Gönderen Konu: Toyota GT-86 / Subaru BRZ / Scion FR-S  (Okunma sayısı 95748 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 140000
  • Model Yılı: '10
  • 4 kere teşekkür etti
  • 7 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota GT-86 / Subaru BRZ / Scion FR-S
« Yanıtla #520 : Nisan 03, 2013, 15:14:09 »
Teşekkürler :)Hahaha :D Sonuçlarına katlanabilirsen dene :P

:) Söz konusu GT-86 ise her türlü :D

Toyota Club Türkiye

Ynt: Toyota GT-86 / Subaru BRZ / Scion FR-S
« Yanıtla #520 : Nisan 03, 2013, 15:14:09 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 100
  • Model Yılı: '10
  • 367 kere teşekkür etti
  • 316 kere teşekkür edildi

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Başka Toyota Modeli
  • Kan Grubu: AB-
  • Model Yılı: '12
  • 2 kere teşekkür etti
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota GT-86 / Subaru BRZ / Scion FR-S
« Yanıtla #522 : Haziran 29, 2013, 18:55:12 »
300km'lik tüketim: 100km Konya-Ankara yolu + 200km çevre yolu (ve çok hafif şehir içi)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Teknoloji Müdürü
  • *
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 10300
  • Model Yılı: '23
  • 424 kere teşekkür etti
  • 983 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota GT-86 / Subaru BRZ / Scion FR-S
« Yanıtla #523 : Haziran 29, 2013, 21:13:22 »
İsterse 15 olsun, yeter ki sürüş keyfi versin :)
İnsanlar 10'a ayrılır
Binary saymayı bilenler ve bilmeyenler   

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Başka Toyota Modeli
  • Kan Grubu: AB-
  • Model Yılı: '12
  • 2 kere teşekkür etti
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota GT-86 / Subaru BRZ / Scion FR-S
« Yanıtla #524 : Haziran 30, 2013, 02:36:19 »
Sürüş keyfi muazzam. Özellikle 5lt yakmanın keyfi paha biçilemez :P

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • 2 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota GT-86 / Subaru BRZ / Scion FR-S
« Yanıtla #525 : Temmuz 04, 2013, 13:01:26 »
Sürüş keyfi muazzam. Özellikle 5lt yakmanın keyfi paha biçilemez :P

Merhabalar aracınız hayırlı olsun. 5lt yakmanın yanında biraz daha gitmesi için aracınıza yazılım yaptırmanızı tavsiye edicem. Tabi eğer imkanınız varsa birde e85 ile kullanmanızı.
Elimden geldiğince gt86 sahiplerine bu tavsiyede bulunuyorum biraz yürüsün gt86'lar.  ;)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 100
  • Model Yılı: '10
  • 367 kere teşekkür etti
  • 316 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota GT-86 / Subaru BRZ / Scion FR-S
« Yanıtla #526 : Temmuz 04, 2013, 19:03:57 »
Merhabalar aracınız hayırlı olsun. 5lt yakmanın yanında biraz daha gitmesi için aracınıza yazılım yaptırmanızı tavsiye edicem. Tabi eğer imkanınız varsa birde e85 ile kullanmanızı.
Elimden geldiğince gt86 sahiplerine bu tavsiyede bulunuyorum biraz yürüsün gt86'lar.  ;)
e85 dediginiz Etanol85 mi?
E85 cok gelir bence E30'dan sonra performans dusuyor. En ideal yakit E20 suanda.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • 2 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota GT-86 / Subaru BRZ / Scion FR-S
« Yanıtla #527 : Temmuz 15, 2013, 10:18:29 »
e85 dediginiz Etanol85 mi?
E85 cok gelir bence E30'dan sonra performans dusuyor. En ideal yakit E20 suanda.

