0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
dediğinizden anladığım devir kesici galiba..araç belirli bi devire ulaşınca devreye girer ve motorun zarar görmesini önler..karbüratörlü araçlarda yok bildiğim kadarıyla..bildiğim bu.en fazla otobanda yanlış yola girip geri geri gelirken başıma geliyo [/quote]evet, devir kesici. benim arabada 6400 devirde sanki gaz bitmiş gibi yığıldı. sonra acıdım arabaya .üzüldüm.eziyet etmemek lazım bana göre . ama belki arada ciğerleri açılması lazım değil mi?
Güvensiz sollama yapmanın bahanesi devir kesici olamaz.[/quote]+1
zaten chip tunning uygulaması aracın kesicisini kaldırmak ve/veya kendi belirlediğiniz bi devirde kesmesidir.[/quote]Chip tuning uygulaması bu amaçla yapılmıyo yada bu işe yaramıyo.....aracın orjinal elektronik sistemi pistonlara dolan yakıt ve hava miktarını ayarlıyo..chip tuningte bu oranlar değiştirilerek uzatılıyo..yani piston boşluğuna daha fazla benzin almasını ve daha fazla hava almasını sağlıyarak içerdeki patlamanın şiddetini artırmak asıl amaç.....