0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
benim arabada 2 inci viteste 95 3 üncü viteste 130-135 yapıoyor... 4 ve 5 te atak değil aynı şekilde ama normal diye düşünüyorum...
Ufuk, bu tamamen vites oranları ile ilgili bir durum ve her araçta aynıdır. Fizik kuralları gereği vites yükseldikçe motorun lastiklere aktardığı güç azalır.Arkadaşlar, drag muhabbeti için bahane arıyorsunuz galiba
acaba 4 ve 5 i normal trafikte yüksek hızlarda kullanılmadığı için mi atak değil sağırlaşıyo sıfır arabalarda da böyle midir acaba?
1. vites kalkış vitesi çok kısadır , sebebide aracın kasayı rahat çekebilmesi için, 2. ve 3. viteslerde ara hızlanma vitesidirki bunlarda kasayı süratlendirir. 4. ve5. vitesler en uzun viteslerdir bunlarda uzun yolculuklarda motoru rahatlatmak içindir, arabayı seri gitmesi için tasarlanmamıştır.aracınız gayet sağlam bence saçma sapan şeylerle uğraşmayın.ayrıca linkteki kiti bi ustaya taktırmaya kalksan 1000 1500 TL isterler ve TR de iyi bir usta bulmak çok zor, bizim bi arkadaş Hyundai accent'e taktırttı ama motoru birtürlü ayar tutmadı çünkü TR de turbo ustası pek yok ve bu iş tam bir profesyonellik ister, bunu aracına taktığın zamanda ekstra birçok işlave işlem gerekli aracına,basınca dayanıklı motor contaları, güçlendirilmiş subap yaylkarı belkide subap kapakları, ayrıca araç hızlanıcağı için daha sert yay ve amortisörler ve sizi durdurması için kaliteli bir fren sistemi.bu iş şaka değil ciddi paralar ve ciddi önlemler ister
+50 HP'den başlayan güç artışları yazan birini fazla ciddiye almamak lazım Boşver derim, uğraştığına değmez.