Dünyada en fazla güç gt86 için e85 ile alınıyor. E85'in tek sorunu cold start yani kış aylarında ilk çalışma problemli o yüzden e85 satılan ülkelerde e70 gibi ürünlerde mevcut.
gt86 stock halde 160whp veriyor buna e85 ve e85'e uygun yazılım yaptığında 210whp'a kadar çıkabiliyorsun. Tabi bu değerler şimdilik, headers,enjektör,pompa ve daha ince ayarlı yazılımla 230whp civarına kadar çıkabilicek bu da stocktan yaklaşık 70 whp demekki bu atmosferik motor için inanılmaz bi durum.
Motora bişey olur mu? 30k mil kullananlar mevcut şu ana kadar tek problem bikaç kişide etanolden kaynaklı benzin filtresini değiştirmek zorunda kaldılar.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 100
  • Model Yılı: '10
  • 367 kere teşekkür etti
  • 316 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota GT-86 / Subaru BRZ / Scion FR-S
« Yanıtla #528 : Temmuz 15, 2013, 12:10:42 »
Dünyada en fazla güç gt86 için e85 ile alınıyor. E85'in tek sorunu cold start yani kış aylarında ilk çalışma problemli o yüzden e85 satılan ülkelerde e70 gibi ürünlerde mevcut.
gt86 stock halde 160whp veriyor buna e85 ve e85'e uygun yazılım yaptığında 210whp'a kadar çıkabiliyorsun. Tabi bu değerler şimdilik, headers,enjektör,pompa ve daha ince ayarlı yazılımla 230whp civarına kadar çıkabilicek bu da stocktan yaklaşık 70 whp demekki bu atmosferik motor için inanılmaz bir durum.
Motora bişey olur mu? 30k mil kullananlar mevcut şu ana kadar tek problem bikaç kişide etanolden kaynaklı benzin filtresini değiştirmek zorunda kaldılar.
Hakan bey bu dedikleriniz kaynagi varmi? yapilmis ornegi varmi?
Yanlis anlamayin ama ben Etanol cenneti sayilabilecek bir ulkede yasiyorum E10, E20 ve E85 hepsi var ama GT86'nin kitapciginda Kursunsuz benzin kullanin diyor. E85 kullanilabilir yazmiyor, E20 ve E10 bile yazmiyor sadece kursunsuz benzin.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • 2 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota GT-86 / Subaru BRZ / Scion FR-S
« Yanıtla #529 : Temmuz 25, 2013, 10:05:11 »
Hakan bey bu dedikleriniz kaynagi varmi? yapilmis ornegi varmi?
Yanlis anlamayin ama ben Etanol cenneti sayilabilecek bir ulkede yasiyorum E10, E20 ve E85 hepsi var ama GT86'nin kitapciginda Kursunsuz benzin kullanin diyor. E85 kullanilabilir yazmiyor, E20 ve E10 bile yazmiyor sadece kursunsuz benzin.

Gt86 kataloğunda %10'a kadar etanol kullanabilirsiniz diyor zaten buna mecburlar ülkemizde %2-3, ABD'de biçok eyalette benzinde %9 etanol koyulması zorunlu.
Yani şu an kullandığımız benzinde etanol mevcut. E85'i ben kullanıyorum ve sonuçta bi ayara ihtiyacım var ayarda ABD'den geliyor. Ayarı aldığım yerde şu ana kadar 500'ün üzerinde toyota gt86, subaru brz ve scion frs için E85 ayarı yapılmış. Tabi birçok ayar yapan firma var.
E85 ile şu ana kadar sorun yaşayan olmadı sadece bir kişi benzin filtresinde yaşadı ama bunu test etmek için filtreyi etanol içinde beklettiler bir sorun olmadı. Sadece aşırı beslemeye geçilirse enjektör ve pompa değişikliği istiyor.
E85'in tek problemi 10-15 derecelerin altında cold start zorluğu. İzmir'de yaşamama rağmen ben bile bu sorunu yaşadım.
Bu arada verdiğim tüm dyno verileri kendi aracımdan yoksa her aracın setup farklı dyno verileri farklı. Diğer yazılanlarda ft86club forumundan.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 100
  • Model Yılı: '10
  • 367 kere teşekkür etti
  • 316 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota GT-86 / Subaru BRZ / Scion FR-S
« Yanıtla #530 : Temmuz 25, 2013, 11:21:09 »
Gt86 kataloğunda %10'a kadar etanol kullanabilirsiniz diyor zaten buna mecburlar ülkemizde %2-3, ABD'de biçok eyalette benzinde %9 etanol koyulması zorunlu.
Yani şu an kullandığımız benzinde etanol mevcut. E85'i ben kullanıyorum ve sonuçta bir ayara ihtiyacım var ayarda ABD'den geliyor. Ayarı aldığım yerde şu ana kadar 500'ün üzerinde toyota gt86, subaru brz ve scion frs için E85 ayarı yapılmış. Tabi birçok ayar yapan firma var.
E85 ile şu ana kadar sorun yaşayan olmadı sadece bir kişi benzin filtresinde yaşadı ama bunu test etmek için filtreyi etanol içinde beklettiler bir sorun olmadı. Sadece aşırı beslemeye geçilirse enjektör ve pompa değişikliği istiyor.
E85'in tek problemi 10-15 derecelerin altında cold start zorluğu. İzmir'de yaşamama rağmen ben bile bu sorunu yaşadım.
Bu arada verdiğim tüm dyno verileri kendi aracımdan yoksa her aracın setup farklı dyno verileri farklı. Diğer yazılanlarda ft86club forumundan.
Hakan bey. conversion kit haricinde ne ayar yaptirdiniz? birde yakit sarfiyatinda degisiklik oldu mu? Kac Lt/100km?

