0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
arkadaşlar yeni corolla çıktı, kendimde test ettim, çok beğendim. yalnız aracı detaylı inceleyince ciddi birkaç eksik buldum. en önemlisi çekiş kontrol sisteminin elegance düz vitesli modellerde isteğe bağlı bile sunulmaması, çok rahatsız etti. ayrıca süspansiyon sistemi de arkada burulma kirisi seklinde.esp olsaydı belki burulma kirisini önemsemezdim ama esp'nin yoklugunda can sıkıyor. özellikle yeni honda civic'in süper süspansiyon sisteminin gerisinde. ayrıca zenon varda sadece otomatikler icin opsiyonel sunuluyor.simdi en iyi corolla modeli, yeni kasada 44 milyarın üstünde, avesis'in elegant modeli 47-48 milyar civarında. bu şartlar altında avensis 1,6 sıfır daha mantıklı gibi duruyor. ama onda da 1300 kg 110bglik motor var. tork rakamı fena degil ama 0-100 km hızlanması epey yavaş 12 sn.bilmiyorum arabayı test eden kullanan var mı? 1,6 avensis çok mu hantal. 1. 2. vites oranları nasıl araba tıkanıyor mu hemen. yorumlarınızı bekliyorum, tesekkurler.[/quote]bence burulma kirişi olmasını bu kadar kafaya takmayın.sonuçta gerçekten çok berbat birşey olsa Toyota kullanmazdı.ayrıca aracın testlerinde yol tutuşu gayet iyi bulunmuş.
Ya bir defa şunu gözardı etmemek lazım Corollayla Avensisi aynı keseye koymak çok yanlış . Çünkü Avensis daha üst bir sınıfta yer alıoyr. Avensisin motor teknolojisi Yeni Corollaya Nispeten daha eski. Mutlaka her aracın bazı eksileri ve artıları vardır. Cotrollada ki opsiyonel olarak sunulan xenon ve vsc diğer donanıma eklenecektir mutlaka önmüzdeki aylarda. Yeni corolla daha yeni yeni yollarda görülmeye başlandı. Müşterierin tablebine yönelik olarak zamanla bu donanımlar da trdeyaygınlaşmaya başlayacaktır. diğer ülkelerin toyota sitelerine girip baktığınızda vsc gibi donanımların neredeyse tüm modellerde opsiyon veya standart olarak sunulduğunu ve tr de de olmayan bazı oposiyonlar olduğunu göreceksiniz. Eski kasa corollayı aklınıza getirirseniz 2005 te makyaj yapılınca bir çok donanım eklendi hava yastığı sayısı 2 olan modellerde 4e 4 olanlarda ise 8e çıktı. Arka yürüyen olayına gelince mühendislerin bir bildiği var ki bağımsız sistem yerine burulma kirişi koydular. Tama bağımsıza göre eksileri olabilir ama artıları da vardır. Bağımsız sistemin çalışma prensibini tam olarak bilmiyoruıma o yüzden pek bişiy söyleyemem.[/quote]sanırım bağımsız süspansiyon araca daha sportif bir karakter kazandırıyor.toyota nın bunu tercih etmemesi eski teknoloji kullandığını göstermez çünkü toyota corolla yı direkt konfor üzerine oluşturmuş...