0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Sanırım Muhammet Bey'in bacanağından yardım istemek durumunda kalacağız
Valla ben bu ses problemi ve sonrasında yapılan işlemler nedeni ile Disk ömrü kısaltıldığı için Tüketici Hakları Mahkemesine başvurdum, 1 ay içerisinde sonuç belli olurmuş buradan sonuç hakkında bilgi veririm.
ali hocam sonuç belli oldumu
Mahkeme işinden vazgeçtik Muhammet, İstanbul'dan teknik servis sorumlusu Hakan Bey'in incelemesi sonucunda 4 disk - 4 balata ücretsiz değiştirildi. Başka biryerlerde yazmıştım ama vesile ile Adil Ulutaş'a ve Toyan'a birkez daha teşekkür edeyim.
Ali abi sana bütün samimiyetimle söylüyorum ki İstanbul'dan gelen Teknik Servis Mühendisi Hakan Çevik işinin gerçekten ehli bir insandır. Toyota camiasının teknik konulardaki duayenidir kendisi. Eğer koca Hakan Çevik fren sesi için kalkıp Ankara'lara geliyorsa bu işi ne kadar ciddiye almış Toyota düşün artık...