0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Serkan bujiler bakınca anlaşılır.Tırnak aralığına bakılır öyle belli olur.Varsa ellerinde eğer ki sanmıyorum motor kompresyon aleti ile motor içindeki ateşleme değeri ölçülür sistemin o kısmı ile ilgili bir problem varsa belli eder kendini.Ama ustanın da dediği gibi bujilerden ve kablolarından da yaşanabilir bu sıkıntı
Ben AE101 de Denso kullanıyorum.
Önce Denso sonrada NGK yada Bosch olabilir Serkan...
buji kablolarının değişmesi zorunlu ise, mümkünse orijinal bulup taktırmanızı şiddetle tavsiye ederim.
Serkan hocam avatarının altındaki 97xei yazısından anladığım kadarıyla aracın enjeksiyonlu. Bu tür sorunlar aslında karbüratörlü araçlarda daha sıkça görünür. Karbüratörün yapısından dolayı da aslında zaman zaman yapması da normaldir. Peki araçta Lpg var mı? Sıralı sistem mi? Bu bilgileri verirsen muhtemel sorunları söyleyebilirim...
Birazcık pahalı ama en iyi kabloda orjinal olanıdır.Markasıda Yazaki'dir...