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • 2 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota GT-86 / Subaru BRZ / Scion FR-S
« Yanıtla #531 : Eylül 01, 2013, 17:47:52 »
Hakan bey. conversion kit haricinde ne ayar yaptirdiniz? birde yakit sarfiyatinda degisiklik oldu mu? Kac Lt/100km?

Benim aracimda flexfuel kit yok. Once 3-4 ay usa'de denensim sonra satin aliyorum ki iyiki oyle yapmisim kitlerdeki bir hortum capi nedeniyle bir brz yanmis :)

Aracimda su anda filtre, egsoz, headers var ve bunlara uygun pump gas, e70 ve e85 ayarlarim var eger istersem hepsini ayni anda yukleyip hiz sabitlemeden secim yapabiliyorum.

E85 ile yakit %30 dan fazla artiyor.

Aracin beyni tum s2k, type-r, rocco vs. gibi araclardan daha gelismis durumda yani aracin degeri daha anlasilmadi sebebide daha yalan yanlis dbn'ler alicak ve yokus asagi hizlanma videolarini cekenler yok :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Lazy Black Sheep
    • www.toyotaclubtr.com
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 55000
  • Model Yılı: '08
  • 96 kere teşekkür etti
  • 126 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota GT-86 / Subaru BRZ / Scion FR-S
« Yanıtla #532 : Eylül 01, 2013, 20:34:01 »
Bu araba ile gelen standart lastikleri hemen degistirmek lazim.
Bugün pistte bir cok GT-86 gördüm ama virajlarda pek problemlilerdi.
Bir tanesi coil-over ve düzgün lastik takmisti, virajlarda bayagi dengeli hale gelmisti.
Ey Türk Gencligi, birinci vazifeni hic bir zaman unutma!

"The hottest places in hell are reserved for those who in times of great moral crises maintain their neutrality" Dante

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Teknoloji Müdürü
  • *
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 10300
  • Model Yılı: '23
  • 424 kere teşekkür etti
  • 983 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota GT-86 / Subaru BRZ / Scion FR-S
« Yanıtla #533 : Eylül 01, 2013, 20:35:40 »
Abi arabayla gelen lastikler zaten arkayı kolayca bırakması için öyle :) Şov lastiği yani anlayacağın.
İnsanlar 10'a ayrılır
Binary saymayı bilenler ve bilmeyenler   

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • SAFİR Auris...SIU Corolla T-Sport...
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 59088
  • Model Yılı: '12
  • 312 kere teşekkür etti
  • 512 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota GT-86 / Subaru BRZ / Scion FR-S
« Yanıtla #534 : Eylül 01, 2013, 21:02:56 »
Kullanmasi gercekten cok keyif verici, tek memnun kalmadigim yani kalkisi.
arikushimikato Dr.Auris 1ND forever Pure SİU T Sport ;)
İlk önce bilgi sahibi olun sonra yorum yapın
Taklitlerden sakının
 https://www.facebook.com/groups/aurisclubturkey/  Aurise dair her şey

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Lazy Black Sheep
    • www.toyotaclubtr.com
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 55000
  • Model Yılı: '08
  • 96 kere teşekkür etti
  • 126 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota GT-86 / Subaru BRZ / Scion FR-S
« Yanıtla #535 : Eylül 01, 2013, 21:46:19 »
Standart hali benim hosuma gitmedi.
Yoldaki gidisi biraz daha iyi olabilir.
Ey Türk Gencligi, birinci vazifeni hic bir zaman unutma!

