Gönderen Konu: AUDI A1  (Okunma sayısı 2609 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • we'll wrench your heart out !
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • 12 kere teşekkür etti
  • 82 kere teşekkür edildi
AUDI A1
« : Şubat 15, 2010, 13:01:55 »
AUDI, A1’le Kompakt Sınıfa Yeni Bir Boyut Kazandırıyor!

Sportif, güçlü ve çekici özellikleriyle A1, kompakt segmentin yeni oyuncusu olarak, özellikle genç, tasarıma, müziğe, modaya ve spora ilgi duyan otomobil tutkunlarının yeni gözdesi olacak.



Güçlü motorlarıyla ve üstün yol tutuşu ile sınıfının en sportif otomobili olan A1, tasarımıyla da benzersiz. Audi ailesinin en kompakt modeli olan A1, belirgin tavan çizgileri, coupé-benzeri C-sütunları, geniş tekerlek yuvaları ve markaya has tipik tek çerçeveli ızgara gibi modern tasarım öğelerini başarıyla taşıyor. Benzersiz ve dikkat çekici gövde tasarımı, kontrast renkte tavan seçenekleri ve üç boyutlu biçimlendirilmiş arka farlar A1’in farklı kılan özellikler arasında yer alıyor.

İç mekân: Havadar ve dinamik

Geniş ve ferah bir ortam sunan A1, her detayı özenle tasarlanmış iç mekanı ile premium karakterini yansıtıyor. Attraction ve Ambition donanımlarına ek olarak sunulan ekipman, paket ve renk seçenekleri sayesinde A1 kişisel zevklere göre tasarlanabiliyor. Renkli hava menfezleri, LED iç ışıklar ya da etkileyici renklerde koltuk döşemeleri A1’in iç mekanında kişiselleştirilebilecek alanlardan sadece bazıları.

Multimedya: Eğlenceli ve premium

A1’de sunulan eğlence ve multimedya sistemleri, lüks sınıftan uyarlanmış. Serinin en üstünde, kompakt segmentte yeni standartlar oluşturan bir medya merkezi olan MMI navigasyon plus yer alıyor. Gösterge panelinin içinden çıkan monitörden MMI mantığını izleyen kontrol birimine kadar, üst segmentlerdeki Audi modellerinde sunulan sistemler A1’de de kullanılmış.

Üstün sürüş keyfi: Sınıfının en sportif otomobili

Sportif ve çevik A1, sınıfının en önüne yerleşiyor. Sportif gövde tasarımı, ideal seviyedeki ağırlık dağılımı ve üstün yol tutuş özellikleri sayesinde A1’in kullanımı her yol şartında son derece keyifli. Elektronik aks diferansiyel kilitli standart ESP dengeleme sistemi, A1’in kullanımını daha da sportif hâle getirirken, sürüş güvenliğini daha da artırıyor.

Verimliliğin yeni tanımı A1

Yeni A1, sınıfı için yeni verimlilik standartları da oluşturuyor. Audi’nin yeni model serisi, 105 hp ila 122 hp arasında güç üreten, ikisi TDI ve ikisi de TFSI olmak üzere dört adet, dört silindirli motoruyla sınıfındaki dengeleri değiştirecek derecede iddialı. Daha küçük motor hacimlerinden daha yüksek güç alma ilkesinin uygulandığı motorların tamamında, turboşarj kullanılıyor. Motorlar yakıtlarını, doğrudan püskürtme üniteleri aracılığıyla alıyor.

Yüksek teknoloji ve verimlilik: Yedi ileri S tronic

Yedi ileri, çift kavramalı S tronic şanzıman sayesinde A1 vitesleri son derece hızlı, konforlu ve çekiş kuvvetinde hissedilir bir fark olmadan değiştiriyor. Hem otomatik hem manuel modları sunan S tronic şanzıman, opsiyonel olarak direksiyon üzerinden kumandalı vites değiştirme kolları ile alınabiliyor. Son derece keyifli bir sürüş sağlayan S tronic şanzıman, aynı zamanda yakıt tüketimini daha da azaltıyor.








http://www.otomobilgazetesi.com/otomobil.php?id=7671
http://fotogaleri.hurriyet.com.tr/GaleriDetay.aspx?cid=16227&p=8&rid=2
Bizde  kabul görmez cahilden  gelen afra tafra !

Toyota Club Türkiye

AUDI A1
« : Şubat 15, 2010, 13:01:55 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • E12 SPORT 3ZZ-FE (Auris - Yaris D4D MMT) Civic EK9
    • Model araçlar, uçaklar, helikopterler
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: A-
  • Model Yılı: -
  • 482 kere teşekkür etti
  • 760 kere teşekkür edildi
Ynt: AUDI A1
« Yanıtla #1 : Şubat 15, 2010, 13:26:14 »
ilk fotoğrafta vay be dedim yapmış yine :) 2. ve 4. fotoğrafta ıy bu ne dedim sonra :D arkası resmen asık suratlı bişi olmuş :) birde o gri yan kuleler iğrenç duruyor bence, şekilli bişeyler yapıcaz diye cam aralarına kule koymamışlar ancak bu araba olası bir kazada takla atarsa ne olur acaba çok merak ediyorum !

