0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
turbo sistemi yapısal olarak bu tür hareketlere,dirençlere dayanıklı bir sistemdir yani hemen öyle kompressöre bindirmekle,vites değiştirmekle zarar görmez.bu zamana dayalı bir olaydır(devirsiz kullanma,yüksek sıkıştırma basıncında bir anda alçak sıkıştırma basıncına düşmek vs.)dediğim gibi..turbo sisteminizden korkmayın,sadece devirsiz kullanmayın ve düzenli yağ değişimi,kaliteli yağ..
Ergün kardeşim,1- Şu bizim D4D motorlardaki tubonun teknik özellikleri konusunda bizimle biraz bilgi paylaşabilirmisin mümkünse? Devir-basınç değeri eğrisi , düşük devirlerde başka bir takviye varmı , dump valfe v.s.2- Bizim yeni kasa corollalar benzin ve d4d lerde araç kodu nedir , hani şu eski modeller için AE101 gibi.. Motor olarak 1.4 D4D ler 1ND diye geçiyor ama bu motor kodu , araç kodu farklı ama belgelerinin üzerinde uygun bir kod bulamadım. Bulduğum bir iki koda uygun internetten birşey çıkmadı.İyi akşamlar
Eftal Bey, Turbo ile ilgili değerleri yarın iş yerinden bakar ondan sonra burada yazarım. Bu arada Dizel Araçlar; Model Kodu: NDE150 Motor Kodu: 1ND-TV Benzinli Araçlar; Model Kodu: ZRE151 Motor Kodu: 1ZR-FE
Ergün Bey selam,Sanırım gaz pedalı iş yoğunluyla unutuldu , işler hafiflediyse şu turbo teknik verilerine bir bakabilirseniz seviniriz..