Gönderen Konu: Rektefiye  (Okunma sayısı 14247 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
Rektefiye
« : Ocak 10, 2010, 22:38:00 »
Degerli toyotacı arkadaşlar;

91 model 1.6 toyotamı rektefiye ettirdim.
jcc piston npr sekman kullandım gayet mükemmel sonuç aldım. Böyle bir işlem yaptıracak olan arkadaşlar varsa bu malzemeleri kullanmalarını tavsiye edebilirim.
Paylaşım amaçlıdır.

Toyota Club Türkiye

Rektefiye
« : Ocak 10, 2010, 22:38:00 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Corolla 1.6 xei 16v a/c
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: Rektefiye
« Yanıtla #1 : Ocak 11, 2010, 21:45:05 »
Hayırlı olsun!
Ne kadara mal oldu toplamda?  Ve aracın kaç bin km'deydi?
Bu otomobilde dünyanın en pahalı yakıtı kullanılıyor!!!

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
Ynt: Rektefiye
« Yanıtla #2 : Ocak 12, 2010, 08:36:23 »
üstadım.
rektefiye işine 200 tl verdim. (tanıdık birisine yaptırdım)
piston + sekman + baskı balatanın Sadece balatası+ gezinti yatagı + gömlek+ yag +antifiriz + conta takımı+yag filitresi 250 civarıda ona verdim. işçilik vermedim. 
toplam 500 tl gibi birşey tuttu ama çok fark etti. binim arabam 260 000 km idi. Arabam yag eksiltiyordu bayırlarda bayılıyordu dolu oldugu zaman. şu anda mükemmel oldu 2 . vites ile zorlandıgım yerlerde 4 vitesle bile çok rahat gidiyor.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: ---
Ynt: Rektefiye
« Yanıtla #3 : Temmuz 27, 2010, 18:49:03 »
Avensis D4 var arkadaşlar bende sibob kesti arabam 2. gözün pistonunu delindi servisde 0.50 piston yok japonyadan gelecekmiş bayiilerin hiç birinde yokmuş piston yurt dışından gelecek dediler 1 ay sürermiş bende jjc piston npr sekman sipariş etttim piyasadaki en kaliteli ürünmüş kullanacak olan arkadaşlara tavsiye ederim

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 317000
  • Model Yılı: '94
  • 14 kere teşekkür etti
  • 33 kere teşekkür edildi
Ynt: Rektefiye
« Yanıtla #4 : Temmuz 27, 2010, 19:02:17 »
Degerli toyotacı arkadaşlar;

91 model 1.6 toyotamı rektefiye ettirdim.
jcc piston npr sekman kullandım gayet mükemmel sonuç aldım. Böyle bir işlem yaptıracak olan arkadaşlar varsa bu malzemeleri kullanmalarını tavsiye edebilirim.
Paylaşım amaçlıdır.

Hayirli olsun, gule gule kullanin.
Rektifiye etmeden once arabanizda hangi agirlikta bir yag kullanmaktaydiniz?
Rektifiye ihtiyaci nereden hasil oldu acaba?
Fe... :-)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 288000
  • Model Yılı: '06
  • 19 kere teşekkür etti
  • 929 kere teşekkür edildi
Ynt: Rektefiye
« Yanıtla #5 : Temmuz 28, 2010, 17:42:39 »
Toyotaya 260 bin de motor yapılması pek normal degil .tofaşın kuş serisi bile 250 - 300 bin yapıyor.benim aracım 210 binde hala gram yag eksiltmiyor ilk günkü performansı yok ama genede tarminkar performansa sahip
BAYRAKLARI BAYRAK YAPAN ÜSTÜNDEKİ KANDIR ; TOPRAK, EĞER UĞRUNA ÖLEN VARSA VATANDIR

1996 GLİ  - COROLLA " EFSANE "

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Best of Techno Bass
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: Rektefiye
« Yanıtla #6 : Temmuz 28, 2010, 23:51:07 »
benim 93 toyotam 310binde yarımdan bile daha iyi motor. Servis 700bine kadar tık demez dedi. bence motor çok zorlanmışa benziyor. parçaları keşke aisin marka alsaymışınız orj parçalar sonuçta
short shift,jdm real tails,American Front Bumper,8000K Monza Xenon,,,,, MADE IN JAPAN

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: ---
Ynt: Rektefiye
« Yanıtla #7 : Temmuz 30, 2010, 18:26:12 »
JJC pistonun üst strok`u tutmadı orjinal pistonla arasında 4mm fark var :(