"The hottest places in hell are reserved for those who in times of great moral crises maintain their neutrality" Dante

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Teknoloji Müdürü
  • *
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 10300
  • Model Yılı: '23
  • 424 kere teşekkür etti
  • 983 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota GT-86 / Subaru BRZ / Scion FR-S
« Yanıtla #536 : Eylül 02, 2013, 06:51:30 »
205 taban energy saver tarzı lastik idi galiba, yuvarlanma direnci düşük yani :)
İnsanlar 10'a ayrılır
Binary saymayı bilenler ve bilmeyenler   

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 100
  • Model Yılı: '10
  • 367 kere teşekkür etti
  • 316 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota GT-86 / Subaru BRZ / Scion FR-S
« Yanıtla #537 : Eylül 02, 2013, 09:06:54 »
Benim aracimda flexfuel kit yok. Once 3-4 ay usa'de denensim sonra satin aliyorum ki iyiki oyle yapmisim kitlerdeki bir hortum capi nedeniyle bir brz yanmis :)
Aracimda su anda filtre, egsoz, headers var ve bunlara uygun pump gas, e70 ve e85 ayarlarim var eger istersem hepsini ayni anda yukleyip hiz sabitlemeden secim yapabiliyorum.
E85 ile yakit %30 dan fazla artiyor.
Aracin beyni tum s2k, type-r, rocco vs. gibi araclardan daha gelismis durumda yani aracin degeri daha anlasilmadi sebebide daha yalan yanlis dbn'ler alicak ve yokus asagi hizlanma videolarini cekenler yok :)

Hakan bey. Bu konuyu daha fazla mesgul etmeyelim. Asagidaki linklerini yazdigim konulardan devam edelim.

http://www.toyotaclubtr.com/index.php?topic=46813.0
http://www.toyotaclubtr.com/index.php?topic=43019.0

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • SAFİR Auris...SIU Corolla T-Sport...
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 59088
  • Model Yılı: '12
  • 312 kere teşekkür etti
  • 512 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota GT-86 / Subaru BRZ / Scion FR-S
« Yanıtla #538 : Eylül 02, 2013, 11:09:38 »
Standart hali benim hosuma gitmedi.
Yoldaki gidisi biraz daha iyi olabilir.

Abi, 200 bg'lik cihaz amacida drift, cok fazla bir sey beklemek yanlis yani bi 911,350Z gibi beklentiler yanlis bana gore. Bana gorede kalkisi biraz zayif ama sonrasi pek keyifli.
arikushimikato Dr.Auris 1ND forever Pure SİU T Sport ;)
İlk önce bilgi sahibi olun sonra yorum yapın
Taklitlerden sakının
 https://www.facebook.com/groups/aurisclubturkey/  Aurise dair her şey

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Lazy Black Sheep
    • www.toyotaclubtr.com
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 55000
  • Model Yılı: '08
  • 96 kere teşekkür etti
  • 126 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota GT-86 / Subaru BRZ / Scion FR-S
« Yanıtla #539 : Eylül 02, 2013, 11:28:31 »
Abi, 200 bg'lik cihaz amacida drift, cok fazla bir sey beklemek yanlis yani bir 911,350Z gibi beklentiler yanlis bana gore. Bana gorede kalkisi biraz zayif ama sonrasi pek keyifli.

Yahu Sercan araba birak Clio RS'i, Twingo RS gibi bile stabil degil diyorum.
350Z zaten matah bir araba degil de, 911 falan karsilastirdigimi düsünmen cok abes olmus.

911'e hakaret olur bir kere  8-)
Ey Türk Gencligi, birinci vazifeni hic bir zaman unutma!

"The hottest places in hell are reserved for those who in times of great moral crises maintain their neutrality" Dante