
Marka Ferrari
Model 250 GT SWB
Üretim Yılı 1959
Ülke
Tasarımcı Pininfarina
Karoser Tipi 2S FHC
Kapı Sayısı 2
muhterem aks kafasi Mesafesi 2400 mm (94.5 in)
Ön İz Genişliği 1354 mm (53.3 in)
Arka İz Genişliği 1349 mm (53.1 in)
Uzunluk 4318 mm (170 in)
Genişlik 1600 mm (63 in)
Yükseklik 1270 mm (50 in)
Yerden Yükseklik 152 mm (6 in)
Uzunluk / muhterem aks kafasi Mesafesi Oranı 1.8
Ağırlık 957 kg (2107.9 lb)
Ağırlık Dağılımı (ön/arka)
Yakıt Kapasitesi 88.6 litre (19.5 Imp gal , 23.4 US gal)
Motor Üreticisi Ferrari
Motor Yerleşimi Uzunlamasına
Soğutma Türü Su
Motor Tipi SOHC
Silindir Sayısı ve Yerleşimi V-12
Silindir Başına Subap Sayısı 2 (Toplam 24 Adet)
Motor Hacmi 2953 cc (180.2 cu in)
Çap 73 mm (2.87 in)
Strok 58.8 mm (2.31 in)
Çap / Strok Oranı 1.24
Silindir Başına Düşen Hacim 246.08 cc/silindir (15.02 cu in/silindir)
Krank Ana Yatak Sayısı
Sıkıştırma Oranı 9.2 : 1
Yakıt Besleme Tipi 3 We carbs
Hava Besleme Türü Normal
Kompresör Tipi -
İntercooler Türü Yok
Katalitik Konvertör Yok
Maksimum Motor Gücü 280 HP (208.8 kW)
Maksimum Güç Devri 7000 d/d
Maksimum Tork 260 N.m (191.9 lb.ft , 26.5 kg.m)
Maksimum Tork Devri 6000 d/d
Maksimum Güç Devrinde Tork 284.8 N.m (7000 d/d)
Güç / Ağırlık Oranı 292.6 HP/ton (218.2 W/kg)
Güç / Motor Hacmi Oranı 94.8 HP/litre (70.7 kW/litre)
Performans
0 - 60 mph 4.5 s
80 - 120 km/h (son viteste)
0 - 400 m Hızlanma 13.4 s
Son Sürat 241 km/h (149.8 mph)
Şanzıman ve Aktarma
Şanzıman Türü 4M
Son Vites Dişlisi Oranı 1 : 1
Son Dişli Oranı 3.55 : 1
Aktarma RWD (Arkadan Çekiş)
Kullanım, Yürüyen Aksam ve Frenler
Direksiyon Türü worm & wheel
Direksiyon Turu 3
Dönüş Çapı 9.2 m (30.2 ft)
Süspansiyon (ön) I.W.CS.
Süspansiyon (arka) LA.SE.
Fren Türü (ön/arka) Di/Di-S

Alıntı adresi:
http://www.motorsporlari.net/car/tech_spec.asp?specID=16354&make=Ferrari