Bende bu konudaki tüm arkadaşların görüşlerini (gerek aracın yol tutuşuna haddinden çok güvenmeye, gerek şirket aracı olarak kullanılıp umursamamaya) katılıyorum. Halbuki sadece aracın yolu tutuşu diye birşey yoktur, yol zemin durumu, iklim, lasitklerin basınç, yıpranma vs. durumu, hatta bir virajda karşılaşılabilecek bir çukur, tümsek bile insanı, sürücüyü yanıltabilir.
Yine bu yazılanlara şunuda eklemek isterim;
Kimi araçlar yol tutuş kaybını nispeten daha önce ancak yavaş yavaş hissettirirler ve bunların sürücüleri kaymadan, savrulmadan daha önce önlem alabilir. Kimi araçlar ise nispeten daha iyi yol tutuarlar ancak savrulma bir anda olur ve o noktadan sonra sürücünün yapabileceği çok fazla birşey kalmaz.