Gönderen Konu: 2005 Hb'ye T-sport Parçalar  (Okunma sayısı 2662 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • E12 SPORT 3ZZ-FE (Yeni Yaris D4D MMT) Civic EK9
    • Model araçlar, uçaklar, helikopterler
  • Araç: Yaris
  • Model Yılı: -
  • Kan Grubu: A-
  • 471 kere teşekkür etti
  • 754 kere teşekkür edildi
2005 Hb'ye T-sport Parçalar
« : Mart 06, 2007, 20:30:44 »
arkadaşlar bu konuda bilgisi olan arkadaşlarım yardım ederse sevinirim ... 1,8 T-Sport'un headersı 1,6 HB ye  uyarmı..ben getirtmeyi düşünüyorum servisten..ayrıca T-Sportun beyaz kadranını getirtmyide düşünüyorum ama onda 220 değilde 240 KM var son sürat...uyarmı bu parçalar...zaten T-Sportun ön tamponunu sıpariş ettim gelsin değiştirticem benim tamponla...

 





Toyota Club Türkiye

2005 Hb'ye T-sport Parçalar
« : Mart 06, 2007, 20:30:44 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
2005 Hb'ye T-sport Parçalar
« Yanıtla #1 : Mart 06, 2007, 21:58:47 »
Ooo gayet başarılı ön ızgara kısmı çok güzel bizimkileri neden böyle yapmadılarki sanki. Kadran uyar mı acaba dediğin gibi uyarsa haberim olsun çok yakışmış bende alırım hemen bi kadran

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • E12 SPORT 3ZZ-FE (Yeni Yaris D4D MMT) Civic EK9
    • Model araçlar, uçaklar, helikopterler
  • Araç: Yaris
  • Model Yılı: -
  • Kan Grubu: A-
  • 471 kere teşekkür etti
  • 754 kere teşekkür edildi
2005 Hb'ye T-sport Parçalar
« Yanıtla #2 : Mart 06, 2007, 22:13:23 »
bakalım cevapları bekliyoruz 4 gözle işte

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
    • www.eymirim.com
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • 3 kere teşekkür edildi
2005 Hb'ye T-sport Parçalar
« Yanıtla #3 : Mart 06, 2007, 22:49:52 »
headers kesinlikle uymaz
2005 Corolla Terra

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Eski Toprak Toyotacı
  • *****
    • Toyota Club Türkiye
  • Araç: Başka Marka
  • Model Yılı: '13
  • Kan Grubu: 0+
  • 34 kere teşekkür etti
  • 25 kere teşekkür edildi
2005 Hb'ye T-sport Parçalar
« Yanıtla #4 : Mart 07, 2007, 00:30:22 »
Kadran uyar gibi görünüyor ama değerler (devir ve hız) kesinlikle tutarsız hale gelir.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • E12 SPORT 3ZZ-FE (Yeni Yaris D4D MMT) Civic EK9
    • Model araçlar, uçaklar, helikopterler
  • Araç: Yaris
  • Model Yılı: -
  • Kan Grubu: A-
  • 471 kere teşekkür etti
  • 754 kere teşekkür edildi
2005 Hb'ye T-sport Parçalar
« Yanıtla #5 : Mart 07, 2007, 09:01:59 »
Alıntı yapılan: Ramiz Aksoy
headers kesinlikle uymaz

Ramiz kardeşim nerelerdesin ya

ya ramiz bu modele headers üreten bi firma yada özel yapım yapan bi yer varmı...bunun aracımada bi zararı olurmu

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
2005 Hb'ye T-sport Parçalar
« Yanıtla #6 : Mart 07, 2007, 18:55:07 »
1.6 ya headers yapan bir firma kesinlikle vardır...
2006 Corolla Sedan D-4D Gümüş Gri

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • 1 kere teşekkür edildi
2005 Hb'ye T-sport Parçalar
« Yanıtla #7 : Mart 08, 2007, 00:37:01 »
headerskesinlikle uymaz çünkü motor yapıları farklı. Göstergelerinde uyacağını sanmam. Onun yerine ebay gibi sitelerde beyaz göstergeler var onlardan koyabilirsin. Bu arada t-sport tamponunu ne kadara getiriyorsun.
2000 ZZE112 Toyota Corolla 1.6 Terra Special A/C

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • E12 SPORT 3ZZ-FE (Yeni Yaris D4D MMT) Civic EK9
    • Model araçlar, uçaklar, helikopterler
  • Araç: Yaris
  • Model Yılı: -
  • Kan Grubu: A-
  • 471 kere teşekkür etti
  • 754 kere teşekkür edildi
2005 Hb'ye T-sport Parçalar
« Yanıtla #8 : Mart 08, 2007, 09:29:19 »
Alıntı yapılan: Erdem Manisalı
headerskesinlikle uymaz çünkü motor yapıları farklı. Göstergelerinde uyacağını sanmam. Onun yerine ebay gibi sitelerde beyaz göstergeler var onlardan koyabilirsin. Bu arada t-sport tamponunu ne kadara getiriyorsun.


ön tamponun fiyatı 278 YTL orjinal  ama sıpariş kodunu bulanakadar 1 ay toyotasa'ile telefon görüşmeleri yaptım öldüm yani bulana kadar

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Erkekler büyümez oyuncakları büyür....
    • FIRATPEN BALIKESÝR URETÝCÝ BAYÝÝ TEMPOPEN
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
2005 Hb'ye T-sport Parçalar
« Yanıtla #9 : Ekim 30, 2007, 16:25:26 »
bence hic bozma orginalini tampon tmm hos dururda digerini bosver derim
Sag seritten tın tın gidrken sol serit bos olmsına ragmen arkma girip sellektor yapan syah GTİ ayndan sol seride panikli panikli bakma,birazda sag seride bakta ne oldgunu anla nde olsa altında 120 beygirlik arac var sedan diye kucmseme ıslak yolda pnikleme heleki yndaki tempopen logolarını gorupte icinde isci var diye hic kucmseme ne oldugunu anlıymazsın.sagdan biri kapatır glir bidaha unutamazsın

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Deus ex machina
  • Araç: Başka Marka
  • Model Yılı: -
  • Kan Grubu: A+
  • 2643 kere teşekkür etti
  • 3017 kere teşekkür edildi
2005 Hb'ye T-sport Parçalar
« Yanıtla #10 : Aralık 01, 2007, 16:11:53 »
Alıntı yapılan: demir_mert
1.6 ya headers yapan bir firma kesinlikle vardır...
TTE [ Toyota Team Europa ] İnternette aramanı tavsiye ederim. Böylece parça uyumluluk sorunun olmaz.
İyi Modifiyeler.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • 2005 corolla hb sol A/T SR
  • Araç: Corolla
  • Model Yılı: '05
  • Kilometre: 173000
  • Kan Grubu: A+
  • 39 kere teşekkür etti
  • 25 kere teşekkür edildi
Ynt: 2005 Hb'ye T-sport Parçalar
« Yanıtla #11 : Ağustos 10, 2011, 18:02:03 »
konu baya geride kalmış ama abicim bende 2006 kasa hb var ön tamponla beraber ızgaralarda değişiyormu tam bılgım yok ben t-sportun on ızgaralarına bayılıyorum yanı nasıl yapılabılır bu değişiklik ?
Makina Mühendisi

Etiketler: