçtaki şanzıman arızası hariç geriye kalanlar elektronik arızalar gibi.Aracın yürüyen aksamında bir problem olsa eyvalah ya da buna benzer bir durum olsa eyvallah.Sırf bayan diye böyle yadırgamanın hiç bir anlamı.Kabul ediyorum çoğu bayan vardır ki aracı perte çıkarır gibi araç kullanır,çoğu bayan vardır ki "ben araba kullanıyorum" diyen çoğu erkeğe nal toplatır.Bu arada size geri dönüş yapmalarının nedeni servis bakımı sonrası CRM için yapılan aramalardır.KAra kaşınız kara gözünüz için değil.Benide VW merkezden ararlar.Memnun olup olmadığım sorulur ve en son olarakta "bir puanlama yaparsak eğer 5 üzerinden kaç ile değerlendirirsiniz bizi" diyede soru sorarlar.Esas dönmeleri gereken zaman aracınız ile ilgili bir sıkıntıınızı dile getirdiğinizde zaman geçmeden aramaları ve sorununuza çare bulmaları..
   Son olarak kırmızı ile belirttiğim yorumunuza hiçmi hiç katılmıyorum.Toyota kullanıcıları iyi araba kullanıyorlar da diğer marka kullanıcıları kötümü kullanıyorlar....

   Bu arada Filiz hanım geçmiş olsun.İnşallah sorununuza em kısa sürede çözüm bulursunuz
   
Yalan doğrudan, karanlık aydınlıktan kaçar
Güneş yalnızdır ama, etrafına ışık saçar
Üzülme, doğruların kaderidir bu yalnızlık
KARGALAR SÜRÜYLE,KARTALLAR YALNIZ UÇAR

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: A+
Ynt: 2010 MODEL AURİS 1.6 BENZİNLİ VALFMATİK ARIZASI
« Yanıtla #14 : Nisan 15, 2010, 01:55:15 »
2009 sonunda yani aralık ayında 2010 model Auris 1.6 benzinli toyota aldım. 1250km de iken 2 kez yolda kaldım. Aracım motor arızası verip valfmatik değişti, valfmatik kumandası ve bir adet o-ring değişti. aracım şu an 6500km. de. bu arızanın peşinden uzun farlar arıza yaptı. şanzumandan 4. ve 5. viteste ses gelmeye başladı. yol bilgisayarındaki range "0" da kilitli kaldı. benzin harcaması bariz şekilde arttı. benzin göstergesi arızalandı (araç çalışmıyor iken benzin aldığım halde benzin göstergesi low fuel ikazını vermeye devam etmekte). ayrıca bunlar için servise tekrar götürdüğümde bana aracın gaz pedalı arızasının mevcut olduğunu ve modifikasyon yapılması gerektiğini ancak ayaklarına gidip bir arıza çıktığında zahmet edip beyan ettiler. yani aracım 2,5 aylık olup sıfır araca göre gereğinden fazla arıza vermiştir. toyota markasına fazla güvenmemenizi ve aracınızı sürekli dinlemenizi tavsiye ederim. Aynı Amerika Toyota Müdürünün açıklamasında olduğu gibi "bilinçsiz bir şekilde büyüyüp kalitemizden ödün verdik". Bu itibarını Amerikada kısmen kurtardılar ancak burda gereğini yapmamak için elinden geleni ardına koymayıp isimlerini lekelemekte devam ediyorlar. 18.03.2010'da müşteri ilişkilerine atmış olduğum mail'i yanıtsız bırakarak müşteri memnuniyeti anlayışlarını da ortaya koymuşlardır. 4 gün geçmiş olmasına rağmen ciddi güvenlik endişesi yaşadığım aracımla ilgili bir yanıt alamamış bulunmaktayım. Tüm bu yazdıklarım belgeli yazılı kayıt altındadır. Bana güvenin.. İsteyene belgeleri de gönderebilirim. Allah Toyotanızı KAZASIZ BELASIZ KULLANMAYI NASİP ETSİN...

Filiz Hnm;

15 gün önce aldığımız henüz 900 km. olan 1.6 düz vites Auris'imizde sizinkindeki gibi valfmatik problemi çıktı. ve valfmatik sistemi komple değiştiriliyor. Sizin diğer arızalarınız da gördüğüm kadarıyla genelde elektronik arızalar, fakat onların bu ilk valfmatik arızasıyla bağlantıları var mıdır? size böyle bir bilgi verildi mi? Valfmatik problemi olan auris ne kadar sık görülüyor bilemiyorum ama bu arızanın arkasından aracınıza olanlar gerçekten çok ürkütücü.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • 2 kere teşekkür edildi
Ynt: 2010 MODEL AURİS 1.6 BENZİNLİ VALFMATİK ARIZASI
« Yanıtla #15 : Nisan 15, 2010, 14:14:27 »
Filiz Hnm;
15 gün önce aldığımız henüz 900 km. olan 1.6 düz vites Auris'imizde sizinkindeki gibi valfmatik problemi çıktı. ve valfmatik sistemi komple değiştiriliyor. Sizin diğer arızalarınız da gördüğüm kadarıyla genelde elektronik arızalar, fakat onların bu ilk valfmatik arızasıyla bağlantıları var mıdır? size böyle bir bilgi verildi mi? Valfmatik problemi olan auris ne kadar sık görülüyor bilemiyorum ama bu arızanın arkasından aracınıza olanlar gerçekten çok ürkütücü.

Sanırım filiz hanımın sorunu çözüldü, bir daha buraya uğrayacağını düşünmüyorum ;)
Denizlerin deryaların benki taşkın delisi
Ehli gönül muhabbetin benki şaşkın delisi
Benki kelamın yolcusu benki aşkın delisi
Beni benden alan almış kula mihnet eylemem

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Seni unutmayacağız Burak TOLGA
    • www.IMAN ILE TOYOTA'NIN KIMDE OLDUGU BELLI OLMAZ.com.tr
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 29000
  • Model Yılı: '12
  • 529 kere teşekkür etti
  • 505 kere teşekkür edildi
Ynt: 2010 MODEL AURİS 1.6 BENZİNLİ VALFMATİK ARIZASI
« Yanıtla #16 : Nisan 15, 2010, 14:33:20 »
   "Bu dağ ne rüzgarlar gördü" adlı şarkıyı biliyorsundur Mehmet kardeşim.Hani şu senin imzanda ki "Şarjörüne hasret sürdüm sazımın, şimdi hüzün işgalinde yüreğim..." adlı şarkıyıda söylüyor...Fatih abinin dediğine benzer bir durum bu.Sorununu derdini anlat çare bul ya da bulma sonrada bir eyvallah bile demeden çek git...Sevmediğim usûl'de budur :) :) "Bu forum ne gele gidenler gördü"
Yalan doğrudan, karanlık aydınlıktan kaçar
Güneş yalnızdır ama, etrafına ışık saçar
Üzülme, doğruların kaderidir bu yalnızlık
KARGALAR SÜRÜYLE,KARTALLAR YALNIZ UÇAR