Yetkili Servisler Memnuniyet Anketi
- Randevu alma, müşteri karşılama, bilgilendirme, araç kabulü, ikram, vb. konularda yetkili servis personelinin yaklaşımını nasıl değerlendirirsiniz?
-
- Temizlik ve düzen açısından yetkili servisi nasıl değerlendirirsiniz?
-
- Servis hızı konusunda yetkili servisi nasıl değerlendirirsiniz?
-
- Serviste aldığınız genel bakım (10bin-20bin km bakımı gibi) hizmetinin kalitesini nasıl değerlendirirsiniz?
-
- Serviste aldığınız mekanik tamir/bakım/onarım hizmetinin kalitesini nasıl değerlendirirsiniz?
-
- Serviste aldığınız kaporta tamir/bakım/onarım hizmetinin kalitesini nasıl değerlendirirsiniz?
-
- Serviste aldığınız elektrik tamir/bakım/onarım hizmetinin kalitesini nasıl değerlendirirsiniz?
-
- Garantiden parça değiştirmeye olumlu yaklaşım konusunda servisi nasıl değerlendirirsiniz?
-
- Servis hizmetinin fiyat/kalite oranını nasıl değerlendirirsiniz?
-
- Servis hizmeti sonrası yaklaşım (hizmet sonrası oluşan problemlere ilgi, yaklaşım) konularında hizmet kalitesini nasıl değerlendirirsiniz?
-
Gönderen
Konu: Yetkili Servis Memnuniyet Anketi (Okunma sayısı 10890 defa)
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
|