Volkswagen yetkili servisleri hizmet kalitesini artırdı. Volkswagenin bu yıl ikincisini düzenlendiği Servis Kalite Ödülü Wolfsburgda düzenlenen bir törenle en iyi servislere verildi.

En iyiler arasına Türkiyeden de iki Yetkili Servis girmeyi başardı. Doğuş OtoMaslak ve Mersin Opat Otomotiv, En İyi Yetkili Servisler arasında yerlerini aldı.
Volkswagenin 2009 Servis Kalite Ödülü sahiplerini buldu. Wolfsburgda düzenlenen Gala gecesiyle sahiplerini bulan ödüller, Avrupadan 100 yetkili servise verildi. Türkiyeden Doğuş Oto Maslak ve Mersin Opat Otomotiv, ödüle layık görüldüler.
Bu yıl ikincisi düzenlenen organizasyonda, servis kalitesi ve müşterisadakati konusunda son derece başarılı sonuçlar elde eden servislere ödülleri, Volkswagen Satış ve Pazarlamadan Sorumlu Yönetim Kurulu Üyesi Christian Klingler ve Volkswagen Satış Sonrası Hizmetleri Genel Müdürü Michael Horn tarafından verildi.
Toplamda 27 ülkeden 6450 yetkili servisin mücadele ettiği organizasyon servis işinde çalışan personeli teşvik ederek iş tekrar oranını azaltmayı, servis kalitesini yükseltmeyi ve bu sayede müşteri memnuniyetini artırmayı amaçlıyor.
Volkswagen AG tarafından bir yıl süreyle yapılan değerlendirmeler neticesinde Doğuş Oto Maslak ve Opat Otomotiv, müşteri memnuniyeti ve iş tekrar oranı kriterlerine göre yapılan değerlendirmeler neticesinde ilk 100 içerisine girme başarısı gösterdiler.
Kaynak:
www.otomobilgazetesi.com