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • 2011 Auris Sport
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 54000
  • Model Yılı: '11
  • 120 kere teşekkür etti
  • 222 kere teşekkür edildi
Ynt: Rektefiye
« Yanıtla #8 : Temmuz 30, 2010, 18:49:04 »
Avensis D4 var arkadaşlar bende sibob kesti arabam 2. gözün pistonunu delindi servisde 0.50 piston yok japonyadan gelecekmiş bayiilerin hiç birinde yokmuş piston yurt dışından gelecek dediler 1 ay sürermiş bende jjc piston npr sekman sipariş etttim piyasadaki en kaliteli ürünmüş kullanacak olan arkadaşlara tavsiye ederim
kaç tl'ye mal oldu piston olayı?
2011 Auris Sport
Atiker Nanofast, Eibach Pro-kit, Philips LumiLeds 5000k(farlar), Photon Xenon Effect 5000k(sisler), Cree Led 6000k (uzunlar), Amerikan Park(ayna ve sinyaller), Ayna Altı Kartalgöz Led, Ayakaltı Aydınlatma

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: ---
Ynt: Rektefiye
« Yanıtla #9 : Ağustos 03, 2010, 14:41:31 »
seçkin piyasadaki pistonlar 280 350 arasında değişiyor 4 adet fiyatı bu toyonisa 280 jjc`de 350 civarında servistede tanesi 450 civarında ama jjc çok kaliteli piston kendi üzerinden çıkan orjinal pistonu ART marka

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • 2011 Auris Sport
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 54000
  • Model Yılı: '11
  • 120 kere teşekkür etti
  • 222 kere teşekkür edildi
Ynt: Rektefiye
« Yanıtla #10 : Ağustos 03, 2010, 15:34:49 »
anladım...
hayırlı olsun. güle güle kullanın.
2011 Auris Sport
Atiker Nanofast, Eibach Pro-kit, Philips LumiLeds 5000k(farlar), Photon Xenon Effect 5000k(sisler), Cree Led 6000k (uzunlar), Amerikan Park(ayna ve sinyaller), Ayna Altı Kartalgöz Led, Ayakaltı Aydınlatma

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
Ynt: Rektefiye
« Yanıtla #11 : Ağustos 04, 2010, 16:39:48 »
kusra bakmayın uzun süreden beri bağlanamadım cevap yazamadım.

Toyotaların 260 binde motor yaptırması normal degil dediginiz gibi zaten çıkan pistonlarda yataklarda herhangi bir sorun yoktu çıkan malzemeyi inceledik benim sorunum şuydu araç yag yakıyordu ve rampada yüklü ikne bayılıyordu. Bunun sebebide şuydu aracı aldıgım kişi arabayı hararet yaptırmış benim aldıgımda araba hararet yapıyordu fokur fokur su kaynatıyordu 30 km suyunu ekleye ekleye 700 km yol geldik. arabanın radyatörü tıkalıymış bu yüzden hararet yaptıgı için büyük bir ihtimalle sekmanlarda problem olmuştur  diye düşünüyorum. şu anda motor yaptıralı 9000 km yol yaptım. çok şükür bir sorun yok.
arkadaşlar ben size maliyetinide söyleyeyim.
4 adet piston 85 tl
npr sekman 90 tl
gezinti yatagı 25-35 tl yanlış hatırlamıyorsam
rektefiye 200 tl
birkaç parça daha vardı ama onları hatırlamıyorum
maliyeti bunlar
hangi motor yenileme işi yapana gittiyse hepsi bana sekmanları çok kaliteli al dediler
piston okadar önemli degil dediler.
gotze piston sekman var ama bütün ustalar npr sekmanı öneriyor jaten npr sekman japon malı


Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
Ynt: Rektefiye
« Yanıtla #12 : Ağustos 08, 2010, 00:35:55 »
arkadaslar öncelıkle herkese hayırlı gunler ben arabamı yenı rektefıye ettırdım.ustanın dedıgı ılk 2000 km de aracı dıkkatlı kullan dedı detaya gırmedı benım sorum ılk 2000 km de aracımı nasıl kullanmalıyım kısaca ne yapmalıyım lutfen bılgısı olan cevaplasın sımdıden tsk edıyorum.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • ....
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Rektefiye
« Yanıtla #13 : Ağustos 09, 2010, 15:48:51 »
arkadaslar öncelıkle herkese hayırlı gunler ben arabamı yenı rektefıye ettırdım.ustanın dedıgı ılk 2000 km de aracı dıkkatlı kullan dedı detaya gırmedı benım sorum ılk 2000 km de aracımı nasıl kullanmalıyım kısaca ne yapmalıyım lutfen bılgısı olan cevaplasın sımdıden tsk edıyorum.
3000devir ve 110km. hızı geçmemeniz yeterli olacaktır.(kısaca)
1998-1.3-xe

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: ---
Ynt: Rektefiye
« Yanıtla #14 : Ağustos 14, 2010, 17:28:24 »
Yasin kardeşimin dediği gibi 5. vites 3000 rpm civarı sabit ve sürekli bi sürüş çok idealdir. 0 motorda sıkılık 10-15 mikron arasındadır rektefeci alıştırma payı vermiştir muhtemelen sıkıştırmadan orta devirde parçaların (kollar-yataklar vs. çalışan hareketli parçalar) birbirine alışırsa güzel olur. bu arada umarım orjinal japon parçalar kullanmışsındır