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • E12 SPORT 3ZZ-FE (Auris - Yaris D4D MMT) Civic EK9
    • Model araçlar, uçaklar, helikopterler
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: A-
  • Model Yılı: -
  • 482 kere teşekkür etti
  • 760 kere teşekkür edildi
Ynt: AUDI A1
« Yanıtla #2 : Şubat 15, 2010, 13:27:28 »
bu arada hangi HB arabaya böyle çamurlukları dolduran iri güzel jant lastik takarsan tak güzel duruyor zaten araç :) audinin bi özelliği değilki bu :D

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • 3 kere teşekkür edildi
Ynt: AUDI A1
« Yanıtla #3 : Şubat 15, 2010, 14:50:44 »
a2 tr 'ye gelmemisti.  a1 gelebilir heralde
Saygılar, Yaman.
2010 Captiva  Beyaz 2.0 CDTI Auto
Daha eski: Corsa, Corolla, Mini cooper, Twingo, Uno, Justy

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Eski Toprak Toyotacı
  • *****
  • Gülümseyin...
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: -
  • 1 kere teşekkür etti
  • 18 kere teşekkür edildi
Ynt: AUDI A1
« Yanıtla #4 : Şubat 15, 2010, 15:59:24 »
Mesut sana katılıyorum o kuleleri ve tavanı siyah olsa çok daha çekici olurdu ;)
Ben önden ve yandan görüntüsünü beğendim

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: ---
  • 7 kere teşekkür edildi
Ynt: AUDI A1
« Yanıtla #5 : Şubat 15, 2010, 19:54:58 »
zaten tr ye gelirse millet kaplatır tavanını boşuna takılmayalım :D  bence iç - dış dizayn güzel ama bende ön panjura takıldım. pencere varda sineklik takmışlar gibi duruyor.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • !!! YERDEN GİDEN TOYOTACI !!!
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 163000
  • Model Yılı: '98
  • 31 kere teşekkür etti
  • 82 kere teşekkür edildi
Ynt: AUDI A1
« Yanıtla #6 : Şubat 15, 2010, 22:44:49 »
Paylaşım için teşekkürler

 Sanki ben bu haberi daha önce paylaşmıştım ama güncelleme iyidir :D

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 158000
  • Model Yılı: '08
  • 5 kere teşekkür etti
  • 24 kere teşekkür edildi
Ynt: AUDI A1
« Yanıtla #7 : Şubat 15, 2010, 22:50:14 »
Gri yanlarıyla sepete benziyor gerçekten ama önünü çok beğendim :) Top sakal ve bıyık beğenimle paralel sanırım :lol:
''Çocukları, yasaların ulaşamayacağı yerlerde saklayınız."

 dissapointment=expectations/reality

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • we'll wrench your heart out !
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • 12 kere teşekkür etti
  • 82 kere teşekkür edildi
Ynt: AUDI A1
« Yanıtla #8 : Şubat 16, 2010, 09:17:48 »
Paylaşım için teşekkürler

 Sanki ben bu haberi daha önce paylaşmıştım ama güncelleme iyidir :D

Aralık 14 2009 da " A7 yaz'ı bekliyor "  paylaşmıssın  erdicim ama  2009'un  ağustos'una  kadar  gittim A1 i  göremedim
daha   öncede   paylaşıldıysada  kusura  bakmayın   dıkkat  etmedim arkadaşlar
Bizde  kabul görmez cahilden  gelen afra tafra !

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • !!! YERDEN GİDEN TOYOTACI !!!
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 163000
  • Model Yılı: '98
  • 31 kere teşekkür etti
  • 82 kere teşekkür edildi
Ynt: AUDI A1
« Yanıtla #9 : Şubat 16, 2010, 23:37:01 »
Aralık 14 2009 da " A7 yaz'ı bekliyor "  paylaşmıssın  erdicim ama  2009'un  ağustos'una  kadar  gittim A1 i  göremedim
daha   öncede   paylaşıldıysada  kusura  bakmayın   dıkkat  etmedim arkadaşlar

O kadar önemli değil güncelleme iyidir

Yakın zamanda paylaşıldı ama farklı bir isimle ;)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: '07
  • 2 kere teşekkür etti
  • 2 kere teşekkür edildi
Ynt: AUDI A1
« Yanıtla #10 : Temmuz 02, 2010, 15:17:56 »




Audi’nin yepyeni modeli A1’in dünya lansmanı Almanya’nın Berlin kentinde gerçekleştirildi. Eylül ayında Türkiye’ye gelmesi beklenen A1’in 22 .in Euro’dan başlayan fiyatlarla satışa sunulması bekleniyor.



