Gönderen Konu: resistans düğmesine basınca  (Okunma sayısı 3673 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: B+
Ynt: resistans düğmesine basınca
« Yanıtla #20 : Şubat 05, 2010, 16:26:07 »
ayrı sorun bendede var...arka cam resistansına basınca, aracda o anda calışan bütün elektirik aksam ivedigin ölüm dösegindeki ninesi gibi gidip-geliyor...:) (farlar,iç aydınlatma,fan,hatta teyp)
gittiğin yolda zorluklar yoksa,o yol seni biryere götürmüyordur..

Toyota Club Türkiye

Ynt: resistans düğmesine basınca
« Yanıtla #20 : Şubat 05, 2010, 16:26:07 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 100
  • Model Yılı: '14
Ynt: resistans düğmesine basınca
« Yanıtla #21 : Şubat 05, 2010, 19:18:27 »
  Küçük bir not; aracı çalıştırmadan önce tüm elektrikle çalışan sistemlerin (farlar, teyp, rezistans vs.) kapatmayı unutmayın. Araç çalıştıktan sonra istediğinizi ve gerekli olanı açabilirsiniz.
+1
evet sarj dınomosunu yıyemıyorsunuz böylece :):)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 16000
  • Model Yılı: '11
  • 97 kere teşekkür etti
  • 36 kere teşekkür edildi
Ynt: resistans düğmesine basınca
« Yanıtla #22 : Şubat 06, 2010, 22:39:17 »
iyide 40 bindeki aracın şarj dinomosu kömürleri bitebilir mi bu kadar çabuk
Peki nasıl anlaşılacak kömür olduğu?
((2017  COROLL@...ADVANCE MDS    * 2018-         ))
(( 2011 COROLL@...ELEGANT  A/T    * 2015-2017 ))
(( 2006 COROLL@...SOL                        * 2009-2015))
(( 2000 COROLL@...TERRA SPECIAL  * 2006-2009))

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • 99 Avensis 2.0 Manuel L/B idi...
    • 2011 1.6 comfort corolla...
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • 2 kere teşekkür edildi
Ynt: resistans düğmesine basınca
« Yanıtla #23 : Şubat 08, 2010, 00:36:25 »
arkadaşlar, yanılmıyorsam araç çalıştıktan sonra,akünün işi bitiyor aracın elektrik ihtiyacını tamamen şarz dinamosu karşılıyor(eyer aküden direk hat alınmamışsa) yani burada problem akü değilde şarz dinamosu diye düşünüyorum,küçük bir deney yaparak bunu anlayabilirsiniz aracı çalıştırdıktan sona akünün kutup başlığını sökünüz göreceksinizki aracın tüm elektrik aksamları işlevini yerine getiriyor eyer şarz dinamosunun kömürleri bitmiş ise durum değişir dinamonun kömürleri ve gerekiyorsa rulmanları değişmesi gerekir...selamlar
suphi bey çok haklısınız araç çalışırken ihtiyaç şarj dinamosundan karşılanır ama anlık taleplere akü cevap verir. voltaj stabilitesini akü sağlar. hem şarj alternatörünün kömürleri bitmişse veya herhangi bir sebepten dolayı şarj azalmışsa göstergedeki akü ışığı direk yanmasa bile hafif kızarır...
Eğer bir gün dünyaya ait çok büyük bir derdin olursa...
Rabbine dönüp "Benim büyük bir derdim var." deme.
Derdine dönüp "Benim çok büyük bir rabbim Var.' De....
Mevlâna                                                                                                                                                                                                        2011 1.6 comfort corolla...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 100
  • Model Yılı: '14
Ynt: resistans düğmesine basınca
« Yanıtla #24 : Şubat 08, 2010, 04:33:35 »
aracınızda ses tesisatı varsa sarj dinomosunu bozar ama bence sızın sorununuz akuden zamanında bende yasadım aynı sorunları ilerde goruceksınız teyb acıkken kornanın sesıde degısecek yada sız bır deneyın belkı degısmıstır bıle

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 140000
  • Model Yılı: '10
  • 4 kere teşekkür etti
  • 7 kere teşekkür edildi
Ynt: resistans düğmesine basınca
« Yanıtla #25 : Şubat 14, 2010, 17:20:58 »
Evet ses sistemi çok kuvvetliyse ve kapastör yoksa erken bitirebiliyor fakat 40binde enteresan...