Gönderen Konu: Toyota Mersin Servisi  (Okunma sayısı 4912 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

(Gizli Üye)

  • Ziyaretçi
Toyota Mersin Servisi
« : Şubat 08, 2010, 13:59:30 »
Selam,
Yaklasik 1 ay once ilk arabam olan 2004 Toyota 1.6 Sol u aldim.
Arabalardan cok anlamam bu nedenle almadan once arabayi servise gostereyim dedim.
Toyotanin Mersin servisine arabayi goturdugumde bana asagida yazlilanlarin oldugu rapor verildi.
-Motor Kaput degismis
-sag sol camurluk duzeltilip boyanmis
-tavan haric boyanmis
-lpg sitemi var-
yuksek basinc rekoru degisecek
-sag sol akis keceleri degisecek
-kartel , amortisorler , v kayisi , su fiskiye hortumlari degisecek

Arabanin biraz masraf gerektirdigi asikardi. Aracin piyasa fiyatiyla karsilastirildiginda bu masraflari da uzerine eklersek yine de iyi bir alis veris olacagi dusuncesiyle ve Servis raporuna guvenerek arabayi aldik.

Aradan birkac gun gecinde arabanin daha baska sorunlari oldugunu farkettik ve bu kez de arabayi Aksaray toyota servisine soktuk.
Iste Aksaray Toyota servisinin raporu.

-klima manyetik kavrama ses yapiyor
-radyator su kaciriyor.
-arka amortisorler patlak.
-hava yastigi onarilmis ve yolcu hava yastigi iptal edilmis
-sol on cam kumandasi arizali
-klima hortum ve borulari onarilmis.
-konjektor kirik onarilmis.
-hava filitresi giris borusu yok.
-on fren diskleri egri.
- klima fan kumanda dugmesi arizali.
-arka sis ve plaka ampulleri yanmiyor.
-cd calar arizali.
-eksoz ve katalizor tamir gormus.
-motor kaputu degismis.
-tavan haric boyali.
-on panel ve sag camusluk onarilmis.
-arka saseler egri.


Simdi  3 gun arayla bu kadar farkli 2 servis raporu nasil olabiliyor?
Toyota musteri hizmetlerine defalarca yazdim ma sonucta bana 100 bin bakimini ucresiz yapalim ve parca degisimined iscilik almayalimdan ote birsey sunmadilar.

Eger ki ilk servis raporu ikinci rapor gibi olsaydi bu araci hayatta almazdik.
Ancak Mersin Toyota servisi sayesinde epey bir zarara ugradik.
Araci kendi imkanlarimizla yaptirdik ve su an cok iyi olmasa da biniyoruz. Ancak bu servisin yaptiginin yanina kalmasina inanin cok sinirleniyorum.
Bu basima gelenlerin bir baskasinin da basina gelmemesi icin burada paylasmak istedim.
Siz siz olun sakin servis raporlari dogrultusundan karar vermeyin ve bu raporlara guvenmeyin.

Saygilar

Yusuf

Toyota Club Türkiye

Toyota Mersin Servisi
« : Şubat 08, 2010, 13:59:30 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
  • 3 kere teşekkür etti
Ynt: Toyota Mersin Servisi
« Yanıtla #1 : Şubat 08, 2010, 14:06:59 »
Tek kelimeyle geçmiş olsun...
http://www.kirmizimavi.org/forum/index.php  --- Mavi Ateş --- Kardemir Karabükspor

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Teknoloji Müdürü
  • *
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 10300
  • Model Yılı: '23
  • 424 kere teşekkür etti
  • 983 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Mersin Servisi
« Yanıtla #2 : Şubat 08, 2010, 14:14:45 »
Raporlar farklı değil ki, Mersin'in raporu eksik, Aksaray daha detaylı rapor vermiş.

İlk rapordan da kazalı olduğu anlaşılıyor zaten, bunu bilerek aldık demişsiniz.
İnsanlar 10'a ayrılır
Binary saymayı bilenler ve bilmeyenler   

(Gizli Üye)

  • Ziyaretçi
Ynt: Toyota Mersin Servisi
« Yanıtla #3 : Şubat 08, 2010, 14:24:22 »
Raporlarin aracin kazali olmus olmasini belirtmesi bakimindan ayni sonuca ciktigini biliyorum.
Fakat kaza var kaza var. Bir kaza yaparsiniz az hasar olur diger bi kazada araba pert olur.
Bir surucu hava yastiginin olmamasi ne kadara mal olur en azindan onu dusunun.
ilk raporda hava yastigindan hic bahsetmiyor. Dolaysiyla hava yastigini bile patlatmayacak bir kaza gibi gorunuyor.
Ama ikincisinde bunun boyle olmadigi anlasiliyor.

@ sefer kapanşahin . Gecmis olsun dileklerinize tesekkurler

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Bu dünya bana bilem kalmamış ki!
  • Kan Grubu: ---
  • 2 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Mersin Servisi
« Yanıtla #4 : Şubat 09, 2010, 18:47:45 »
aynı olayın benzeri benim başıma gelmişti.Sadece kaporta expertizinde hata vardı.Doğrulmuş denilen çamurluk değişik çıktı.Doğrulmuş denilen Tavan,bagaj kapağı (doludan kaynaklı kazadan kesinlikle değil) sadece boyalı çıktı.Daha sonra öğrendim.servis kayıtlarında arabayı çalmak istemişler çalamayınca arabaya zarar vermişler.
Servisi aradım sonuç arabanın satışını alıp.1700 TL brc tüp taktığım için hiç.
Başka bir şehirde olduğu için yedek parçayı geldiği fiyattan vereceğini söyleyerek yardımcı olacağını söyledi.
Geçen günde bu hakkımı kullandım.

Sonuca bakarsak biz kime güveneceğiz?Bu işten anlasak ne kadar anlarız?

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Toyota Mersin Servisi
« Yanıtla #5 : Şubat 09, 2010, 19:39:19 »
tavsıyelerım dogrultusunda arkadasıma da corolla aldık 2. el aracı ılk önce tanıdıgımız 3 farklı kaportacıya gösterdık ucret ödemedık!sonra yetkılı servıse gıttık(sahıbıde bızımleydı)ve arac gecmısı hakkında bılgı aldık.cıhaza baglattık ve aracı satın aldık!servıse yıne ucret ödemedık! mutlaka guvendıgınız kaportacılara 2. el alacagınız aracları gösterınız arkadaslar...
corolla comfort D4D 2007