Audi’nin kompakt sınıfa yeni bir boyut katacak olan modeli A1, Eylül ayında Türkiye yollarına çıkıyor… Audi’nin alt kompakt segmentteki ilk lüks otomobili  olan A1, tam anlamıyla dört dörtlük bir Audi. Kompakt sınıfta büyük fark yaratacak A1, modern bir müşteri kitlesine hitap ediyor: Genç, şehirli, yaşam stili  odaklı bir kitle. A1 hem modern bir şehir otomobili hem de aktif yaşam tarzı için hazırlanan sportif, çok yönlü bir araç. Çevik şasisi ve güçlü motorları, A1’i, anında sınıfının en başına taşıyor ve bu karakter daha ilk bakıştan itibaren kendini belli ediyor. Son derece modern tasarımı, A1’i, geniş Audi ailesi ile bütünleştiriyor. Geniş tek çerçeveli ızgarasıyla ön kısım, belirgin tavan kemeriyle yan çizgi, coupe benzeri C sütunları ve büyük tekerlek boşluk kemerleri aracın tanımlayıcı tasarım ögeleri arasında yer alıyor. Motor  kaputu ve arka bagaj kapağı gövdeyi içine alıyor; arka stop lambaları üç boyutlu biçime sahip ve ister gece ister gündüz kolayca fark ediliyor.

İç mekân: Havadar ve eğlenceli
A1’deki bilgi-eğlence ve multimedya sistemleri doğrudan lüks sınıftan geliyor. Kompakt segmentte yeni standartların belirleyicisi bir medya merkezi olan MMI navigasyon plus bulunuyor. Bu sistem, gösterge panelinden dışarıya açılan monitör ve MMI mantığını kullanan kontrol ünitesi de dâhil olmak üzere Audi’nin yeni amiral gemis, A8’de kullanılan sistemin özelliklerini almış. Bilgi – eğlence sistemi, A1 kullanıcılarının hayatını kolaylaştırmak üzere düzenlenmiş, örneğin, cep telefonunuzdaki şarkıları bluetooth ile monitörden görmek mümkün.Yenilikçi materyaller ve modern renkler, A1’in genç kişiliğini vurguluyor: renkli hava menfezleri, LED iç lambalar ya da etkileyici renkler. Donanım programı, A1’i, sürücünün kendi kişisel tarzına uydurmak için sayısız imkânlar sağlıyor. Tavan kemeri için sunulan boya renkleri zengin çeşitliliğe sahip. A1’in iç mekânı şaşırtıcı şekilde geniş, aydınlık ve havadar. Gösterge paneli uçak kanadına benziyor; dört adet yuvarlak hava menfezi jet motorlarını çağrıştırıyor. Temiz, net kumanda düzeni Audi’nin yüksek işçilik ve malzeme kalitesindeki güçlü yönünü ortaya koyuyor. Sayısız ayrıntıya gösterilen özen, A1’in üstün kişiliğini vurguluyor. Attraction ve Ambition paketlerine ek olarak Audi ayrıca bilgi-eğlence ve iç tasarıma odaklanan bir medya stil paketini de sunuyor. Concert radyo üzerine temellenen bağlantı paketi, harita görüntülü navigasyon sisteminin daha sonra kurulması için gerekli navigasyon sistemi hazırlığını içeriyor. 465 watt’lık Bose surround ses sistemi, mevcut üst düzey tamamlayıcı modüllerin örneklerinden sadece biri.

Bir demet eğlence: Sınıfındaki en sportif otomobil
Çevik şasi, A1’i sınıfının en başına taşıyor. İster şehirde, ister şehirlerarası yolda ya da tercihli yolda olsun, sportif ayarları, son derece iyi ağırlık dağıtımı ve direkt kumanda özellikleri sayesinde bu en yeni Audi’yi kullanmak çok eğlenceli. Standart olarak bütün modellerde verilen elektronik sınırlı kaymalı diferansiyelle donatılan ESP dengeleme programı, araç hâkimiyetini daha da keskin ve hassas kılarken, sürüş güvenliğini de artırıyor.

Yeni A1 ayrıca yeni verimlilik standartları da oluşturuyor. dört adet dört silindirli motorla sunuluyor. İki TFSI benzinli motor ile her iki TDI dizel motor 86 hp’den 122 hp’ye uzanan bir güç aralığını kapsıyor. Motorların tamamı, doğrudan püskürtme ve turboşarj teknolojilerini birleştiriyor. Start-stop ve geri kazanım sistemleriyle birlikte bu yenilikçi konsept, asgari düzeyde yakıt tüketimi ile büyük miktarda güç aktarıyor.

