0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
önerirsen alalım onu ergünüm ya..gerçekten 3-4 sorun olunca sinirim bozuluyor deli gibi soğuyorum arabadan >:(ben bir yıldır böyle kullanıyorum aracı ama kış geldi ya şimdi, karda bu şekilde kullanamayacağımı düşünüyorum ondan yaptırma işi gündeme geldi abi
Türkay'ım bir seçenek daha buldum sana. Hakiki Japon, evladiyelik Tik marka fren ana merkezi 250 ama sana 200 olur şeklinde bir fiyat aldım... Defalarca sattım hiç geri dönüp de şikayetçi olanını görmedim diyor yedek parçacımız...
Ergün sende çok iyi bilirsin; önemli olan parçanın orijinal olup olmaması değil, ne kadar kaliteli olduğudur.