Mükemmelleştirilen küçülme: Benzinli motorlar
İki benzinli motorun küçük olanı 1.2 TFSI, 86 hp güç ve 1500 ila 3500 d/dk aralığında 160 Nm azami tork değeri üretiyor. Beş ileri manuel şanzımanla donatılan dört silindirli ünite, A1’i 0’dan 100 km/s’e 11,7 saniyede ulaştırıyor ve 180 km/s’lik azami hız sergiliyor. AB çevriminde 100 km’de sadece 5,1 litre yakıt tüketirken yalnızca 118 gram CO2/km değeri veriyor.

Bir diğer benzinli motor 1.4 TFSI, 122 hp ile çıtayı yükseltiyor. 200 Nm’lik azami torku 1500 - 4000 d/dk aralığında sürekli olarak elde ediliyor. Yedi ileri S tronic ile eşleştirilen 1.4 TFSI, A1’i 100 km/s’e 8,9 saniyede ulaştırıyor. Ortalama yakıt tüketimi S tronic için yalnızca 5,2 litre/100 km ve manuel şanzıman için de 5,3 litre/100 km. S tronic’le alınan A1 1.4 TFSI’ın CO2 emisyon değeri 122 g/km.

Çığır açan verimlilik: TDI motorlar
Audi, A1’deki 1.6 TDI’ı iki versiyon hâlinde sunuyor. Daha güçlü versiyon 105 hp güç çıkışı ile 1500 – 2500 d/dk aralığında elde edilen 250 Nm tork üretiyor. Bu versiyon beş ileri manuel şanzımanla eşleştirilmiş. Silindir başına dört supaplı kompakt TDI, A1’in, standart hızlanmayı 10,5 saniyede tamamlamasına ve 190 km/s’lik azami hıza erişirken 100 kilometrede ortalama olarak sadece 3,9 litre yakıt tüketmesine olanak tanıyor.


1.6 TDI’ın ikinci versiyonu önümüzdeki günlerde pazara sunulacak. 90 hp güç çıkışı ile 1500 – 2500 d/dk aralığında temin edilen 230 Nm tork üretecek.

Yüksek teknoloji ve verimlilik: Yedi ileri S tronic
Verimliliği daima ileri teknoloji ile birlikte düşünen Audi, A1 modelini, son derece seri, konforlu ve güç akışında fark edilir bir kesinti olmaksızın vites değiştiren yedi ileri S tronic çift kavramalı şanzımanla sunuyor. İster otomatik olarak ister manuel olarak kullanılabilen bu şanzıman, direksiyon üzerindeki değiştirme kolları ile kumanda edilebiliyor. Yedi ileri S tronic, muazzam ölçüde eğlenceli bir sürüş temin etmenin yanında ayrıca yakıt tüketimini de azaltıyor.


Kaynak: www.otomobilgazetesi.com

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • we'll wrench your heart out !
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • 12 kere teşekkür etti
  • 82 kere teşekkür edildi
Ynt: AUDI A1
« Yanıtla #11 : Temmuz 02, 2010, 15:20:03 »
Bizde  kabul görmez cahilden  gelen afra tafra !

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • SAMURAY artık yok.Yeni gözde 2006 e12 sol granit g
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • 3 kere teşekkür edildi
Ynt: AUDI A1
« Yanıtla #12 : Temmuz 02, 2010, 15:23:37 »
audi
;)
kendimi birden kedi ciğer muhabbetinin içinde buldum.pehhhh

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Eski Toprak Toyotacı
  • *****
  • Achtung! Adolf Hakkı ohne Toyota Yaris Twin-Turbo
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: B+
  • 17 kere teşekkür etti
  • 41 kere teşekkür edildi
Ynt: AUDI A1
« Yanıtla #13 : Temmuz 02, 2010, 15:49:19 »
Konuları birleştirdim.
Folgsamkeit macht frei...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 52000
  • Model Yılı: '16
  • 36 kere teşekkür etti
  • 181 kere teşekkür edildi
Ynt: AUDI A1
« Yanıtla #14 : Temmuz 02, 2010, 16:03:12 »
yok beğenmedim ben yaa toyotam varken gül koklamam üstüne :)
İlla gitmek istiyorsan, hoşuma git mesela :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 100
  • Model Yılı: '14
Ynt: AUDI A1
« Yanıtla #15 : Temmuz 02, 2010, 20:03:04 »
Ben küçük araba sevmem ama bunu begendım :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • 2011 corolla d-4d mmt
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: AUDI A1
« Yanıtla #16 : Temmuz 13, 2010, 17:43:56 »
bence başarılı olmuş
2011 toyota corolla comfort extra mmt 1.4 d-4d 90hp beyaz içi bej  & 2005 renault kangoo comfort 1.5dci 70hp